דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לנצח בגדול בתערוכות בחוץ לארץ? 

מאת    [ 27/02/2009 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1748 פעמים ]

נו יופי. עשיתם מוצר מנצח. אתם בדרך לחו"ל לתערוכה הגדולה ביותר בתחום.
עכשיו כל מה שצריך זה סרט קצר שיראה את המוצר שלכם, כמה שהוא טוב נוצץ מעוצב מדהים וגם... פועל. אהמ. טוב. אתם עוד בשלב הבטא. פועל... בערך : )

נו, מה עושים? עומדות בפניכם כמה אופציות:

1. לקחת מצלמה טובה של חבר, לעשות מצגת בפאוור פוינט.
2. לעשות אנימציה בפלאש או בתלת מימד ולהדהים את כולם.
3. לקחת חברה מקצועית שתפיק עבורכם סרט ברמה גבוהה (בפורמט HD כמובן ) שיציג את המוצר, ויגרום לאנשים להשאר עם פה פעור.

אתם רוצים לחסוך. הגיוני. אבל מה לעשות. בחו"ל הסטנדרטים אחרים.
אם אתם חושבים שאתם פשוט תעשו מצגת, תקשקשו כל מיני מספרים ותראו גרפים מצועצעים במצגת , עדיף שלא תסעו.
קחו את הכסף, ויאללה לקזינו.
עדיף לשרוף כסף לפחות כשנהנים, לא?

וכן, האופציה לעשות סרטון בפלאש נשמעת מדליקה.
אבל זה גם לא יעשה את העבודה, אלה אם יש לכם מישהו באמת קליבר שיש לו יכולות פנומנליות לבצע משהו מטורף.
אם כך, נשארנו עם האופציה הריאלית: לעשות סרט שיציג את המוצר שלכם, יהפוך אותו ל"שלאגר" (להיט) התערוכה ותהיו מוצפים בהזמנות, עד שלא תדעו מה לעשות עם עצמכם מרוב אושר, ותוך שנה תלגמו שייק טעים בתאילנד.

עדיף שתקחו חברה מקצועית שמצלמת סרטי תדמית בפורמט אייצ' די בכדי לקבל איכות תמונה ראויה להצגה על מסכי אייצ' די ברמה לא פחותה מן המתחרים.
כולם באירופה מצלמים באייצ' די. רק בארץ ישראל הקטנה משום מה מעדיפים להמשיך לצלם בפורמט דיוי (או במקרה הקצת יותר טוב, פורמט דיויקאמ)
אין מה לעשות בנושא הזה ולא משנה לאיפה תסובבו את זה.אתם חייבים להראות טוב.
כמו שרפי גינת אומר "מי שהולך על זול, משלם ביוקר".

אחרי שקיבלתם החלטה מושכלת להפיק סרט תדמית מנצח, ואחרי שכבר הפקתם אותו, מה עושים איתו?

כן. כבר חשבתם לשים את הסרט על פלזמות אייצ' די מדהימות.
כל מיני אנשים עוברים ומדברים אתכם ושואלים שאלות ו... מה אתם נותנים להם ביד חוץ מהחוברת המגניבה שהבאתם...?
אולי יש עוד דברים שאפשר לתת?

וואו. מה דעתכם על דיסק און קי בגודל ג'יגה (או אולי אפילו ארבע ג'יגה!) עם הלוגו שלכם מודפס עליו?
זה רעיון מדהים, לא? אז זהו. שלא.
אנשים בחו"ל מאד מפחדים מכל הנושא של רוגלה. ובשנים האחרונות יצאו כל כך הרבה כתבות על חברות שאכלו אותה ואכלו אותה בגדול עם כל מה שקשור ל- דיסק און קי

.
הם לא כל כך מהר ישתמשו בזה. לצערי הרב ראיתי יותר מדי אנשים עושים את אותה טעות (אפילו היה לי חבר שהזמין 2000 חתיכות ואף אחד מהם לא עבד!)

מה דעתכם על משהו יותר פשוט? משהו כגון כרטיס ביקור ...?
ישנם כרטיסי ביקור שקופים היום שנראים מדהים, ישנם כרטיסי ביקור שעשויים ממתכת קלה. אלה דברים מדליקים באמת.
כרטיס ביקור טוב משאיר רושם לאורך זמן הרבה יותר מכל גאדג'ט כזה או אחר. אתם שמים את השם של האתר שלכם, אנשים נכנסים ומבצעים פעולה אקטיבית לקבלת מידע ויזואלי באמצעות צפיה בסרט. אפשרי גם לתת דיוידי עם הלוגו שלכם מודפס עליו (וכמובן לא לשכוח לשים סרט בפנים! אחרת מה זה שווה?)
אפשרי גם לחלק ...אמממ. טוב. רעיונות נוספים נשאיר לכם : )

אשמח לקבל תגובות בנושא,

עמינדב
במאי


http://www.tenta.co.il
עמינדב פייגנבאום
במאי
http://www.tenta.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב