דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לידה 

מאת    [ 12/03/2009 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2412 פעמים ]

בית ?שימחה? נולד לפני שנה וחצי לאחר אימון עם אישה מקסימה. הלכתי על מנת למצוא את הדרך המיוחדת לי ולחבר בין כל הכישרונות וכל העולמות שלי, כמו הרבה ADHD . נולד בית ?שימחה? ,פרויקט גדול ומרשים שייעודו לעשות שינוי בחברה דרך שמחה בעזרת שפת הצבע. כתבתי חזון, כתבתי תוכנית עסקית ויצאתי לדרך. כמו ביציאת מצריים זה לא הלך בקלות. תקפו אותי חרדות, פחדים, חוסר אמונה ביכולות שלי, חוסר בטחון עצמי, בעיות כלכליות צצו....
כל בעיה או אתגר אפשרו לי לצמוח, למצוא פתרונות יצירתיים, לקחת אחריות למעשים ולמחשבות שלי ולהתמקד. למדתי לשמוח וליהנות מהתהליך ולמדתי סוד גדול: התמדה ושחרור הפחדים.
למדתי לזהות מה מפעיל את הפחדים ואיך לנטרל אותם. הם לא נעלמו, הם חלק ממני, אני מכירה אותם ושולטת בהם.
וכך נולדו 2 מוצרים, תאומים, המשלימים אחד את השני.
הראשון: קלפי צבע? מצפן לתודעה.
השני: הדפסים של הציורי מנדלה שלי על בד. (כל הפרטים באתר).
כאשר בוקר אחד קמתי עם רעיון הקלפים, התלהבתי ונכנסתי לעשייה. ידעתי מה אני רוצה, היתה לי כבר התמונה בראש, ?ראיתי? אותם בדמיון. בהתחלה קבעתי תאריך הוצאה לאור אך לזמן יש קצב משלו, והתהליכים שעברתי תוך כדי יצירה נחוצים ועלי לזרום. יצרתי אותם מתוך שמחה ואמונה שהם כלי לשירות ולטובת הכלל.
אנו יודעים ששום דבר לא קורה סתם, אני מנחה קבוצה של נשים מקסימות שרצו לראות את הסרט ?בליפ?, צפייה בסרט בזמן יצירת הקלפים חיזקה אותי ואפשרה לי להתמיד, להתבונן ולבדוק את עצמי.
נושא הסרט הוא פיזיקה קוונטית ותמציתה היא פיזיקה של אפשריות: בכל רגע נתון פרוסות בפנינו כל אפשריות הבחירה, אך רוב החלטותינו מושפעות מהתמכרות לרגשות כגון: כעס, סבל, אכזבה, תחושת קורבן, חסר בכסף, באהבה, בשמחה.....וכך אנו יוצרים ללא מודע אירועים שיאפשרו לרגשות להם אנו מכורים לבוא לידי ביטוי. אדם מכור לא יכול לראות אפשרות אחרת מהתמסרות לרגש לו הוא מכור, רק מודעות למצבו יכולה לעזור לו להתמודד ולהיגמל כי כל הזמן כל האפשריות עומדות בפניו, בכל רגע נתון הוא יכול לבחור מאיזה רגש הוא רוצה להגיב לאירועים! למטרה זו נולדו הקלפים, לאפשר מודעות מתוך בחירה, פיתוח האינטואיציה, זרימה ואמונה.
לסיום משפט של אחד המנחים בסרט ?בליפ?:
? אני יכול להיות עוד הרבה יותר מזה, אני יכול להשפיע על סביבתי, על האנשים, אני יכול להשפיע על החלל. אני יכול להשפיע על העתיד. אני אחראי לכל הדברים הללו, אני וסביבתי איננו דברים נפרדים, שניהם חלקים של האחד, אני מחובר לכל, אינני לבד.? משאלתי הגדולה מכולם היא שכל אחד יבין שמחשבות מלוות ברגש של אהבה ושלום, מחשבות חיוביות על אנשים, למרות שאנשים מסוימים פגעו בנו, משפיע ויכול לשנות אירועים ומצבים. ככל שכמות גדולה של אנשים יחשבו וירגישו שיש שלום ואחווה במדינה ובעולם כך יהיה. ככל שנראה במדיה דברים חיוביים זה ישפיע לטובה ולא רק אירועים מצערים.
אני מזמינה אתכם לנסות לקום בבוקר, לבחור בסוג היום שאתם רוצים לחוות, להביא רגש של שמחה והתרוממות רוח ולהתמקד בחוויה. בערב קחו כמה דקות והתבוננו ביום שלכם, תופתעו לגלות שמחשבה ורגש הם כלי מדהים ליצירת מציאות!
מוגש באהבה ושמחה,
ולרי ויסברג.
מרכז "שמחה" הוקם בשנת 2007 על ידי ולרי ויסברג. בעלת נסיון עשיר במתן ייעוצים אישיים המבוססים על כלים שונים כמו: כירולוגיה, נומרולוגיה ושפת הצבע. ולרי ויסברג היא מומחית באמנות ובצביעה אמנותית, מטפלת בכירה בתרפיית אור, צליל וצבע של מכון וינגייט ובוגרת קורס בכירולוגיה הוליסטית ונומרולוגיה.
בעברה עסקה בעיצוב ולימדה אמנות. ילידת 1962, אם ל-3, מתגוררת בזכרון יעקב.
טלפון 0503376778
http://sites.google.com/site/simhajoy



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב