דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועים בזמן מיתון 

מאת    [ 24/02/2009 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2509 פעמים ]

דווקא עכשיו – המסיבה חייבת להימשך

בימים אלו של סערה כלכלית, הופך המשאב האנושי למשאב היקר ביותר בכל ארגון.
אלו המשכילים להבין זאת הם אלו שישרדו כל תקופה וישכילו לצמוח מתוך המשבר. ברגעים כאלה נמדדים חברות ואנשים, ולכן, דווקא עכשיו – המסיבה חייבת להימשך. אז איך חוגגים למרות המצב במשק? ממש בקלות, מחקרים מוכיחים כי יכולת השרידות של עסק קטן כגדול תלויה בראש ובראשונה באנשים העובדים בארגון וברמת הגיבוש שלהם.

לבחירת ה"סיבה לחגיגה" כמעט ואין חשיבות ואפילו התקציב עשוי להיות משמעותית נמוך ממה שחשבתם – כי דווקא בתקופות שכאלו, חייבים לחגוג ובזמן שכל הצלחה יכולה להפוך לאירוע של השנה, כל שנשאר לעשות הוא רק להחליט על התקציב ועל החברה שתפיק את האירוע שלכם, ומי יותר טוב מאיתנו בהפקת אירוע לכל מטרה?
אנו באירוע בריבוע מאמינים כי יש צורך ואף חובה, דווקא בימים אלו של מיתון כלכלי, לקיים אירועים עסקיים במטרה לאפשר את הישרדותו של הארגון ולשמר את יכולת תפוקתו. שכן לקוחות ועובדים מרוצים הם, כפי שאנו יודעים, הכרח להצלחתו של כל ארגון.
אמנם נכון הדבר ולעיתים נראה כי אירועים עסקיים הינם בגדר מותרות ואף כמעשה מנקר עיניים, במיוחד בזמנים אלה בהם אין אפשרות להעמיד תקציבים גדולים לצורך הפקת אירועים.
לכן חשוב שתדעו כי ניתן להפיק אירועים עסקיים איכותיים גם בתקציבים צנועים. אף אירועים עסקיים קטנים, אך יחד עם זאת נוצצים במידה זהה, כמו אירועי בוטיק למשל, הם בעלי תרומה חשובה לחיזוק המורל ולשיפור תחושת הביטחון הכלכלי בקרב העובדים, ויותר מכך לחיזוק הקשר עם הלקוחות.
אנו ב"אירוע בריבוע" מתמחים בהפקת אירועים עסקיים המשלבים תכנים בידוריים ותרבותיים לצד הרצאות וסדנאות מגוונות.
שיתוף הפעולה של הצוות המקצועי שלנו עם הארגון מאפשר לנו להפיק עבורכם אירועים עסקיים איכותיים, תוך התאמה מדויקת לצורכי הארגון ולמסגרת התקציבית הנתונה.
דווקא עכשיו אירועים עסקיים הכרחיים לחיזוק המורל ויעניקו לארגונכם תמורה שאין לה מחיר, בדמות עובדים מרוצים יותר ולקוחות החשים כי החברה עימה הם עובדים עושה את כל שביכולתה כדי להשביע את רצונם.
"אירוע בריבוע" צברה ניסיון של שנים בהפקת אירועים מכל הסוגים, ובמיוחד אירועים עסקיים. ניסיונה הרב של החברה מאפשר לה למצוא פתרונות יצירתיים לתכנון האירוע שלכם, בהתאם לתקציב שתגדירו, מבלי להתפשר על טיב או על איכות.
בשגרת היומיום הלחוצה, עובדים רבים מצפים בכיליון עיניים לאירועי חברה, המשמשים כתמריץ וכפסק זמן לצורך התאווררות קלה - ואף יותר מכך כביטוי לנחיצותם בארגון.
אנו מציעים לכם, העומדים בראש הארגון, קשת רחבה של אירועים עסקיים, החל מימי עיון, כנסים וסדנאות ועד לפעילויות קלילות יותר כמו ימי נופש ואטרקציות לעובד. לאחר שתבחרו את האירוע העסקי המתאים לארגונכם ולתקציבכם, אנו נסייע לכם בניהול האירוע, החל משלב גיבוש הרעיון ועד לסידורי הניקיון בתום האירוע. צוות התחקירנים שלנו יאפיין את ארגונכם ואת צרכיו, בהתאם לאילוצים הכלכליים, ויבנה יחד איתכם את האירוע העסקי שידברו עליו עוד זמן רב.

סימה נח, מנכ"ל חב' אירוע בריבוע אירועים עיסקיים לחברות ואירגונים מזה עשור שנים. המעוף, היצירתיות, הניסיון ובעיקר האהבה למקצוע ולאנשים, הם אבני דרך הבונים את המוניטין שלנו כאחת מחברות ההפקה המובילות בתחום.
http://www.baribua.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב