דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדע מול דעת 

מאת    [ 01/03/2009 ]

מילים במאמר: 1364   [ נצפה 2669 פעמים ]

פרעה מי הוא

מצרים כבר אנחנו יודעים מה זה, עבדים אנחנו כבר מרגישים את זה על בשרנו. המקרא מלמד אותנו את תכונותיו של פרעה, שאפשר לכנות אותו היום "רודן". לכן אנחנו מחפשים היום לא לצאת מעבדות לחרות, אלא אנחנו עושים ליל הסדר כדי לפאר אותו על מה שעשה לאבותינו כאשר אנחנו בוחלים באבותינו. שלב ראשון כדי לצאת מעבדות לחרות אנחנו חייבים להוריד את כוחו של פרעה ורק לאחר מכן לצאת מעבדות לחרות. מי אתה פרעה...

מה זה מצרים

כדי לצאת ממצרים אנחנו חייבים לדעת איך יוצאים ממצרים. אבל לפני שאנחנו יוצאים אנו חייבים לדעת אם אכן כדאי לנו לצאת ממצרים. שנאמר: "מדוע הוצאת אותנו ממצרים מסיר הבשר להרוג אותנו במדבר"...הכתוב מלמד: "שש שנים תעבוד ובשנה השביעית תצא לחופשי, ואם תאמר אוהב את אדוני ולא רוצה לצאת לחופשי – תיגש למזוזה ותחתוך את אוזנך"...למי אנחנו עבדים? מה עושים לנו הפרעונים שאנחנו לא יודעים? ומי יכול להוביל אותנו בדרך הנכונה אל החופש המיוחל...

חג החרות

בנקודה מסוימת המדע הפסיק לחקור והתחיל לצעוד במקום וחוזר על פעולות ומעצים את הפעולה שהוא עשה, דוגמא, לפני 30 שנה נסענו על סוסיתא היום אנחנו נוסעים על מרצדס. כאשר  "פילוסופית המדע" הגיעו לנקודה ונשאלה השאלה: "מה זה להיות נמצא"? שם הפסיקה התפתחות האדם ואנחנו שורדים  עד שהמדע יוכל לענות על התשובה. כך אנחנו שולחים את ילדנו ואת עצמנו לאוניברסיטה כדי ללמוד דבר שכבר המדע בחל בו והוא יודע שזה טעות, מכיוון שאיינשטיין הודיע להם בטענתו: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה". במצב הזה היקום נמצא וקיבל מודעות: מצרים, עבדים ופרעה. כאשר מצרים היא הבועה שאנחנו נמצאים בה, עבדים הם בני אדם שנמצאים בתוך הבועה ופרעה מי שייצר את הבועה ושולט על בני האדם שזה נקרא דמוקרטיה שנאמר: "סופו של כול משטר דמוקראטי דיקטטורה".  ובנקודה שהכול רותח כולם מנסים לחפש מקום קריר יותר, דהיינו, "מקום שקל לו לשרוד", שזאת נקראת הגירה. לנדוד ממדינה למדינה שכול המדינות נמצאות באותה בועה שנקראת "פילוסופיה מדעית". בנקודה הזו פרעה הטיל על העבדים במצרים מיסים ועול כבד, שזה נקרא: "חוקים דינים". ובכוח החוקים והדינים והמיסים שולטים על העבדים במצרים והם חיים במודעות שליטים, דהיינו, להחזיק את השקר שהם יצרו. כדי להחזיק את השקר חייב להיות מלחמות - וכדי להחזיק את השקר לאחר המלחמה קוראים לזה: "סודות מדינה או לחילופין ביטחון מדינה", שהמשמעות, אנחנו שומרים על הבועה (מצרים) ולא ניתן לבני אדם (עבדים) לדעת איך פרעה (ראשי העם) מחזיקים את "בית הסוהר".

אמחיש את זה – שלב א'

ניקח בלון זכוכית עמיד בחום גבוה ונכניס לתוכו  חומר מוצק ונקרא לו כסף. נאטום את פתח הבלון ונתחיל לחמם את הכלי, בטמפרטורה מסוימת המוצק נהפך להיות נוזל ובטמפרטורה גבוהה יותר הוא ייהפך להיות אדים. בנקודה הזו אנחנו רואים בלון זכוכית שהוא נראה כביכול ריק אבל בתוכו יש, מוצק נוזל ואדים כך שאם נבדוק את תכונות החומר נראה: "שהמוצק טיפשי יותר מן הנוזל שהנוזל טיפשי יותר מן האדים". אבל דבר אחד אנחנו רואים ששלושת מצבי הצבירה נמצאים בכלי אחד שהם סגורים. נתחיל לקרר את הכלי אנחנו נתחיל לראות את הנוזלים ולאחר מכן את המוצק.

שלב ב'

נחזור על הפעולות של שלב א' ונכניס לתוכו מוצק אחר שנקרא לו זהב ואנחנו נראה שהזהב מתנהג כמו הכסף שסופו אדים אבל בתכונות שונות מן הכסף ושוב אנחנו מקררים ונראה את הנוזל ולבסוף המוצק.דבר אחד ידוע שאם נפתח את הכלי במצב צבירה אדים ונקרר את הכלי לא נקבל נוזל ומוצק, דהיינו, אין חומר. אבל מחוק שימור האנרגיה האינטליגנציה של המוצק נוזל ואדים נמצאים באיזה שהוא מקום שאנחנו לא יודעים היכן זה.

שלב ג'

ניקח את שני הכלים  משלב א' ומשלב ב' ונחבר בניהם ונדאג שתהיה זרימת אדים רק משלב ב' לשלב א', דהיינו, מהזהב לכסף. נביא את שני הכלים למצב אדים ונזריק אדים בכמות מסוימת מהזהב לכסף ולאחר מכן נקרר את הכסף. אנו נקבל מוצק חדש עם תכונות אחרות מהמוצק הקודם ונקרא לו – אחד. אנחנו מקבלים מצב שבכלי ב' ישנם עדיין אדים ובכלי א' אין אדים ויש לנו מוצק  עם תכונה חדשה.

כאשר אנחנו מזרקים אדים מהזהב לכסף שגם הוא אדים מתחיל להתבצע שוויון צורה בכלי הכסף כך שאדים מתחברים לאדים נוזל לנוזל מוצק למוצק כך ששלושת האינטליגנציות מתעצמות ומקבלים חומר חדש שונה בתכונותיו – שנקרא אחד. נחזור על הפעולה הזו, ניקח את אחד נהפוך אותו לאדים נזריק לו כמות מסוימת מן הזהב ונקרר שוב את הכלי נקבל חומר חדש עם תכונות חדשות שהם שונות מהכסף הראשון שהם שונות ממצב אחד ונקרא לו שתיים. ונמשיך כך עד 10 . במצב הזה הכלי ב' עם הזהב עדיין יש בו אדים ומצד שני יש בידנו אנציקלופדיה בעלת 10 כרכים שבכול כרך וכרך מספרים לנו איזה תכונות יש לכול מצב שכולם יצאו מנקודה אחת.

כול כרך וכרך באינציקלופדיה קוראים לזה דרגת מודעות, שדרגת מודעות 10 קוראים לזה מדענים ומתחלים לרדת מלמעלה למטה פרופסור, דוקטור... עד שמגיעים לדרגה אחד שהיא נקראת טיפש. כך שאחד הוא עשר ועשר הוא אחד שנאמר: "איך החכם יודע שהוא חכם אם הטיפש לא היה קיים".

במצב הזה היקום נמצא וכול דרגה ודרגה מתרבת באינטליגנציה שלה וכך נוצרו המעמדות ביקום שזו תורת "פילוסופיה מדעית" שזה נקרא: "כדור הארץ" וכול האינטליגנציות האלו מאחד עד 10 שהם מוצק, נוזל ואדים נמצאים בתוך הכלי ברדיוס של 5 ק"מ שקיים בו כוח משיכה. שהמשמעות, כוח ההישרדות, שהוא נקרא, יון שלילי, שהוא נקרא כסף, שהוא נקרא: "הרצון לקבל לעצמו בלבד". למודעות הזו נקראת בספר התורה המדעית של משה רבנו: "עבדים היינו לפרעה במצרים". שהיא נקראת שבעת ימי הבריאה בעשייה שעל זה אמר שלמה המלך: "הבל הבלים אמר קהלת הבל הבלים הכול הבל" שזאת נקראת הנקודה במרכז המעגל שנאמר: "יש לנו במעגל גולם". שעל זה אמר המדע: "נקודה שבמרכז המעגל לא שייכת למעגל". ובכך הגיעו למודעות שכדור הארץ לא שייך לאף אחד וכול אחד היישר בעיניו יעשה ובעל המאה הוא בעל הדעה והחזק שולט. בנקודה הזו נאמר בתורת משה רבנו: "ותעל שוועתם השמימה".

כיצד המדע מודעות 10 יוצא ממצרים? במקום להכניס את עצמו לשלב א' שהוא היה בו לפני מודעות 10 ולקבל עוד הזרקה של האדים משלב ב' של הזהב שבשלב הזה הוא צריך להפסיק לחשוב ולבטל רגשות שמזה הוא פוחד. הוא ייצר לו מודעות אחרת שקוראים לזה  אסטרו פיזיקאים. שהם נקראים חקר החלל, דהיינו, מה קורא מחוץ למצרים ששם יש חופש: "אין זמן תנועה ומקום" שהיא נקראת יציאת מצרים. והם בנו להם חלליות והכניסו בתוך החללית אדם שהוא במודעות נמוכה יותר מעשר שהכניסו אותו לתוך עוד כלי שנקרא חליפת לחץ והוציאו אותו: מעבדות לחרות. דהיינו, הוא יצא מתוך עצמו אבל הוא בתוך עצמו בתוך הכלי "חליפת לחץ". כך שאם היה פותח את חליפת הלחץ מחוץ למצרים הוא היה מתאדה. כשם שאם היינו פותחים את הכלי עם האדים ולאחר מכן מקררים לא הינו רואים מוצק. שם הם מחפשים את העתיד מכיוון שאין להם עבר ואז הם מקבלים מודעות: "אי תבונה נבונה – כשהחיים והדעת מבשילים , עולה באדם הרגשה שהיה זה עוול בידי אביו להולידו".

בנקודה הזו שנמצאים הדת מדע והקבלה חלקם כופרים בתורת משה, חלקם מלגלגים על תורת משה, חלקם מפיחים תקווה מתורת משה וגובים כסף, חלקם אומרים יש אלהים וחלקם אומרים אין אלהים כאשר אלהים נמצא איתם בתוך הבועה שהוא עשוק כמו שהם עשוקים. כך שאלהים הוא גם עבד בתוך מצרים והוא עשוק בידי פרעה שהם "הערב רב".

בספרי "מלחמת הרוח בחומר" אני מראה שלב אחרי שלב ומתאר את יציאת מצרים מבחינה מדעית פילוסופית מקראית ומשפטית ומראה את השילוב האחד מתוך תורת משה רבנו כיצד בכול נעשה אחד.

כסף – צד שמאל, רע, יצחק.

זהב – צד ימין, טוב, אברהם.

נחושת – קו האמצע. יעקב.

אש – מודעות העולם הזה – שקר.

ארץ – הדינים והחוקים.

שכל זה נקרא בתורת משה רבנו ו"ת, העולם הזה. שנקרא מצרים ומוציא את עצמי מתוך עצמי ונוסק לחלל ללא חליפת לחץ, שזה נקראת נשמה. ורואה את עצמי מחוץ לעצמי כשם שהחללית רואה, וחוזר לעצמי כשם שהחללית חוזרת ומספר לכם כאשר אני נמצא בעולם הזה מה יש בעולם הבא שהוא נקרא בינה שהוא נקרא סיני שהוא נקרא האונה השמאלית של המוח שלשם עלה משה וקיבל את התורה ורשומה בספרי "מלחמת הרוח בחומר". שעל זה נאמר: "על הניסים ועל הנפלאות שעשית לאבותינו בימים ההם ובזמן הזה". שהימים ההם זה הזמן הזה. כשם שלוח הכפל הוא האינסוף כך האינסוף הוא לוח הכפל.

האשה המושלמת – האשה המושלמת היא טיפוס נעלה יותר של אדם מן הגבר המושלם: ואף יקר מציאות ממנו. – המדע העוסק בבעלי חיים מספק אמצעי להוכחות סבירותה של אמירה זו. (ניטשה).

בספרי אני מוכיח ומראה מתוך תופעת הטבע שנקרא "כוח קורליוס" שמודעות האשה בספרו של משה רבנו - הוא משה רבנו. שהיא מודעות "הוה", שהיא נקראת נשמה, דהיינו, מודעות "המשיח", שהמשמעות, "משה חי". פרשת תזריע שנאמר: אשה כי תזריע זרע...

"זאת נקראת יציאת מצרים מעבדות לחרות"

"האדם רץ אחר דבר שלא שלו – ומפסיד את שלו ואת מה שלא שלו"

"כל  המוחל על כבודו כבודו נמחל"

"הנקודה שמתחיל הפחד שם מפסיקה הדמוקרטיה" 

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים:0544-898547 03-9322192
"כדי לדעת את הדעת צריכים לרצות לדעת" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב