דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תינוקות- העתיד שלנו 

מאת    [ 15/02/2009 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 3090 פעמים ]

תינוקות מעוררים בנו רגשות חמים. גם באבותיהם, תינוקות מעוררים רגשות אימהיים. הם מוציאים מאתנו את הטוב שבנו. את הרך והחומל. את הנוטה להבין ולסלוח. תינוקות מעניקים לנו הזדמנות נוספת להיות האנשים שאנחנו ראויים להיות. מי שאנחנו חולמים ומקווים שאנו - אנשים טובים, אחראיים, מסורים. מסוגלים להיות הורים. תינוקות שניים ושלישיים מאפשרים לנו לתקן שגיאות. הם מזמנים לנו ( בעצם, אלה אנחנו שיצרנו הזדמנות נוספת בעבורנו) הזדמנות להשתתף במקצה שיפורים.  סביב תינוקות ולמענם עובדת תעשייה גדולה של מוצרים - החל במוצרכים בסיסיים וכלה במוצרי מותרות. בגדים מיוחדים, אופנתיים. מזונות מיוחדים. צעצועים. גירויים. מתנות. עזרים שונים. מוצצים. מיטות.  קלטות. סלי נשיאה. עריסות. כיסאות בטיחות. תינוקות באים לעולם שבו הם זקוקים להגנה.
 
 תלותם המלאה, המוחלט של תינוקות בהוריהם מטילה על ההורים אחריות עצומה. יש קורסים להורות שבהם לומדים, בין השאר, על אודות תינוקות, אבל אין בית ספר שבו לומדים כיצד להגיב על תגובותיהם, כיצד להתמודד עם קשיים שמתגלעים במהלך ימי חייהם הראשונים. אין בית ספר שבו מלמדים מה לעשות כאשר תינוקות מעוררים את הוריהם באישון ליל ובעצם לא מאפשרים להם כלל להירדם. אין  שיעור שבו אפשר ללמוד כיצד חרף הכעס שמעוררים תינוקות ש"מפריעים" אוהבים אותם ( לא כולם) ללא תנאי.

תינוקות. סם החיים. משמעותם. העתיד שלהם, שלנו. תינוקות רכים. תינוקות זכים. אין איש שלבו  של איש - ורחמיו -  לא ייכמרו למראה ילדים, למגע המשי שלהם. לתמימותם. חוסר האונים המשווע, הנוגע שלהם. תינוקות הם אות וסימן להמשכיותם המבורכת של החיים. תינוקות באים לעולם הם תמיד בבחינת פלא, נס. אף שלידתם צפויה בתום תשעת חודשי ההיריון - רגע הלידה הוא רגע הבריאה. בריאת העולם. בריאת החיים. תינוקות נוסכים תקווה גם במקומות ובזמנים שבהם נראה כי " הכול אבוד". תינוקות המבטאים את כל התום והטוהר, כל היופי הלא נגוע של העולם. תינוקות מעניקים ילדות שנייה ליולדיהם, הורות טרייה לסבא ולסבתא שלהם. תינוקות באים לעולם במקורים של חסידות. תינוקות  מגיחים מרחמיהם של המיתוסים אודותיהם. מהאגדות. מהשירים. תינוקות באים מכל מיני מקורות. תינוקות רכי ימים שוכבים בעריסות, מגיבים על גירויים ראשונים, מגלים אותות חיים. תינוקות בטיטולים. תינוקות בלולים. תינוקות נישאים בתוך סל-קלים. תינוקות מחייכים על ניסיונות להעלות חיוך על שפתותיהם התינוקיות. תינוקות לבושים בבגדים משעשעים. תינוקות בוכים.  בכי של תינוקות מעלה לא אחת חיוכים. הוא משמח, כמו חיוך שלהם, מעיד על פריטתם על מיתר נוסף בקשת חייהם.


תינוקות מתוקים. זה טעמה היסודי של עולמם. מתי נולד תינוק שאינו מתוק? תינוקות לעולם יזוהו עם טעם זה. תינוקות מתקשרים בתודעתנו ובזיכרון הקולקטיבי שלנו כמי שהודות להם גם הקשוחים שבינינו חושפים פן  לא פחות אנושי באישיותם - רך, רגיש, פגיע. תינוקות מחוללים לא אחת מהפך בתפיסת הוריהם את תפקידם בחיים - לפחות בשנים הראשונות לחיי תינוקות - ולא אחת אף בייעודם. גם מי שמעולם לא ראו עצמם כהורים ולא תיארו לעצמם שיום ובוא וגם הם יהיו אבות ואימהות לעולליהם, תינוקות. ולפתע הם מגלים כי תינוקות מעוררים בהם כוחות לא משוערים. תינוקות גדולים. תינוקות קטנים. תינוקות שחורים. תינוקות לבנים. תינוקות צוחקים. תינוקות בוכים. תינוקות מרטיבים. תינוקות מעצבנים. תינוקות - המוני טיפות באוקיאנוס  הגדול של המשך החיים. של הדורות הבאים. תינוקות נולדים גם במקומות שבהם אין תנאים בסיסיים, הכרחיים, ללידתם. תינוקות הם עדות ליצר הבסיסי של האדם. לא אחת תינוקות נולדים כנגד כל היגיון, גם להורים שאין להם כל יכולת לגדל אותם ולהעניק להם את מה שהם זכאים וראויים לקבלו מעצם היותם בני אדם בכלל ומעצם היותם תינוקות בפרט. תינוקות הם החיים.  תינוקות חזקים מהחיים. 

כניסה לאתר עם מוצרי תינוקות היכנסו ל: בייבי שייק מוצרים לתינוקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב