דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקרב על חום הבית - מזגן, תנור חשמלי או גז 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 5812 פעמים ]



בנית את בית חלומותיך - בחרת קרמיקה, סקאלת צבעים לקירות ואת סגנון הארונות, ועכשיו הזמן להחליט מה אתה עושה בקשר למיזוג האוויר. האפשרויות העומדות בפני הצרכן הממוצע מתחלקות, כמו בכל דבר, לשלוש: תנורי חשמל, חימום גז או מזגנים.
לרוב, נושא חימום הבית בחורף, מקבל יחס פחות לעומת אופן קירורו בקיץ, מכיוון שהחורף היא תקופה קצרה יותר בישראל. זוהי כנראה הסיבה, מדוע בתי אב רבים בישראל, מעדיפים שימוש במזגן למטרות חימום ביתי וקירור.

אכן, השימוש בשירותי גז בבית מתמקד בדרך כלל במטבח, למטרות בישול, אך אין דבר המונע מכם שימוש בגז למטרות חימום הבית - נהפוך הוא, זהו שימוש כדאי יותר. מכיוון שתשתיות הגז כבר קיימות ומותקנות בבית, יהיה זה פשוט ביותר להמיר את אמצעי ההסקה עבור חימום גז. מכשירים המופעלים על ידי אנרגיית חימום גז, מתחברים לתשתיות המוכנות גם בבתים פרטיים וגם בבתי דירות.

חימום גז קל לתפעול, דורש התעסקות מועטה ומציע יתרונות רבים. היתרון המשמעותי הוא כמובן, צריכה נמוכה; בעת חימום גז, תנור הגז צורך בערך 0.4 ק"ג גז לעומת מספר קילו-וואט שיצרך מזגן (ביחס לגודלו ויכולותיו).
יתרון נוסף, הוא איכות החום. החום המופק משימוש ממזגן הוא חום סטטי ומלווה באוויר יבש, לעומת החום הנעים והעמוק שמופק על-ידי חימום גז. בנוסף, מזגנים מתוכנתים להפסיק את פעולת חימום הבית באופן אוטומטי, כאשר הם מגיעים לטמפרטורה המוגדרת, ויחזרו לפעולה רק כאשר האוויר יתקרר לטמפרטורה מוגדרת אחרת. השהייה זו מונעת חימום ביתי רציף, דבר שנוכל לקבל ממכשיר חימום גז. ובנוסף, מזגן ניחן בעיצוב סטנדרטי ואחיד, בעוד שתוכלו למצוא תנורי גז במגוון עיצובים, עובדה שתעזור לייחד את חלל המגורים שלכם לא רק בסוג החימום אלא גם בעיצובו.

תנורים חשמליים הם פריט חימום פופולארי נוסף בקרב בבתים רבים בישראל. תנורים חשמליים ורדיאטורים אומנם אינם מפיצים אוויר יבש כמו המזגנים, אולם כמותם, הם מועדים לקצרים חשמליים. עיקר הנוחות בשימוש בהם, נובעת מהחיסכון בעלויות התקנה הנדרשות במזגנים או חימום גז, אך נזקפות לחובתם סכנות בטיחותיות רבות, והם לא מומלצים לשימוש בקרבת ילדים קטנים.

לסיכום, למרות עלויות ההתקנה, חימום גז הוא יעיל יותר, מענג יותר וחסכוני יותר לטווח הארוך.
אמישראגז, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ נוסדה בשנת 1949 והיא ספקית הגז המובילה במדינה.אמישראגז מספקת פתרונות איכות בתחום חימום הבית, גז בישול וכן פתרונות מים חמים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב