דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ קידום אתרים ? מי זה בכלל ?.. 

מאת    [ 21/03/2009 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2437 פעמים ]

יועץ קידום אתרים - מי זה בכלל ?

קידום אתרים הוא עיסוק שהחל להתפתח מייד עם עליית הפופולאריות של מנועי החיפוש, הגולשים מצאו במנוע החיפוש את המאגר הרחב והעדכני ביותר של אתרים הרלוונטיים לשאילתת חיפושם.
מכאן הדרך של בעלי האתרים הייתה קצרה להבין עד כמה כדאי להם להיות מוצגים בתוצאות החיפוש במקום הראשון.

היום קידום אתרים זהו תחום אשר חשיבותו ברורה לכל בעל אתר עסק, וירטואלי או לא ווירטואלי, לכולם חשוב להופיע כמה שיותר גבוהה בתוצאות החיפוש, ובדיוק לשם כך קמו חברות קידום אתרים אשר ביכולתן לקדם את האתר שלך גבוהה בתוצאות החיפוש..

ביצוע אופטימיזציה לקוד האתר וקידום באופן כללי זהו תהליך ממושך, קפדני, ודורשני, ויחד עם זאת, תהליך זה דורש ידע מיומנות וניסיון בכמה תחומים במקביל, ובנוסף דורש להבין במה מתעסק האתר אותו אנו רוצים לקדם.

יועץ קידום אתרים יודע הכל !

טוב לא הכל אבל הוא צריך להבין בכמה תחומים עיקריים וחשובים מאוד לביצוע קידום בפועל ובטח ליעוץ או ניתוח ללקוח.

אז מה בכלל יועץ קידום אתרים צריך לדעת ?, האמת היא שיהיו כמה שיחלקו עלי בנושא הזה אבל הנה מה שאני חושב:


    • תכנות אינטרנט, לא משנה באיזו שפה, תכנות זהו תחום חובה לכל מקדם אתרים, ואני לא מתכוון לתכנות HTML (קידוד), אני מתכוון לתכנות שפות בצד שרת כמו PHP או ASPASPX ללא ידע בתחום זה קשה יהיה למקדם לטפל בבעיות במערכות אתרים דינמיות ללא מעורבות כמה גורמים נוספים בנושא ותוספת תקציב משמעותית.
    • ידע מקיף בפיתוח HTML תקין, גם על זה יהיו מי שלא יסכימו.
    חשוב להבין, פיתוח קוד תקין מאפשר למנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס דפים בצורה מהירה וללא תקלות, זהו נושא חשוב מאוד לאתר ולגוגל בייחד, לאתר זה מאוד חשוב מכיוון שזה לא רק עוזר בנושא של קידום אתרים, אלא תורם גם לגולש במידה ניכרת בכך שדף תקין נראה ועובד טוב עם כל דפדפן, אין להקל ראש בנושא זה, ישנם לא מעט גולשים בעלי דפדפנים שונים מהדפדפן של מיקרוסופט ?אינטרנט אקספלורר? ולא מעט נוטשים לטובת דפדפנים כמו ?כרום? של גוגל, או דפדפן הפייפוקס הגודל מיום ליום. 
    • ידע מקיף בנושא פיתוח מבנה האתר והיררכיית קישורים, נושא זה אינו נושא שניתן ללמוד במכללה כזו או אחרת, את הידע הזה ניתן לרכוש בדרך אחת בלבד, ניסיון, אין חכם כבעל ניסיון זהו משפט מאוד נכון בנוגע לנושא של פיתוח אתרים מותאמים למנועי חיפוש, והאמת היא שגם הניסיון ללא קשר לכמות, אינו מבטיח ידע מושלם.
    • הבנה מקיפה ועדכנית בנושא הנחיות ותנאי השימוש של מנועי החיפוש, מאז שעלו מנועי החיפוש עלו בייחד איתם גם מקדמי האתרים, באופן טבעי ישנם גם מי שירצו לבצע מניפולציות על מנועי החיפוש מנת לקדם את אתריהם בדרך קלה ומהירה.
    למנועי החיפוש רשימת חוקים ותנאי שימוש האוסרים על טכניקות קידום מסויימות, ובגין שימוש באותן טכניקות יתכן והאתר המקודם יענש ויוסר מתוצאות החיפוש שלהן, מיותר לציין שזהו הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות למקדם אתרים, אין גרוע מזה, גם למקדם והרבה יותר מזה לבעל האתר.
    לכן חשוב לשקול בכובד ראש עבודה מול מקדם אתרים או יועץ קידום אתרים ואין לעולם להסתפק בזול שמצאת, במקרה הזה הזול יכול לעלות הרבה הרבה יותר.
נכתב על ידי יועץ קידום אתרים, עדכונים וחדשות בבלוג יועצי קידום אתרים,



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב