YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטאליים חכמים לבתי עסק, חשפה את תוצאותיו של סקר שנערך על ידי חברת קוקה-קולה ישראל, הבוחן את השפעות השימוש בפתרונות מדיה דיגיטאלית בנקודות מכירה. התוצאות הראו כי 16% מהצרכנים שביקרו בסניפי רשת בתי הקפה של 'ארומה' זכרו את הפרסום הדיגיטאלי עבור המוצר קוקה-קולה זירו, שנערך בסניפים - נתון מרשים במיוחד, שברוב המקרים לא ניתן להשיגו תוך שימוש בכלי ה-BTL המסורתיים. מעבר לכך, 62% מהצרכנים שזכרו את הפרסום של משקה הקוקה-קולה זירו על מסכי ה- AdScreensTM של YCD בארומה, אף קנו את המוצר - בהשוואה ל- 41% רכישה בקרב הצרכנים שלא זכרו את הפרסום הדיגיטאלי.
"המחקרים האחרונים שערכנו מראים בבירור את ההשפעה שיש לפרסום הדיגיטאלי בעולם ה- BTL", אומרת רות לוריא, מנהלת מחקר וידע בחברה המרכזית להפצת משקאות. "מעבר לכך, הם מוכיחים שההשפעה בנקודה ניתנת למדידה כחלק ממערך הוליסטי אשר עוקב אחרי השפעת המדיה 'הקונבנציונאלית' ואמצעי ה- BTL ביחד ובנפרד".
"הפלטפורמה הטכנולוגית החכמה של YCD לתפעול ולניהול מדיה דיגיטאלית מוסיפה רמות חסרות תקדים של יכולת מדידת הצלחה של מבצעי קידום מכירות. מדובר כאן בסביבות הקמעונאיות של העתיד", אומר בארי סלזמן, מנכ"ל YCD.
"מכירת המשקאות של קוקה-קולה באתרי המבדקים השונים צמחו ב-20% בתקופת הסקר, כאשר הם קודמו על מסכי ה- AdScreen של YCD", אומר איתי פרידמן, מפתח זירה קמעונאית, מחלקת שיווק קמעונאי, החברה המרכזית להפצת משקאות בע"מ. בעקבות נתוני ה-ROI המרשימים שהפגין השימוש במדיה דיגיטאלית בחנויות, תעשה קוקה-קולה שימוש בניסיון הרב שצברה YCD להפעלת מסכים נוספים בעוד אתרים קמעונאיים ברחבי ישראל. מחצית מהתכנים על המסכים יקדמו מוצרים של קוקה-קולה והמחצית השנייה תינתן לקמעונאים ותאפשר לקמעונאים עצמם לקדם את מוצריהם.
?YCD Multimedia
חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה ע"י גלובס לאחת מ- 10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2008-2009 בישראל, הוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטאלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il