דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו תקשור ? 

מאת    [ 25/02/2009 ]

מילים במאמר: 838   [ נצפה 4028 פעמים ]

תקשור , מתקשר , עלומות עליונים , אור ואהבה , עולמות הבריאה , העולם הבא , מדריכים רוחניים , איחוד עולמי לכלל היקום , תדר אנרגטי - מה זה כל הבלגן הזה - מה הקשר בין זה לבין תקשור ?

חשבתי לעצמי שהגיע הזמן שאנשים שלא מבינים ברוחניות ומרגישים שאין להם צורך בכך בכל זאת יקראו את המאמר הזה שמסביר מהו תקשור ומכאן ייקחו דבר או חצי דבר לחיים . להבין במילים פשוטות מה זה מתקשר , מה היכולות שלו , למה דווקא הוא יכול לתקשר ועם מי הוא באמת מתקשר ...

מתקשר נקרא בשפה המקצועית מדיום . זו מהסיבה שביכולתו לקשר בין שני עולמות - הוא מהווה מתווך ביניהם וכך גם שמו - מדיום - נמצא באמצע . הוא מתווך בין העולם הרוחני בו נמצאות הנשמות לבין העולם החומרי בו נמצא הגוף .

המילה תקשור לקוחה מהמושג תקשורת - בדיוק כמו שאדם אחד מדבר עם השני ומתקשר איתו - כך המתקשר מתקשר עם נשמתו של האדם היושב מולו . או עם תת המודע שלו - שם נמצאות כל התשובות לכל השאלות .

רמה ראשונה ובסיסית של תקשור היא עם הנשמה של האדם . לנשמת האדם יש שני עולמות בהם היא שוכנת . העולם החומרי בו נמצא הגוף ובו היא בעצם הנשמה כלואה , והעולם הרוחני בו נמצא בסיסה ושורשה הראשוני .

לצורך המחשה כאשר אדם נפטר נשמתו מתחלקת לשלושה חלקים - חלק נשאר בקבר , חלק עובר לגוף הבא וחלק נשאר לנצח נצחים באותו עולם עליון ממנו גם הגיעה הנשמה לגופנו .

כד להבין מהו תקשור הלכה למעשה עלינו להבין שאנו בעצמנו מתקשרים בחלומות . כאשר אנו חולמים אנו מתחברים לאותו עולם רוחני ממנו הגיעה הנשמה ושם אנו פוגשים בנשמותיהם של מכרים , ידידים או סתם אנשים ודמויות . שם אין תחושת זמן , מרחב או מקום . שם הכל אפשרי . כיוון שכך בעולם זה ישנם רמזים על העתיד אותם ניתן להוכיח על ידי חלומות נבואיים .

כאשר המתקשר מתקשר הוא "בסך הכל" מתחבר לאותו עולם אך במצב עירות . הוא לא זקוק לשינה לשם כך . זוהי יכולת לא קלה כלל ומאוד מורכבת - למרות שנראה מבחוץ שהדבר פשוט . יכולת זו טומנת בחובה מכלול אדיר של אנרגיות שנכנסות לגוף המתקשר בזמן התקשור - ואם לא יהיה מנוסה מספיק גופו יכול להגיע למצב של חוסר איזון . בחלומות כאשר אנו מתקשרים איננו יכולים להיפגע כיוון שהגוף לא מעורב בתהליך - רק הנשמה . בתקשור גם הגוף חשוף לפגיעות . לכן המתקשרים נוהגים לבצע הגנות אנרגטיות .

למה הכוונה במילים פשוטות ?

נמחיש מהו תקשור ומדוע הוא מסוכן על ידי נורה חשמלית - אם ניקח נורה של 40 וולט ונחבר אותה למקור הספק של 40 וואט - הכל יהיה תקין . הנורה (שהיא הגוף) יכולה להכיל את ההספק החשמלי (שהוא הנשמה) שניתן לה . אם ירצה מקור הספק גדול יותר להתחבר לנורה - הנורה תתפוצץ . כלומר אם מתקשר מכיל יותר מידי אנרגיות בזמן קצר מידי ואינו יודע להכיל אותן גופו יכול לקרוס תחת העומס . בדיוק כפי שהנורה התפוצצה בגלל החשמל האדיר שנכנס לתוכה - כך הגוף יכול לקרוס תחת האנרגיות שנכנסו אליו ללא בקרה .

על ידי המחשה זו נוכל להבין מה בעצם עושה המתקשר בזמן תקשור . הוא מתחבר לעולם שמעבר ומקבל ממנו אנרגיות איתן הוא מתקשר כדי לקבל מידע על האדם היושב מולו . אותן אנרגיות מכילות מידע מהנשמה של האדם היושב מול המתקשר - הוא מתחבר לנשמה של המטופל ומבקש ממנה עזרה . מכאן אנו מסיקים שלנשמת האדם יש שני מקומות - גם בעולם הזה וגם בעולם שמעבר . פיזיקת הקוואנטים הוכיחה זאת בצורה מדעית שאינה משתמעת לשתי פנים - זאת על ידי ניסויים שהוכיחו שעצם אחד יכול להימצא בשני מקומות בו זמנית , וכל חומר באשר הוא - לא נמצא במקום אחד אלא הולך וחוזר , כמו משוטט בין שני עולמות . בדיוק כמו שהנשמה שלנו נמצאת גם בתוך הגוף וגם בעולם שמעבר .

אז מהו תקשור - תקשור הוא מעין דרך ליצירת תקשורת עם הנשמות מהעולם שמעבר . שביניהן נמצאות גם הנשמות שלנו בעודנו בחיים . כל אוצר החיים וסוד התכלית שלנו נמצא בנשמה . אנו רק נשמה ולא גוף כלל . הגוף הוא מעין לבוש לנשמה . כפי שכתוב במקורות וכפי שהוכיחו במדע טובי המדענים בעולם שחומר כלל אינו קיים אלא למראית עין וכל שקיים הוא החלק הרוחני המחייה אותנו . והוא נשמה .

המתקשר מתבחר לנשמה שלך ושואב ממנה את המידע הראוי והמתבקש לפי דרישותיך .

מדריך רוחני הוא מושג שמתקשרים מרבים להשתמש בו . הוא אותו מדריך מהעולם שמעבר שלובש דמויות שונות - לעיתים קרוב משפחה , לעיתים דמות לא מוכרת - תפקידה הוא להוביל אותנו בעולם החומרי בו אנו חיים .

אותו מדריך רוחני הוא לא אחר מאשר האני העליון שלנו - הנשמה הטהורה שלנו - לכל אחד מאיתנו הוא מגיע בצורות שונות - החיבור לאותו מדריך רוחני הוא בעצם החיבור לאני האמיתי שלי , לאני הפנימי שלי . הוא לא חלק אחר ממני - אלא הוא אני .

סימוכין לכך נוכל למצוא בסוד חוכמת הקבלה שמסבירה שבראשית בריאת הנשמות הייתה נשמה ראשונית שהתפצלה לכ - 600,000 נשמות , וממנה בעצם נחלקו הנשמות לכל בני האדם שנולדו מאותו יום . כמו כן המדע הוכיח שעל פי הקוד הגנטי שפוצח - אכן היה אדם אחד ראשוני שממנו נבראו כל בני האדם .

לסיכום מאמר זה ארצה לציין שרצוני היה להעביר במילים פשוטות מהו תקשור ואיך המתקשר יודע מה שהוא יודע - זה נראה מאוד מפתה ומאוד נחמד להיות מתקשר, אבל תקשור טומן בחובו סיכון שאיננו נראה לעין . האנרגיות הן עצומות ויש לדעת למה נכנסים לפני שרוצים להבין תקשור מהו .















אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות .

"דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" .



http://www.eladcohen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב