דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האח הגדול סיכום ביניים 

מאת    [ 05/03/2009 ]

מילים במאמר: 1469   [ נצפה 2148 פעמים ]

אחרי 3 ימי צפייה אינטנסביים בערוץ 20(כן לא רק שאני מודה בזה"אפילו יש לי תירוץ" גשם זלעפות שטף את הארץ והם אירחו לי חברה מרתקת...)
וכן מה שחשבתי ואיבחנתי בפוסט הקודם קרה ואפילו הרבה יותר...
וכן סוף סוף פיצחתי את תעלומת שני הקרחים
האחד הזקן הוא מנחם בן "משהו שכותב איפה שהוא" איש דוחה! כילי! אינפנטיל! תקוע בתוך עצמו, אטום גס רוח שעוטף זאת באיזו "איצטלה" תרבותית, כשבאותה נשימה הוא "מודה" שלמד רק 11 שנות לימוד, אך כולם נחותים לעומתו... וארחיב עליו בהמשך
הקירח השני הוא יוסי מילשטיין(אם איני טועה בשם) עד עכשיו אני לא סגורה לגבי מי הוא, אך בן השורות הבנתי שהוא היה היועץ של גיידמאק או משהו!!
למה זה עושה אותו VIP או למה הוא אמור לעניין אותי ואת שאר בני ישראל לא ברור לי, למרות שעושה רושם שחוץ מאתנו עמכה ישראל שאר דרי הבית כן מכירים אותו(בטח סידר להם עבודה עתירת דולרים אצל הבוס שלו לשעבר), וכן הוא בהתחלה התהלך כפרימדונה כוחנית (להצדיק את המוניטין שיצא לו כנראה) למרות שבעיני ובעיני העולם הוא אחרון הסלבס שם...
אבל אחרי יומיים הוא מסתמן בסך הכל כבחור נחמד בעל מראה בבוני עם כתפיים רחבות...
וכן יש את פנינה טורנה מעצבת שמלות כלה שלפחות לגביה יש לי הרגשה שהיא עשתה טעות שהלכה לשם, האישה הנאה בעלת המראה הקוקטי שהפציע מידי פעם בטורי הרכילות עם מבטא צרפתי כזה , מתגלה כאישה חסרת ביטחון "רגילה מאוד" ללא איפור קטנה להחריד(אפילו לאמבטיה היא נכנסת עם נעלי עקב גבוהות) גופה למזלה (ועם הרבה כושר איזמל ועוד כנראה)נשמר בפרופרציות מדוייקות יחסית לגודלה הזעיר...
כמו שאיבחנתי בפוסט הקודם היא מאנפפת וכאילו בעלת מאניירות ששיכות למאה אחרת,
ואכן עם הכניסה לבית היא "חלתה" לילה שלם לא הרגישה טוב, אבירי הבית התענינו בשלומה בנימוס, אך מהר מאוד היא הבינה שבמקום עמוס אגו לא יהיה לזה מקום , אז עברה לחיקויים דרום אפריקאים של כושים(מוצלחת מאוד) ואז הפתיעה בחיקוי של מרוקאית זקנה והתוודתה שבעצם מקורה מטנגיר(אי שם בצפון אפריקה) וזו הסיבה לצרפתית השגורה בפיה.
אז אומנם זה הוריד אותה בחבטה ארצה מענני הנסיכה הקסומה שהיא מנסה תדיר להתעטף בהם, בתוספת "אצלנו באמריקה" ומאמן אישי סיני" וכל מיני סממני סטטוס שהיא יורקת פה ושם.
דווקא החיקוי המרוקאי ונסיונה להיות אחת מכולם נגע לליבי והפך אותה אנושית ונוגעת ללב, כמו גם הוידוי שהתוודתה מול קורין אלאל על רצונה בילד נוסף מבעלה השלישי בגילה המאוחר(46).
וכן יש שם מגמה כללית "לספר שיחה אישית" כמה הם מוצלחים וזה ואז ב"עוד שיחה אישית" בעצם מתוודים שבאו מבית עני וכו...
קורין אלאל שנויה במחלוקת בעיני, לא בכדי הורמו גבות על השמועה שהיא הולכת להיות חלק מדרי הבית, והופעתה מביכה למדי,פניה מקומטות מאוד, היא לבושה בסמרטוטים, נראית זקנה ואפילו אולי חולה,( שלא לומר ממש נראית הומלס) בימים הראשונים ישבה בצד מותשת בעליל ולא הבנתי מה היא עושה שם בכלל, אך התעמקות בדמותה דווקא הקסימה אותי, יש בה סוג של צנעה חוסר מאניירות וחוסר רצון להתבלט מה שמאפיל על המראה הלא מחמיאה שהוצמדה לה בקלוז אפ,ואני חושבת שהיא מתגלה כמקסימה ביותר(גם את זה ניחשתי בפוסט הקודם).
שלא כמו כוכי מרדכי שנראית כמו אנרגייזר מחומצן שיצא מהקופסה!! אז לגבי סלבריוטה ומידת ההתענינות שיש לנו הציבור דווקא בה הספק הוא רב! אך זה לא מפריע לה לקחת לידיה את קדמת הבמה (וכמו שנחשתי ממש כמו נעמה מהבית הקודם) היא מבשלת מארגנת בקיצור "המאמא" המקומית, וכן יש לה פאטיש לשיניים , אז במקום החיטוט באף של בובליל אנו מקבלים בקלוז אף את הצחוצוח המאסיבי של הגברת, וכן החיטוט בשיניה הענקיות(מעיק).
וכן יש את הדוגמן הצעיר והלא ידוע גיא משהו(לא זוכרת את שם משפחתו) הוא אכן העתק מוצלח של סקעת, אך מתגלה למרות גילו הצעיר כדעתן לא קטן , שלא מהסס לומק את דעתו ולא פעם דווקא דברים של טעם.
ויש את הדוגמנית היפה שבפוסט הקודם לא זכרתי להזכירה עדי נויימן פנים בובתיות אך היה נדמה שמראיה "השדוף והאשכנזי" יתאדה מול האנרגיות של בוסקילה וכל החבורה ההיא, אך הגברת דווקא משווקת את עצמה "כגבר גבר" סיפרה שבצעירותה היתה טום בוי והשתינה כמו הבנים בעמידה, ובקזינו הימרה על 48 אלף דולר במכה, ועוד ועוד טיעונים והתנהגות ששדרו שמתחת למראה הבהיר והאנמי יש מישהיא לא פריירית ונחושה.
האחיות פיק ללא ספק מספקות את הסחורה! מתוקות מפונקות ומשדרות ש במילא אין להם מה להפסיד, משחקות את עצמן צעירות מספיק להישטתות בקסם רב, אך מיוחסות מספיק בשביל שיפרגנו להם, וכן יש את הבלבול בשמן ואני מודה שגם אני תמיד בילבלתי!!
האמת ששם "פלפלי כמו שרונה מתאים יותר לשחרחורת האסרטיבית והצעירה בן השניים, ושם כזה מינורי כמו דניאלה התאים לשניה הבהירה שנראית מופנמת יותר אך חזקה וחכמה מאוד.
ולכן הבלבול(ולא רק שלי:)
וכן בן הפייבוריטים שלי שימי תבורי האיש שכמה שילגלגו על עיניו הבולטות וכו , הוא כבר היה מגה סטאר כששאר דרי הבית לא היו אפילו ביצית, ועם מראהו הלא משהו הוא שיגל את היפות ביותר בבנות ישראל(גם בגולה), ולמרות מעמדו הרם יחסית הוא צנוע, לא משטתה לא מנסה להיות "אחד מהחברה" גם לא מנהיג או מיוחס, הוא פורש בחן לישון כשבא לו, לא נסחף לאינטריגות ולרכילויות המייגעות,משקיף מהצד על הכל וכן מוצץ אצבע בשנתו מראה ממש הזוי חחחחחחחח.
אמיר פי גוטמן ללא ספק הפייבוריט שלי! צנוע עד כאב, מתוק שמח לעזור יפה(לאכזבת המין הנשי) וכן הומו מוצהר שיצא מהארון ושהבהמה הגסה והזקנה הזאת מנחם בן נכנס בו כניסה אכזרית מעליבה ומיותרת בדבר ההומאויות שלו משהו כמו שגבר הולך עם גבר כאילו הלך עם כבשה...
ואמיר ניסה לענות לו בצורה נאורה ואינטלגנטית אך האיש הכעור והאינפנטיל לא מצמץ והתבצר בדעתו ההומופובית והבוטה, גם כשכמה מבני הבית דניאלה חמת המזג מיה ועוד נכנסו בו וניסו להניאו מלהעליב זה לא עזר, הוא פשוט המשיך בסגנונו חמור הסבר לומר שכולם נחותים(לא חלילה הוא לא אומר מילה גסה) רק מבטל כל ערך מוסרי, דמוקרטי או אנושי בהתייחסות לבני אדם, וזה בשם "השכלתו" (מוזר ממישהו שמודה שאין לו בגרות ורק 11 שנות לימוד) מציג עצמו כמשכיל, כשניכר "שכול השכלתו שאובה מקריאה, וזה של כמה ממשוררינו השנויים במחלוקת, וכן הוא מיטיב לצטט את יונה וולך ודוד אבידן רק חבל שהאיש שמיטיב לקרוא ולהתהלך כטווס דעתן בזכות שעות הקריאה הוא שוכח איך גמרו שני אלה שהם מורה הנבוכים שלו(יונה התאבדה ודוד מת כעני חולה וחסר כול)
אז כן הוא בטוח יהיה המודח הראשון וכמה שמעליבים אותו בפניו בפני כל האומה פשוט לא מזיז לו "משתינים עליו והוא אומר זה גשם" אז אני אף פעם לא קראתי את כתביו לא ברור לי איפה הוא כותב ולמה , אבל לדעתי מגיע לאחד כזה חלוק משוגעים ולא טור בשום מקום.
וכן הם מתרחקים ממנו למרות שהם מודעים שבזכות הקולמוס שמישהו נתן לאינפנטיל הזה "יבוא המחר שלהם".
ואני מוקירה ומעריכה מאוד את אמיר היפיוף בנועם שקיבל את העלבון מהאיש הנורא הזה.
וכן פייבוריית חביבה בעיני היא ללא ספק מאיה בוסקילה בזמנו מאוד הופתעתי איך בחורה צעירה שהייתה בשיא הקרירה שלה הרהיבה עוז לצאת בגלוי נגד אמרגניה והעולם התחתון, כמו גם התגייסה לצבא בגילה המאוחר,למרות כל המלעיזים אז אכן הבחורה מוכיחה בעליל שהיא חזקה, אמיצה, חכמה מאוד הרבה מעל הממצע נראית נפלא כשקמה בבוקר ובעלת קול נהדר גם כששרה בלי ליווי....
ונדמה לי שהתכנית הזאת תעשה לה רק טוב היא נהדרת דעתנית ישרה חכמה שגם את ההפתעה של הכנסת חברה לשעבר הצליחה "לבלוע" בחכמה ולהתנהג כאילו כלום.. למרות שנדמה לי שיעברו הימים ויהיה מצב והגברת תקבל את הקריז, אז עינב בובליל תיראה כבחורה מאופקת ובישנית לעומת בוסקילה, ואני מקווה בשבילה שתמשיך להתנהל בחוכמה ובמתינות כמו עכשיו אבל סעיף זה סעיף ולכו תדעו:))
וכן האקס של מאיה דודי מליץ אז הבחור היחיד שהוכנס על תקן אקס של סלאב, תחילה היה נבוך וכאילו קצת מצטדק על קיומו, אולי ממתין להתפרצות של המאיה, ונדמה לי שפעם הוא קרה לה לשיחה ואכן לאחר מכן דומה כי הפכו אחוקים המתח באוויר נמוג דודי החל לחייך מה גם שהתחבר מידית לאמיר ולגיא וממש לא אהב את מנחם והחבטה שהנחית לאמיר בסך הכל הוא לא מתבלט מידי אך חביב ושמח לעזור וכן במציאות הוא נאה הרבה יותר(ראיתי אותו פעם עם חברתו כנראה במקדונלד בדיזנגוף סנטר)

טוב אז נדמה לי שזכרתי את כולם.
ואוכל לסכם שמה שכתבתי בפוסט הקודם היה מדוייק לגביהם(לא סתם אני קוצי'נג בעלת אבחנה דקה.)
וכן משהו נורא בולט אצל כולם
הרזון האנורקטי ממש
שנובע כנראה מכושר אינטנסיבי שלא לומר אובססיבי(שלא לומר סמים)
וכן הדבר הראשון שכוכי אמיר וגיא ממש התבעסו זה שאין משקולות או אמצעי עשיית כושר(ממש שואה)
אבל זה ממש לא נתפס עם המכנה המשותף הבולט כל כך!
העישון!!
כולם אבל כולם מעשנים והרבה! ולא ברור לי איך זה הולך עם אובססיית הבריאות אוכל בריא וכושר(טוב אולי מנחם הטרחן לא מעשן).
וכן היום בסביבות 10-11 בבוקר החליטו הוט לסגור את השידורים בחינם!
אז לדעתי זו טעות עצומה, אני לא יודעת כמה עולה התענוג, אך בהחלטה אמיצה החלטתי שאני! לא משלמת לראות אותם מלהגים, גם כי לצערי אתמול הובהלתי לבית חולים בגלל כאב בטן עז ודווקא כשרציתי כל כך לראות את המשימה הראשונה הייתי בפוריה בית חולים שנראה כמו באתיופיה(טראומה בפני עצמה) והבנתי שאנשים רבים רחוקים מהבלי הסלאב והאח, והיות ואהיה כנראה עסוקה בזמן הקרוב(בדברים טובים אני מקווה)אז לא יהיה לי זמן לראות זאת במילא(כן אשרוד), וגיליתי לראשונה את מקו(עד עכשיו למרות הפירסומים לא נכנסתי) אז רואים שם הכל וברור , ומי שמול טלויזיה חזקה עליו שגם יש מחשב אז..

אז זהו מי ששרד וקרא את הפוסט עד לפה בצנעה בטוחני שיקבל תמורה מלאה מרתקת ומדוייקת



מיוחדת במינה,אמנית ,דעתנית, רגישה אך נחושה, לבד שמחפשת את הביחד אך לא בכל מחיר!!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב