דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התמריץ המועדף ביותר לקידום מכירות במיתון ובצמיחה 

מאת    [ 16/03/2009 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1617 פעמים ]

מנהלי עסקים למדו להשתמש בקידום מכירות ומיישמים את הכללים כיאות:
א. שיפור איכות המוצר. ב. שירות מקסימאלי. ג. הנחות מסחריות. ד. פרסומת טוטאלית.

אם רובם ככולם נוהגים כך, הם שוב ניצבים באותו מרחק ממתחריהם, קרי, בידיהם אותו נתח שוק כמקודם.

עלינו לאתר את הכלל הגמיש ביותר מבין ארבעת הנ"ל ולנצל מתוכו את הרכיב בעל הערך המוסף הגבוה ביותר ושעלותו לעסק נמוכה בהרבה מתדמיתו בעיני הלקוח / צרכן. רכיב זה אינו מצוי בשלושת הכללים הראשונים, הנחשבים לקשיחים בגלל גבוליות. לכן ניתן לבודד אותו רק מהגמיש ביותר שהוא הפרסומת.

מאחר שאנו דנים כאן בקידום מכירות, נתרכז בנגזר מקידום מכירות, שהוא התמריץ לקנות יותר ממך בהשוואה למתחרה שלך.
הפרסומת כתמריץ מועיל


קיימות הוכחות רבות לכך שהפרסומת טובה לעסקים - היא בונה תדמית חיובית, שומרת על קשר מסחרי קבוע, מהווה תזכורת כי "אני קיים, פועל ושורד", מזרימה מידע אודות היצע השיפורים, החידושים וההנחות.

באיזה אמצעי פרסום נבחר איפוא כדי לקדם מכירות בקרב לקוחותינו ועל מנת להגדיל את נתח השוק שלנו? מהו התמהיל האופטימלי ביניהם? האם הוא עונתי, משתנה, קבוע, רב-תקשורתי? המושג רב-תקשורתי הינו טעון מאוד - דיוור ישיר, אתר באינטרנט, תשדיר טלויזיה, רדיו ארצי או אזורי, מודעות פרסומת בעיתון / במקומון / במוסף המיוחד, סרטון פרסומת בקולנוע, פליירים וסטיקרים, לוח מודעות, שלט פרסומת. מהו אם כן, מבין אלה התמריץ העונה על ההגדרה דלעיל כתמריץ המועיל ביותר?

מוצרי פרסום - התמריץ המועיל ביותר
מוצרי פרסום הם מוצרים שימושיים ומעוצבים אשר הספק (נותן שירות / יצרן / סוחר) קונה בזול ונותן אותם בחינם ללקוחותיו כמתנה לרגל אירוע מסחרי או חג. הם לא המוצרים שהוא מוכר ללקוחותיו. אלו מוצרים המזכירים ללקוח את השרות או המוצר של הספק מעניק השי. העלות לפריט אחד או למסע פרסום אחד נמוכה מעלותו של כל אמצעי פרסום אחר (מבלי להמעיט בערכו).

והתוצאות? תשומת לב יומיומית!
להבדיל מיתר מוצרי הפרסום, למוצר פרסום אריכות ימים הארוכה ביותר. הוא לא מתבלה מיד כמו המודעה, התשדיר, הסרטון והסטיקר. הוא לא נעלם כהרף עין כמו שלטים ועמודי פרסומת. במוצר פרסום משתמשים זמן רב ולכן הוא תמריץ עסקי מועיל בצורת תזכורת עסקית קבועה ללקוח וכעין קשר ומגע יומיומי עם הספק שלו.

אפילו את ההנחה נוטים לשכוח, אבל לא את השי שבו משתמשים יומיום - הוא הוא התמריץ המועיל ביותר לקידום מכירות והוא המעניק לעסק יתרון על פני מתחריו ומביא להגדלת נתח השוק, בעיתות האטה בצמיחה כלכלית.

מערכת ALLMARKETING
דוד אביב,
מנכ"ל מרכז הקד"מ הישראלי
http://www.kadamcenter.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב