דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב וחידוש החזה 

מאת    [ 23/02/2009 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2754 פעמים ]



למי מאיתנו לא עברה בראש המחשבה: הלוואי והייתי יכולה לשנות את צורת החזה שלי, להרים, לסדר, לארגן - לעצב את השדיים שלי שיראו שוב צעירות רעננות וגאות?
נשים רבות רוצות לשפר את נשיותן ודימוי הגוף שלהן. בסתר ליבן הן חולמות על חידוש צורת השדיים. הן היו רוצות להעניק להן צורה מלאה יותר, להרימן, לייצבן, לשדרג את חזות הפטמה, לחזור לצורה המקורית-הנערית, להשיב להן את הביטחון העצמי. יש החושבות על חזייה, אחרות הולכות צעד אחד קדימה ושוקלות ביצוע ניתוח פלסטי. ניתוח שבסופו יקבלו שדיים יפות, טבעיות ונוחות.
מרבית הנשים סבורות - בטעות - כי ניתוח חזה פירושו - הגדלה או הקטנה של השדיים. לא כך הוא. ברחבי העולם נשים פונות לפלסטיקאי לצורך ביצוע ניתוח לעיצוב החזה.

מחקר מקיף שנערך בקרב 2000 נשים באירופה, חלקן עברו ניתוח חזה וחלקן לא, גילה כי 12% מהן חושבות על עיצוב החזה, אך רק פחות מאחוז אחד מהן מגיעות לפלסטיקאי לצורך כך. כשניסו להבין מדוע, התברר שקרוב ל- 40% מהנשים מדווחות על חוסר במידע, הן אינן מבינות את הפרוצדורה ומתקשות למצוא רופא עליו הן יכולות לסמוך. חלקן ציינו את חששות מתופעות הלוואי, מצלקות ומהשפעות הניתוח לטווח הארוך.

ד"ר נמרוד פרידמן, מהרופאים המובילים בארץ בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית, בעל תחום התמחות עיקרי בכירורגיה האסתטית של הפנים והשד, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית מסביר:
"יותר מ- 30% מהנשים שמגיעות אליי, הן אחרי לידה והנקה, כ- 30% בגילאי 18-20 וכ-25% בעשור השלישי לחייהן. הן אינן רוצות שינוי בגודל החזה. הן מדברות על חזרה למראה שהיה להן בעבר. הן מבקשות שינוי בצורת השד. נשים אלה מתלוננות על מראה לקוי של השד עקב התרוקנות, נפילה, חזה צר מדי, עגול מדי, פטמות גדולות מדי, בולטות או שקועות מדי או שדיים א-סימטריות. גם אם אישה מגיעה לצורך הגדלה או הקטנת השד, תמיד דנים בסופו של דבר - בעיצוב החזה". עוד הוא מוסיף, נשים בארץ אינן מודעות לאפשרות של ניתוחים המיועדים לעיצוב החזה, ולכן הן אינן מבקשות זאת, אם כי לשם כך למעשה פנו אליו מלכתחילה.

ד"ר נמרוד פרידמן, אשר התמחה בניתוחים לעיצוב החזה, סוקר את האפשרויות הרבות הקיימות כיום בעולם הרחב: "הפתרונות הם מגוונים ורבים. אפשר להרים את החזה בשיטות שונות. קיימות אפשרויות רבות בבחירה בין מידות השתלים, לפי רוחב, אורך וגובה. פטמות ניתן להבליט, אפשר לעצב אותן, אפשר להקטין את העטרה ועוד. מגוון האופציות הוא כל-כך גדול, כך שאני יכול להתאים פתרון לכל אישה על-פי צרכיה".

"כאשר אני דן עם האישה על שתלים, 80% מהן מסבירות שחשוב להן שהתוצאה תיראה טבעית. כלומר הן מדברות על צורה ולא על הנפח. מגוון הצורות והגדלים של השתלים בשוק, והתמרון בין שלושת המימדים, עשויים להעניק לכל אישה תוצאה העונה על ציפיותיה. אותה קבוצה מעוניינת להיות מעורבת בבחירת השתל, ואני מאפשר להן זאת".


ד"ר נמרוד פרידמן מדגיש כי נשים המגיעות אליו למרפאה מונעות על-ידי צורך נפשי ולאו דווקא גופני. הן רוצות לשפר את תחושת הנשיות שלהן ואת דימוי הגוף, ובמקביל מדברות על החששות מהניתוח ומההחלמה. כדי להפיג חששות, מלווה ד"ר פרידמן כל מטופלת באופן אישי החל מהפגישה הראשונה ועד ליציאתה מחדר הניתוח, דרך תהליכי ההחלמה, וגם לאחר מכן.

לקביעת פגישת ייעוץ
מרפאת ד"ר נמרוד פרידמן
רח' האמנים 7, ת"א, 67897
טלפון: 03-5626464
www.drfriedman.co.il
ד"ר נמרוד פרידמן
מומחה לכירוגיה פלסטית ואסתטית
לקביעת פגישת ייעוץ: 03-5626464
http://www.drfriedman.co.il
רחוב האומנים 7, תל אביב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב