דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכניות מנהלים אפקטיביות 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2688 פעמים ]

תוכניות אפקטיביות למנהלים. כמנהלים בכירים שעברתם בחייכם עשרות הדרכות.. וימי עיון. מה היה גורם לכם להגיד שתהליך הדרכה ותוכנית שעברתם כמנהלים הייתה מועילה? האם הייתם בוודאות יכולים לכמת את התועלת? נדמה לי שעשרות המנהלים והארגונים שחוו איתנו תהליכים מסוגלים לענות בחיוב לשאלה לא פשוטה זו.

בתוכניות למנהלים אותן אנו מובלים מול הרמות השונות של המנהלים בארגון אנו מקפידים ללמד אותם בשלב הראשון לשאול שאלות. אנחנו מאמינים במנהלים שהם "יודעים לשאול" ולא "יודעים לענות" אבל מבקשים ללמוד ולהבין בהמשך מהן התשובות הנכונות ויותר מכך הם חייבים להבין כי התשובות הנכונות לא אחת נמצאות אצל האחרים.

אנו מבצעים לתוכניות המנהלים האפקטיביות שלנו התאמות אישיות על פי חתך המשתתפים ומתאים תכנים על פי אפיון צרכים מוקדם מול מקבלי ההחלטות הבכירים בארגון. להצלחה הארגונית אנו מציעים תוכנית מנהלים קצרה וממוקדת כוללת 12 מפגשים שבועיים. או תוכנית מנהלים מורחבת כוללת 24 מפגשים שבועיים. בשני המקרים בתהליך ההדרכה של תוכניות המנהלים ובסיומן מתבצעת תמיכה ומעקב שוטף באמצעות המייל והטלפון למשך 6 - 3 חודשים נוספים, כחלק אינטגראלי מהפעילות של הדרכה אימון עסקי וליווי אישי של מנהלים ומנכ"לים.

תוכניות ההדרכה ותוכניות המנהלים עושות שימוש גם ביתרונות של הפגישות האישיות ONE ON ONE עם משה גרימברג, או עם אחרים משותפיו לדרך. בתוכניות המנהלים מתבצע תהליך העשרה אפקטיבי מובנה בו מנהלים משפרים מיומנויות ורוכשים כלים וידע חדש לניהול מערכות מתקדמות יותר ואף ללמוד דרך לשינוי המחשבה והטקטיקה הניהולית שלהם.

אין זה סוד כי חלומם של המבקשים להנהיג ולהשיג תוצאות ובו בזמן להיות בצמרת, הוא גם לא לחוש בודדים בצמרת. המנהלים רובם ככולם, מבקשים להרגיש כי הם מצליחים לנווט ולהשיג תוצאות מתוך בחירה ושליטה. במסגרת הפגישות והעבודה המשותפת במהלך תוכניות למנהלים והאימון אישי אנו נוגעים בכל נושא או עניין שיעלה. כל פגישה במסגרת תוכניות המנהלים שלנו כוללת שיחה אישית לסיכום השבוע, תרגילים אישיים, עבודה משותפת ותרגילים ייעודיים לשיפור מיומנויות אישיות וניהוליות.

אנו מאמינים כי תהליכים חייבים להתבצע על פי ניתוח צרכים והתאמתם לצרכיו, אישיותו ויעדיו של המתאמן. עולמו הפרטי הספציפי וייחודו של כל מאומן במסגרת אימון אישי או אימון עסקי הינם בראש ובראשונה הקווים המנחים הקובעים את מהלך הדברים וקצבם. נשקיע מאמץ בלימוד חשיבות "האיזון והמידתיות" בחייהם של מנהלים, חברי הנהלה ומנכ"לים. נלמד יחד כיצד יהיה ניתן לבנות מערכת אפקטיבית יותר של התקדמות ושל מיומנויות אימון וניהול, תוך התחשבות ושילוב טוב יותר בין הצרכים השונים של אותו מאומן בעבודה, בקריירה, בעסקים ובמסגרת התא המשפחתי הפרטי.

אנו מציעים שני מסלולים עיקריים בתוכניות למנהלים ובהדרכה וליווי מנכ"לים ולחברי הנהלה מצומצמת, בשניהם אנו עוסקים בהיבטים של העולם העסקי אשר בו מטרות ויעדים מוגדרים. במקביל אנו נותנים מענה גם לצרכיו הפרטיים והאישיים של המנכ"ל, או חבר ההנהלה הבכיר – או המנהל בדרגי הביניים שיש להם צרכים שאיפות וחלומות להגשים. משה גרימברג ושותפיו הבכירים לדרך מציעים לכם להתחיל ולנוע אל עבר פסגות ניהוליות ואישיות חדשות.

להכיר את התוכניות למנהלים אתם מוזמנים להיכנס לאתר: http://www.nihul4u.co.il

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי.
החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה. מאמין ביכולתי להניע ארגונים, מנהלים וכוחות מכירה למימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בהם".
כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net
משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876 www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב