דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העולם נברא לשימוש האדם 

מאת    [ 18/02/2009 ]

מילים במאמר: 777   [ נצפה 2871 פעמים ]

העולם נברא לשימוש האדם

ומעניין איך יתשבו חמשת השיטות...  beywolf - ושמא יחשוב לאיזו סיבה ברא הבורא כל הנמצאים הללו?...על זה נאמר: "כל הנקרא לשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשתיו"...שאלו החכמים: יש כאלו שקוראים ולא נענים?...ברשותך ידידי BEYWOIF    אשתמש בכתוב שציינת שיכול לעניין את הנמצאים...השאלה היא: האם המעניין והנמצאים רוצים להיות הקב"ה שנאמר: וקדושים תהיו כי קדוש אני?...

מתוך המאמר ומעניין איך...  

"ואם תעמיק עוד בעניין תראה כי העולם נברא לשימוש האדם, אמנם הנה הוא עומד בשקול גדול, כי אם האדם נמשך אחר העולם ומתרחק מבוראו, הנה הוא מתקלקל ומקלקל העולם עמו; ואם הוא שולט בעצמו ונדבק בבוראו ומשתמש מן העולם רק להיות לו לסיוע לעבודת בוראו, הוא מתעלה והעולם עצמו מתעלה עמו. כי הנה עילוי גדול הוא לבריות כולם, בהיותם משמשי האדם השלם המקודש בקדושתו יתברך.
והוא כעין מה שאמרו חז"ל (חגיגה דף יב, א) בעניין האור שגנזו הקדוש ברוך הוא לצדיקים. וזה לשונם:
וכיון שראה אור שגנזו הקדוש ברוך הוא לצדיקים שמח,
שנאמר (משלי יג, ט): אור צדיקים ישמח".

"ואם תעמיק עוד בעניין תראה כי העולם נברא לשימוש האדם" – כל מה שברא הקדוש ברוך הוא בעולמו לא בראו אלא לכבודו...בני האדם רואים את כל מה שהם רואים ומחשבה אחת יש בליבם...כיצד לנצל את מה שאנחנו רואים?...כך למדו הנמצאים עד שהגיע העולם למודעות: "אדם לאדם זאב". בני האדם התחילו לרכוש ממה שהם רואים והפכו את מה שלא שלהם לשלהם. כאשר הגיע העולם למודעות שכל מה שיש לנו לא יכול לעזור לנו והוא התחיל לדעת שכל מה שלימדו אותנו זה רמאות שנאמר: "למה זה רימיתני". שנאמר: "אמנם הנה הוא עומד בשקול גדול, כי אם האדם נמשך אחר העולם ומתרחק מבוראו, הנה הוא מתקלקל ומקלקל העולם עמו". שעל זה נאמר: "ולא יהיה לך אלהים אחרים מעל פני". מה זה אלהים אחרים? קרל מקס טען: "אדם בונה בנינים גבוהים שיהיה לו צל ארוך"...כך שאלהים אחרים: "אדם שיצר דבר לעצמו והוא מאמין בזה שהדבר שיצר הוא אשר מחייה אותו".

 זה קרה לאברם כאשר היה עובד אלילים, כך שאברם הוא כל אחד מן הנמצאים...שכל נמצא ונמצא יעשה ספירת מלאי ויראה את רכושו וישאל את עצמו שאלה: "האם אני מוכן לתת את כל הרכוש הזה שאני רואה שכאשר מובטח לי תמורת הרכוש הזה לדעת בדעת: איך להיות בורא עולם?...שנאמר: "ואם הוא שולט בעצמו ונדבק בבוראו ומשתמש מן העולם רק להיות לו לסיוע לעבודת בוראו, הוא מתעלה והעולם עצמו מתעלה עמו. כי הנה עילוי גדול הוא לבריות כולם, בהיותם משמשי האדם השלם המקודש בקדושתו יתברך".

זה אברם עשה וזה כל נמצא ונמצא צריך לעשות שנאמר: "לך לך מארצך וממולדתך ומבית אביך...אברם עבר למודעות אחרת לאחר שדבק בבוראו...כך שהוא התמיד בעבודת בוראו הוא ראה את בוראו, רק לאחר שהוא עקד את הצד השמאל שלו, דהיינו, הוא ידע את מה שהוא רואה, כך שכאשר ידע את מה שהוא רואה, הוא ראה את האור, שהם אותיות: "אור – ה", ואז הוסיף את האות ה' לשמו: "אברהם". שהאות ה' נמצאת בשם הקדוש יהוה. וזה רק לאחר שאברהם טען: "שלי שלך ושלך שלך", דהיינו, הוא קיבל תכונה של בורא שנאמר: "והוא כעין מה שאמרו חז"ל (חגיגה דף יב, א) בעניין האור שגנזו הקדוש ברוך הוא לצדיקים".

וזה לשונם:
וכיון שראה אור שגנזו הקדוש ברוך הוא לצדיקים שמח,
שנאמר (משלי יג, ט): אור צדיקים ישמח".

"מי שראה את אור הגנוז ראה מסוף העולם עד סוף העולם"...כך שכדי לראות את האור הגנוז צריכים להיות צדיקים שנאמר: "צדיק אתה יהוה". כך שלאחר שרואים את אור הגנוז אפשר לענות על השאלות שאין להם תשובות עד היום הזה והם גורמות לכעוס, למחלות, למלחמות, לדיכאונות...והם:

מי זה הבורא?...

מה זה צדיקים?...

מי זה יהוה?...

מי זה הקדוש ברוך הוא?...

כיצד בוראים את אלהים?...

מי זה משה רבנו?...

מה זה: יהודי, נוצרי, אסלאם, דתי, חילוני, שעון שמש, שעון ירח, שעון שמש וירח, עולם הזה, עולם הבא, עולם האצילות...

האם מעניין לדעת בדעת?!...

רצה הקדוש ברוך הוא לזכות את ישראל ושלח אותי לדעת את כל הדעת הזו למדינות צרפת ובלגיה ושם לימדו אותי לדעת להיות "צדיק" שנאמר: "ונח היה איש צדיק בדורותיו"...וכל השאלות שאין להם תשובות שגורמים להרס בעולם קיימות בספר אחד: "מלחמת הרוח בחומר" שלא מדבר בגוף שלישי: מה הוא אמר ומה הם אמרו...אלא מדבר בגוף ראשון – אני יהוה הוא האלהים. כך שהשאלה שהתחיל הכתוב: "ומעניין איך יתשבו חמשת השיטות?"...צריכים להחליף אותה בשאלה אחרת: "להיות או לא להיות"?...

אומרים: "הרגלים אפשר לעזוב טבע אי אפשר לשנות" ומפה יצא המודעות שקיימת ביקום שהורסת את היקום שנאמר: "כושי יכול לשנות את עורו", דהיינו, האם אפשר לעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי. הרי התורה מלמדת אותנו שהקב"ה החליף את בגדיהם: "מאור לעור" על כן אנחנו צריכים לעשות את האות עי"ן לאחד שהם שביעים אומות עולם, שהם שבעה ימי הבריאה, אז ע' נהפך שוב א' וחוזרים לאור.

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה כיצד הופכים בלתי אפשרי לאפשרי שנאמר: "לא יקרא יעקב שמך כי אם ישראל כי שרית עם האלהים ואנשים ותאכל"... כך שישראל נקרא – הקדוש ברוך הוא.

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"

"מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל"         
 

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים: 0544-898547 03-9322192
"הקב"ה נמצא מעוצמתו ולא קיים ממהותו" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב