דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הדרך הנכונה לסחור באופציות? 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 5005 פעמים ]

כנראה שאת הסוד לא נצליח לגלות כאן אבל כמה דברים שחשוב לדעת שיחסכו לסוחר לא מעט כסף
אופציות קול הן נגזרת המסחר הטובה ביותר ובשימוש על ידי סוחרים רבים. זהו כלי המספק הגנה לרווח ומצד שני מגביר רווח. למרות שהוא כלי רב עוצמה לניהול סיכון, זה יכול לשמש גם כאמצעי יעיל ועצמאי למסחר. תחת תנאים תקינים, אופציית קול לא מחייבת קניית מדד או קניה של אופציה נוספת כדי להיות כלי יעיל למסחר. כדי לסחור בהצלחה אופציה חשופה על הסוחר להבין כי אופציה מסויימת מתאימה לתרחיש מסויים ואינה מתאימה לתרחיש אחר.
אחת השגיאות הגדולות שמשקיעים המבצעים באופציות נובעת מן העובדה כי רובם לא יודע איך לסחור נכון אופציות קול. כאשר הם מפסידים כסף במסחר הם מרגישים כי משהו לא בסדר עם אופציית הקול שלהם. הם לא מבינים כי הם מסחר באופציית קול היא מתוחכמת יותר בהשוואה למסחר במניות.
אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לסוחרים הוא : גם אם אתה קונה אופצית קול המניה עולה , אתה עדיין יכול להפסיד כסף. מרבית המשקיעים נוטים לקנות את האופציה מחוף לכסף במחיר זול. המדד עולה קצת למעלה, המהווה את הכיוון הנכון, אבל האופציה מפסידה
כסף והמשקיע תוהה למה. מה שסוחר נכשל להבין הוא כי על מנת שאופציית קול תהפוך להיות רווחית הדלתא חייבת לגבור על הקצב השחיקה שלה. יש לזכור, כאשר קצב השינוי עולה, המחיר של כל אופציות הקול עולים.כאשר קצב השינוי יורד , המחיר של כל אופציות הקול יורדות.
ננסה לסווג את אופציות הקול במספר דרכים. דרך אחת היא על ידי הסטרייק של מחיר האופציה, ועל מרחק של מחיר מהמדד. נגדיר זאת כבתוך הכסף או מחוץ לכסף .במסגרת הדיון שלנו לגבי מסחר חשוף באופציות, אנו ננסה לזהות הזדמנויות סחר או מצבים אשר מתאים לכל סוגי האופציות אבל חשוב לבדוק את ההגדרה הראשונה של דלתא לפני שתמשיך.
זכור, הדלתא אומרת לך כמה האופציה תעלה באופן יחסי לעיליית המדד בנקודות. לדוגמה, דלתא של 33 כלומר, האופציהה תזוז 33% מן התנועה של המדד ו דלתא של 70 תהיה אפשרות לעבור 70%. אופציות בתוך הכסף פועלות כמו המניה. ככל שאופציה יותר עמוקה בכזף אתהאופציות הם למעשה כמו מניות. דלתא של 100 כלומר תנועת המחיר של האופציה תשתקף 100% של התנועה של המדד.
בזמן שהסוחר מחכה לתנועה של המדד , האופציות בתוך הכסף ישחקו פחות מאשר האופציות בתוך הכסף. את סכום הכסף שאתה מפסיד בזמן צריך להרוויח על ידי תמועה נוספת של המדד. עם פחות אובדן ערך תנועה קטנה יותר של המדד יהיה מספיק להפיק רווח גדול יותר. אופצייה בתוך הכסף תתן רווח גם עם תנודה קטנה של המדד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב