דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור מרזה בחתונה 

מאת    [ 24/02/2009 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3359 פעמים ]

חתונה היא אחד הגורמים המעודדים לביצוע דיאטה. אז גם העלתן כמה קילוגרמים אין צורך להיכנס לדיכאון. להלן עשר עצות אופנה קלות לכלה, לבנות משפחתה ולאורחות שלה להמראה רזה וחטוב:
1. איפור: הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו הוא הפרצוף ולכן יש לשים דגש על איפור נכון ומקפד. צרי בעזרת סומק עצמות לחיים חדות. מומלץ להיעזר באיפור מיוחד ליצירה צבע עור שזוף. שיזוף ידוע כאחד הגורמים המרזים ביותר.
2. שחור: ידוע צבע המרזה ביותר. לא רק שהוא מרזה הוא גם תמיד אופנתי. אם בא לכם לרענן את המראה השחור בקצת צבע, עשו זאת בעזרת אקססוריס צבעוניים כגון: נעליים, תכשיטים וכובעים.
3. התאמה: התלבשי בחלק העליון והחלק התחתון באותו הצבע. אם בחרת להתמקד בפלג התחתון של גופך, השתדלי לתאם בין הצבע של המכנסים או החצאית לבין הצבע של הנעלים ואם ישנם גם לבין הצבע של הגרביונים.
4. פרופורציה: הדגישי תמיד את החלקים הרזים בגופך ע"י לבוש הדוק יותר באזורים אלו. לעומת זאת באזורים המלאים יותר כדאי לבחור בבגדים רחבים ומשוחררים יותר. אזני בין פריטי הלבוש השונים: למשל חולצת גולף חסודה וסגורה עם חצאית מיני קצרה וסקסית.
5. ג'ינס: אם את מתכוננת להופיע עם ג'ינס אופנתי (המילה האחרונה בחתונה לאחרונה) אזי זכרי: אחת הטעויות הגדולות ביותר של נשים באופנה היא בחירה של ג'ינס שלא מתאים לגזרה. ג'ינס היוצר מראה רזה הוא ג'ינס בגזרה גבוהה וישרה. ג'ינס ארוך המכסה את העקבים של הנעל מאריך את הרגליים ויוצר גם כן מראה ארוך ורזה.
6. חגורה: בחרי בחגורה המתאימה לגזרתך. חגורות דקות מתאימות לבעלות גוף דקיק בעוד חגורות עבות מתאימות לבעלות גזרה יותר מלאה. שילוב של חגורה אופנתית בתלבושת יוצרת מראה מורכב, מתחכם וחשוב מכל רזה.
7. דקה כעיפרון: חצאית בגזרת עיפרון יוצרת מראה מחוטב במיוחד באזור הירכיים והישבן. למשלנו הרב חצאיות העיפרון הן באופנה בשנה זו וניתן למצוא אותן כמעט בכל חנות.
8. שמלה: רכשי שמלה המדגישה את העיקולים הטבעיים של גופך. היום ישנם שמלות רבות המשוחררות באזור שנפגעים הכי הרבה ממפלצת השומנים כגון: הבטן והירכיים.
9. אדום: הוא צבע שמשדר משיכה חייתית ובטחון עצמי גבוה. למרות ששחור הוא הצבע המרזה ביותר, לפעמים יש צורך בגיוון. אדום הוא חלופה נפלאה לצבע השחור: הוא סקסי, צעיר ומרזה.
10. הדפסים: בחרי בהדפסים עם דוגמאות קטנות. השתמשי בהדפסים כדי לטשטש את החלקים המלאים יותר בגופך. חשוב לא להגזים בכמות ההדפסים, דבר אשר ייצור לוק נפוח ומבולגן. שלבי תמיד עם ההדפס פריט לבוש בעל צבע אחיד וחלק.
11. נקודת המפגש: בין החולצה לחלק התחתון צריכה להיות בדיוק בקו שמתחת המותניים. חיבור בין החולצה לחלק התחתון בנקודה שמעל קו המותניים עלול ליצור מראה עגלגל.
12. פסים: הימנעי מלבוש של בגדים בעלי דוגמת פסים לרוחב היוצרים מראה רחב. מנגד, מומלץ ללבוש בגדים עם פסים לאורך שמאריכים את הגוף .
מספרת אגו המומחים לתסרוקות כלה
ולאיפור כלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב