דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים באינטרנט, קידום אתרים בגוגל ודחיסות המילים בטקסט. 

מאת    [ 21/03/2009 ]

מילים במאמר: 575   [ נצפה 1694 פעמים ]

קידום אתרים באינטרנט, קידום אתרים בגוגל ודחיסות המילים בטקסט.
כאשר אנו מעוניינים לקדם את האתר שלנו באינטרנט, אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים באינטרנט בכלל ובקידום אתרים בגוגל עבור האתר הארגוני שלנו הינו הטקסטים שכתובים בתור האתר עצמו.
כמנהלי שיווק ומנהלי אתרים, לדאוג ולהבין שבקידום אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל לא מדובר רק בעבודה טכנית באתר עצמו אלא הבנה שאנחנו באמת רוצים לייצר את התוכן הטוב ביותר עבור מי שמחפש אותנו.
לדוגמה - אם אנחנו מעוניינים להתמקדם בעמוד הראשון במנוע החיפוש הפופואלרי בישראל, גוגל (עם למעלה מ 80% מנתח החיפוש בישראל, הרבה יותר מהממוצע העולמי) תחת הביטוי "קידום אתרים בגוגל" עלינו להתאים את האתר שלנו על מנת שיהיה מוכוון עבור הביטוי "קידום אתרים בגוגל"
איך הופכים את המילים היפות האלו למשהו שבאמת משנה את המיקום שלנו בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בכלל ושם גוגל בפרט?
הכי חשוב מבחינתינו כאחראים על קידום אתרים באינטרנט - תוכן
בפרוייקט של קידום אתרים באינטרנט בכלל ובקידום אתרים בגוגל בפרט - התוכן הוא המלך.
על הגורמים האחראים בארגון לדאוג לתוכן מקורי באתר שלנו, שיופיע רק בו (ואם הוא מועתק - אז שיופיע בו ראשון). התוכן צריך להיות איכותי מאוד מבחינת גוגל ואיכותי עבור הגולש (אחרת הגולש שיגיע כתוצאה מפעילות של קידום אתרים באינטרנט לא יעשה כלום באתר שלנו)
מהי המשמעות האופרטיבית עבורינו?
יש להציג את התוכן שלנו בצורה המתאימה ביותר עבור גוגל - יש לכתוב טקסטים באתר שיכלול את הביטויים שבהם אנו רוצים לראות את האתר שלנו בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.
בקידום אתרים באינטרנט ובקידום אתרים בגוגל בפרט ישנו מושג מהותי "דחיסות מילוי", באנגלית Keywords density, שבודק את היחס בין מילות המפתח בטקסט לבין שאר הטקסט הקיים בעמוד.
היחס המקסימלי הרצוי מבחינת מנוע החיפוש גוגל עומד היום על כ- 5%. דהיינו, אם אנחנו רוצים לקדם ביטוי בן 3 מילים, בדוגמה זו "קידום אתרים בגוגל", עלינו לדאוג שהיא תופיע ב 5% מן הביטויים במאמר.
אם נבדוק דוגמה זו לעומת, אז כאשר אנו רוצים לדאוג לקידום אתרים באינטרנט עבור הביטוי "קידום אתרים בגוגל", אז אנחנו נצטרך להופיע 5 פעמים עבור כל 300 מילים. דהיינו, במאמר בן 500 מילים נצטרך להופיע בין 7 ל 8 פעמים עבור הביטוי.
עבור קידום אתרים במנוע החיפוש Yahoo ניתן להשתמש בדחיסות מילים גבוהה יותר ואפשר להגיע רחוק גם עם יחס של 10%. יחס דומה בגוגל יכול להצניח את האתר שלנו בתוצאות החיפוש עקב חשד לקידום אתרים מלאכותי.
עוד נושא שיש לשם אליו לב בבקידום אתרים באינטרנט ובקידום אתרים בגוגל בפרט הינו שילוב של לינקים מתוך המאמרים לעמוד הבית שלנו כאשר הלינקים יהיו על מילות המפתח שלנו

לדוגמה, במאמר שעוסק בקידום אתרים באינטרנט אשר נמצא בעמוד פנימי, יש לייצר קישורים לעמוד הבית שלנו או לעמוד מסויים אותו אנו רוים לקדם תחת מילת מפתח מוגדרות.
אין צורך לייצר קישורים על כל פעם שהביטוי מופיע בטקסט, ואין צורך לשלב יותר מ-3 קישורים במאמר אחד על מנת לא לגרום לגוגל לחשוד בקידום אתרים מוגזם אשר יכול אפילו לפגוע בדירוג האתר.
נושא חשוב הוא להבליט את מילות המפתח שעליהם החלטנו בתחילת פרוייקט קידום אתרים באינטרנט עם תג B או תג STONG. אם אנחנו משתמשים ב CSS יש להתאים את העיצוב של התגים האלו לעיצוב האתר מכיוון שגוגל מניח שטקסט שיש עליו תווי B או STRONG חשוב יותר משאר הטקסט.
יש להבין שבפרוייקט מסוג זה, נושא הטקסט הוא חשוב מאוד כדי שגוגל באמת יעריך את האתר שלכם המאוד רלוונטי עבור הביטוי.
צריך לזכור שהנושא לא מחליף נושאים חשובים אחרים בקידום אתרים באינטרנט בכלל ובקידום אתרים בגוגל בפרט כגון כמו התאמה נכונה של האתר למנועי חיפוש וכמות גדולה ככל האפשר של קישורים איכותיים לאתר שלנו שכוללות את מילות המפתח שאנו מעוניינים לקדם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב