אני רוצה להקדים ולהגיד שאני מכבד מאד
את השיטה המסורתית ומי שנמצא בתחום ה3%
שמצליח בעסק שלו, יותר ממוזמן להמשיך במה שהוא עושה הכי טוב.
אני כן רוצה לדבר על אותם 97% שלא מצליחים
ולאחר שהשקיעו את כספם בעסק החדש שלהם בשיווק רישתי
לא הצליחו לראות את התוצאות המיוחלות.
אז השאלה הגדולה היא : למה?
ישנם כמה סיבות עיקריות לכך:
1)חוסר צבירת ערך : ספרים , קורסים , סרטים (ישר קפיצה למים).
2)הם לא ממתגים את עצמם כמומחים אלא ממתגים את החברה וההזדמנות בלבד.
3)הם רודפים אחרי מועמדים ע"י רשימות , טלפונים וכו'...
4)הם לא משתמשים בכלי השיווקי החזק ביותר בעולם- אינטרנט.
אלו הם הדברים העיקריים שלוקחים את המשווק הרישתי אחורה...
המלצה חמה שלי לכל אותם אנשים שנמצאים באחד מהמקומות האלה שם למעלה,
להתחיל ולשנות דברים בעסק שלכם, אני יכול להבטיח לכם שאתם תהיו בשוק
כשתבינו כמה כוח ועוצמה יש בכם ובכלי האדיר הזה שנקרא אינטרנט.
המון הצלחה חברים , אני מקווה שלא פגעתי באף אחד במאמר הזה,
הכוונה היא לעלות שלב ולעזור לכמה שיותר אנשים לשנות את האחוזים
השליליים הללו לחיוביים בהחלט.
שלכם,
מור הללי
"כל הצעדים להצלחה בשיווק הרישתי"
מור הללי- יזם ומשווק אינטרנטי, אחראי על הקמה של פרויקטים רבים בתחום השיווק והפרסום בארץ ובעולם. בעל הבלוג "קליק מור" שמלמד על עבודה מהבית דרך תוכניות שותפים. מעניק קורס לשיווק אינטרנט חינם שאותו אפשר להשיג באתר: www.Israel-Biz.net