דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ 

מאת    [ 08/03/2009 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2058 פעמים ]

ניתן להשתמש בבאנר הרול אפ לדברים שונים. משתמשים ברול אפ בעיקר חברות פרסום שכבר גילו את כוח הפרסום באמצעותו ויודעים שיש לו השפעה רבה. מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם.
יום הולדת- יהיה זה נהדר להכין ויז'ואל כלשהוא בעצמך למסיבת יום ההולדת ולהציג אותו בענק, על גבי רול אפ. הצבת הרול אפ במסיבה, במקום בו אנשים יכולים להצטלם איתך ועם הדמות המוגדלת או הגרפיקה שעל הרול אפ, היא אטרקציה חביבה ומשעשעת שאף אחד לעולם לא ישכח. בסיום המסיבה, כל שעליך לעשות הוא לגלגל את הרול אפ בחזרה, ולאחסן אותו לשנה הבאה. למרות גובהו, 2.10 מטר, כאשר מגלגלים את הרול אפ חזרה, הוא תופס שטח אחסון קטן מאוד.
לידת תינוק- מזל טוב, יש נולד לך תינוק. אם אתם כמוני, אתם בטח לא אוהבים שאנשים, חלקם לא מחוג המשפחה המצומצם, נוגעים בתינוקך הרך. כשהתינוק ישן אינך רוצה שאנשים יעירו אותו אפילו אם המסיבה הזו היא בשבילו. אם אתם מסכימים לכך, תמצאו שבאנר מסוג רול אפ הינו שימושי מאוד. הציבו את הרול אפ במקום גלוי ומרכזי, ועליו גרפיקה עם תמונה אחת או מספר תמונות של התינוק הרך, או עם כל גרפיקה יפה ומעניינת אחרת שתענה על סקרנותם של אורחיך. למי התינוק דומה? רק הביטו ברול אפ ונחשו כמיטב יכולתכם.
הפתעה- מתכן מסיבת הפתעה? הצעת נישואים מפתיעה? הפתעה אחרת כלשהיא? מה תהיה דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להכין ויז'ואל מעניין ומפתיע ליום המיוחד? ארגן הפתעה אמיתית שאף אחד לא יצפה לה, והכין גרפיקה שתהמם את כולם, אותה תציב על הרול אפ. תוכל לגלגל את הרול אפ למעלה ולהתקינו מתי שתרצה, משום שהוא כל כך נוח להתקנה ולא דורש שום הכנה מראש. כך, תוכל לשמור את ההפתעה לזמן הנכון.
יום האהבה- בעבר זה היה נחשב מאוד רומנטי לשיר לבחורה סרנאדה מתחת לחלון, אבל היום יש לך אופציות הרבה יותר טובות ואתה לא צריך לדאוג לכך שתזייף. הבא לאהובתך ליבך הפתעה ענקית: תמונה של שניכם יחד על גבי באנר מסוג רול אפ. אתה יכול להציב אותו בכל מקום, גלגל אותו מעלה ולמטה בהתאם לשטח המקום שיש לך. הרול אפ הוא מתקן תצוגה נייד ולכן אתה יכול לקחת אותו איתך לכל מקום והוא יישאר הפתעה עד שתחליט לחשוף אותו. הרול אפ אינו מגביל אותו למקום או זמן מסוים. בכך ייחודו וכוחו.
פרסום- כפי שציינתי בפסקה הראשונה, חברות הפרסום כבר מכירות את היתרונות הרבים הגלומים בשימוש במתקן תצוגה מסוג רול אפ. הרול אפ מאוד בולט ומאוד מושך את תשומת הלב. פרסום באמצעות באנר מסוג רול אפ מוכיח את עצמו כמוצלח ביותר בכל פעם מחדש.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב