וואו. אני חושב שאין דבר יותר מעצבן מסוכן שעובד כל החודש... טוחן את הטלפון של העסק עם שיחות פרטיות לכל החבר'ה... נוסע באוטו לאילת ביום ראשון וחוזר ביום חמישי ואומר לך - בעל העסק - שהוא ממש קרע את עצמו השבוע, ובסיכומו של עניין - כן כן - סיכום ההזמנות בסוף החודש - לא נראה לך הגיוני. איך הוא מכר רק שתי יחידות... של אריזה של 20 עפרונות?!
אתה יכול לפטר אותו. פאק איט - זכותך המלאה. אבל אחרי שלימדת אותו הכל... שלחת אותו לסדנת מכירות אולטימטיבית...נתת לו לראות את הסרט "הסוד"... השקעת בו יומם וליל... לא חבל לזרוק הכל לפח? (למרות שבא לך לזרוק אותו מעזריאלי)
אולי יש משהו שאפשר עדיין לעשות? משהו שעוד לא חשבת עליו? (ואני לא מתכוון לשלוח אותו להירגע קצת בחופשה בבולגריה בקזינו).
תחשוב עמוק בפנים - לא "למה הוא קקא של בנאדם שלא מסוגל לעמוד במילה שלו?" אלא "מה מונע בעדו למכור?" וכאן נכנס לתמונה עזר מכירה קטלני. לא. אני לא מתכוון שתשלח איתו בלונדה עם ציצים גדולים. זה יכול להיות נחמד, אבל זה לא הפתרון. אתה צריך סרט תדמית. סרט תדמית שיעזור לעובד שלך למכור יותר בפחות זמן. תאמין לי, גם הוא ישמח אם יהיה לו כלי מכירה טוב ביד.
הוא יוכל לשלוח באימייל לינק ללקוח פוטנציאלי לפני שהוא נפגש איתו.
ככה הוא לא יבזבז זמן להגיע לפגישה - כשהלקוח הפוטנציאלי כבר מבושל ומוכן לקראת הפגישה. הכל יילך יותר חלק.
ואם למשל אתה שולח אותו לכנס...? הוא עוד פעם יחלק פולדרים ואתה תבוא בסוף היום ותראה אותם מקומטים בכל מיני פחים במתחם? אף אחד לא אוהב פולדרים יותר. אולי רק בתי דפוס. הם אוהבים פולדרים. הרררררבה פולדרים. עדיף כפולים עם חיתוך מיוחד. חחח. להם זה יוצא שווה.
עדיף שהוא יילך (או לבד או עם הבלונדה עם הציצים) וייקח אימיילים ומספרי טלפון של אנשים בתערוכה - ולאחר התערוכה הוא יוכל לעשות פולו-אפ באימייל ולשלוח את הסרט תדמית של החברה שלכם, ולהתקשר טלפונית ולשאול את הלקוח מה דעתו על הסרט, לפתח שיחה קצרה ומשם---> פגישת מכירה.
זה בדיוק מה שהיית צריך.
משהו שיוכל להלהיב אותו. לקרב אותו למטרה. סרט שיעזור לו למכור - את המוצרים שלך.
בהצלחה!
עמינדב פייגנבאום
במאי
www.tenta.co.il
אתה יכול לפטר אותו. פאק איט - זכותך המלאה. אבל אחרי שלימדת אותו הכל... שלחת אותו לסדנת מכירות אולטימטיבית...נתת לו לראות את הסרט "הסוד"... השקעת בו יומם וליל... לא חבל לזרוק הכל לפח? (למרות שבא לך לזרוק אותו מעזריאלי)
אולי יש משהו שאפשר עדיין לעשות? משהו שעוד לא חשבת עליו? (ואני לא מתכוון לשלוח אותו להירגע קצת בחופשה בבולגריה בקזינו).
תחשוב עמוק בפנים - לא "למה הוא קקא של בנאדם שלא מסוגל לעמוד במילה שלו?" אלא "מה מונע בעדו למכור?" וכאן נכנס לתמונה עזר מכירה קטלני. לא. אני לא מתכוון שתשלח איתו בלונדה עם ציצים גדולים. זה יכול להיות נחמד, אבל זה לא הפתרון. אתה צריך סרט תדמית. סרט תדמית שיעזור לעובד שלך למכור יותר בפחות זמן. תאמין לי, גם הוא ישמח אם יהיה לו כלי מכירה טוב ביד.
הוא יוכל לשלוח באימייל לינק ללקוח פוטנציאלי לפני שהוא נפגש איתו.
ככה הוא לא יבזבז זמן להגיע לפגישה - כשהלקוח הפוטנציאלי כבר מבושל ומוכן לקראת הפגישה. הכל יילך יותר חלק.
ואם למשל אתה שולח אותו לכנס...? הוא עוד פעם יחלק פולדרים ואתה תבוא בסוף היום ותראה אותם מקומטים בכל מיני פחים במתחם? אף אחד לא אוהב פולדרים יותר. אולי רק בתי דפוס. הם אוהבים פולדרים. הרררררבה פולדרים. עדיף כפולים עם חיתוך מיוחד. חחח. להם זה יוצא שווה.
עדיף שהוא יילך (או לבד או עם הבלונדה עם הציצים) וייקח אימיילים ומספרי טלפון של אנשים בתערוכה - ולאחר התערוכה הוא יוכל לעשות פולו-אפ באימייל ולשלוח את הסרט תדמית של החברה שלכם, ולהתקשר טלפונית ולשאול את הלקוח מה דעתו על הסרט, לפתח שיחה קצרה ומשם---> פגישת מכירה.
זה בדיוק מה שהיית צריך.
משהו שיוכל להלהיב אותו. לקרב אותו למטרה. סרט שיעזור לו למכור - את המוצרים שלך.
בהצלחה!
עמינדב פייגנבאום
במאי
www.tenta.co.il