דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני תצוגה- מכירה בזמן מיתון 

מאת    [ 08/03/2009 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 1878 פעמים ]

לקוחות דואגים שמא החברות על סף פשיטת רגל. זה הזמן לעשות שיווק אינטנסיבי. אלו שיקצצו בשיווק יהיו הראשונים ליפול. זה הזמן להתמקד במכירה, ולהציג את העסק כיציב, מתחדש, ויציב. הוכח ללקוחות שלך שהעסק שלך לא חווה את קשיי המיתון ולא עלול לקרוס בעתיד הקרוב או הרחוק. זה הזמן לרכוש לקוחות. מנתוני מיתון בזמן עבר, הוצג כי אנשים אינם מפסיקים לקנות באופן שוטף, הם פשוט זהירים יותר ובוחנים את המקום/ המוצרים בהם הם בוחרים להשקיע את כספם.

זה הזמן להשקיע בנקודות המכירה שלך, ולהציב מתקני תצוגה כמו רול אפ, L באנר ובאנרים נוספים. מחירי מתקני התצוגה האלו מתאימים לכל כיס, והם גדולים ומרשימים. באמצעות גרפיקה צבעונית ומושכת עין, הם מאותתים ללקוחות להתקרב וכך אתה משיג את האפקט שבו אתה מעוניין. רול אפ הוא מתקן תצוגה שהוכיח את עצמו אינספור פעמים כמוצלח ביותר ביידוע לקוחות פוטנציאלים לגבי עריכת מבצעים והנחות, משום שהוא מאפשר הצגת גרפיקה בצורה כל כך פשוטה וישירה. משום גודלו של הרול אפ הוא נראה למרחוק והוא מאוד מושך את העין.

השקעה קטנה יחסית במתקני תצוגה כמו רול אפ ושאר באנרים, תבהיר ללקוח שהעסק אינו על סף פשיטת רגל, ואפילו ממשיך לפרסם ולהתחדש. משום שחברות גדולות וותיקות פשטו רגל או עומדות על סף קריסה, אנשים מרגישים חוסר ביטחון וחוששים לקנות או להתחייב כי אינם בטוחים ביציבות החברות כפי שהיו בעבר. פרסום מוצרים חדשים ושירותים חדשים מפגינים תחושה של המשכיות ו"עסקים כרגיל" וייתן ללקוחות הרגשה שהם הגיעו למעגן בטוח. ולשם כך בדיוק נועדו מתקני התצוגה.

כאשר אתה מפרסם באמצעות מתקני תצוגה גדולים, בנקודות מכירה, שם אנשים יכולים לגעת ולהרגיש מאופן ממשי את האפקט שלהם, הם נוטים יותר להאמין. מתקני תצוגה קיימים משום שאין טוב ממראה עיניים. ברגע שרואים משהו בעיניים, לא ניתן להתכחש לו. ואם אתה מפרסם בנקודת המכירה אתה מאשרר את ההרגשה של הלקוחות שהעסק יציב ואיתן.

ככל שתגדיל לעשות כדי לעניין את הלקוחות הפוטנציאלים שלך, כך תגדיל את סיכוייך למכור. מתקני תצוגה גדולים, גרפיקות בעלות צבעים עזים, אימג'ים מושכים, ומסרים חזקים. הוצא אותו מעולם האפרוריות ומהדיכאון והמיתון הכלכלי ותמכור לו יותר ממוצר, תמכור לו הרגשה חיובית וחיוניות. רק כך תוכל להבטיח את הצלחתך בשעות קשות אלו.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב