דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צעירים לנצח 

מאת    [ 05/03/2009 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2401 פעמים ]

Forever young, I want to be forever young - השיר הכול כך ידוע הזה מדבר אל כל כך הרבה אנשים. עם השנים אנו מתבגרים וגופנו מתבגר יחד איתנו. הגיל ניכר בעיקר בפנים שמתמלאות בקמטים שונים. לאנשים הרוצים מראה צעיר ורענן ישנם פתרונות נוחים, קלים ולא פולשניים. פרט לניתוחים פלסטיים ניתן היום להעניק לפנים מראה צעיר ובריא ע"י טיפולים לחידוש עור הפנים.
מכיוון שלא ניתן למנוע את היווצרות הקמטים לחלוטין פותחו טיפולים שנועדו להעלימם. גם לאנשים השומרים על אורח חיים בריא, משתמשים בקרמים שונים להגנה על הפנים ובעלי גנים מצוינים יופיעו קמטים על הפנים. הבעות פנים שונות יוצרות עם השנים קמטים- הבעות כגון צחוק, חיוך ומחשבה מאומצת. בנוסף עישון, גנטיקה ותנאים סביבתיים והתנהגותיים נוספים גורמים ליצרית קמטים.
לקמטים שנמצאים בחלק התחתון של הפנים כגון קמטים מסביב לשפתיים מומלץ טיפול של מילוי קמטים. מדובר בפעולה לא פולשנית שלא דורשת זמן רב המתבצעת ע"י הזרקה של חומרי מילוי אל תוך הקמט.
ניתן להבחין בין חומרי מילוי טבעיים לחומרי מילוי סינטטיים. חומרי המילוי הטבעיים הנפוצים ביותר הינם חומצה הילארונית או קלוגן. ההשפעה של חומרים אלה היא לשנה. לדוגמה ניתן להשתמש בחומרים אלו למילוי קמטים שנוצרים סביב השפתיים כתוצאה מהבעות של הפנים, הזמן ורעלים שונים שהגוף ספג במהלך השנים.
טיפול מומלץ ולא פולשני נוסף הינו זריקה של בוטוקס. טיפול זה מתאים על מנת להעלים קמטים הנמצאים בחלק העליון של הפנים כגון קמטים במצח וקמטים בצדדים של העיניים. הבוטוקוס הינו חומר רפואי מיוחד הנועד להעלמת קמטים. חשוב להדגיש כי חומר זה מאושר ע"י משרד הבריאות לשימוש קוסמטי.
ההליך מתבצע ע"י הזרקה של בוטוקוס לאזור הרצוי. מדובר בהליך פשוט, מהיר ולא מכאיב. הבוטוקוס או בשמו הרפואי בוטולינום טוקסין חוסם שחרור של אצטילכולין, סוג של מוליך העובר מהעצבים אל השרירים הזעירים של הפנים. השרירים באזור שהוזרק לו הבוטוקוס לא מתכווצים ולכן נוצר מראה חלק צעיר וללא קמטים.
התהליך כה פשוט שאין צורך כלל בהרדמה. חוץ מאדמומיות קלה באזור בו נגעה המחט בעור הטיפול אינו נראה לעין וניתן לחזור לאחריו מייד לפעילות מלאה. עם זאת עוברים מספר ימים, בממוצע ארבעה, עד אשר מתקבלת התוצאה הרצויה והקמטים נעלמים לחלוטין. הליך של חידוש עור הפנים ע"י בוטוקס אינו קבוע ולכן יש לחזור על ההליך 2-3 פעמים בשנה. עם הזמן יהיה צורך בפחות טיפולים בשנה.

דר' אירינה יפימוב מנתחת עיניים בבית החולים איכילוב במחלקת עיניים מתמחה בניתוחי עיניים פלסטיים. ביצעה בהצלחה מאות ניתוחים במגוון רחב. מומחית לבוטוקס



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב