דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 שלבים לקידום העסק שלך באינטרנט באמצעות מילות מפתח 

מאת    [ 11/02/2009 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2268 פעמים ]


בעולם האינטרנט בו אנו חיים למילות המפתח יש חשיבות עליונה. מילות מפתח אלו הן אותן מילים, אשר קיימת עבורן דרישה ע"י גולשים שונים ברשת, כך שהלכה למעשה כל נושא הקיים היום ברשת האינטרנט מורכב ממספר מילות מפתח (לא מבוטל), שבאמצעותן ניתן למצוא את נושא כלשהו אונליין.
השאיפה שלך היא למנף את העסק שלך באמצעות רשת האינטרנט, היינו שתהיה לעסק שלך חשיפה גדולה ככל שניתן ולכן קיימת חשיבות על לבניית העסק שלך סביב מילות מפתח נכונות, אשר יקדמו את העסק שלך.

אז איך עושים את זה?

"למילים יש כוח", כך אמר יוג'ין שוורץ, גדול הקופירייטרים מאז ומעולם. ברגע שאתה מעוניין לקדם את עצמך, העסק שלך או כל דבר אחר ברשת האינטרנט אתה חייב להבין שכל מילה שתרשום, כל מאמר שתפיץ, אתר שתבנה - חייבים להיות מורכבים ממילים נדרשות, כאלה שקהל הצופים אליו אתה מכוון ישתמש, כדי למצוא בדיוק את מה שאתה בונה, יוצר ו/או משווק.
המטרה הראשונית היא ללמוד את האנשים, אשר אליהם אתה מכוון את העסק שלך - להבין אותם, הצרכים שלהם, קו המחשבה שלהם. לשאול אנשים מהתחום שאתה רוצה לשווק- מה אנשים מחפשים, מה מעניין אותם ומהי מטרתם העיקרית.

נשמע כמו הרבה עבודה?
ממש לא. הכלים שיש ברשותנו היום מאפשרים לנו "ללמוד" את קהל הלקוחות שלנו בצורה מצוינת מבלי לצאת לרחוב וללמוד הלכה למעשה, מה הם באמת מחפשים.
אנחנו נשתמש בדוגמא בכדי להמחיש את חשיבותן של מילות המפתח.
לשם קידום העסק שלך, חובה עליך, בין השאר, לבנות בלוג שלך - בלוג אישי, אמיתי וכן.
אנחנו יודעים, שימוש במילות מפתח למידה של העניין, נשמע מאוד מסובך וטכני- האמת היא שלא כל כך.

ישנם כלי חיפוש רבים ומגוונים חלקם בעלות מסוימת דוגמת WORDZE או KEYWORD DISCOVERY, ניתן גם להשתמש בגרסה החינמית של WORDTRACKER או GOOGLE KEYWORD TOOL, כמובן שגם כלים אלה אינם מדויקים בצורה מוחלטת, כך שאל תצפו לכניסה של 2012 אנשים, רק משום שאתם מקום ראשון בגוגל והשתמשתם במילת מפתח דוגמת "עבודה מהבית".
חשוב להדגיש שמילות מפתח אינן, אך ורק דבר טכני - מדובר בהבנה של המקום אליו אתה משתייך (אם אתה עוסק בשיווק רשתי, תתמקצע בתחום ותבין אותו).

הבאנו לך מספר נקודות שבאמצעותן תוכל לברור את מילות המפתח הנכונות עבורך ולשם קידום העסק שלך:
1.מציאת נישה פופולארית, רווחית או שניהם לבלוג שלך.
2.תפרסם כותרות ומאמרים שאנשים באמת רוצים לקרוא עליהם.
3.השתמש נכונה בתחומים הקשורים באופן עקיף לעסק אותו אתה מקדם - לדוגמא, אם אתה עוסק בשיווק רשתי, אל תחשוש לכתוב על קופירייטינג, אך תחילה למד את הנושא,תבין אותו - אנשים שירצו לקרוא על קופירייטינג עתידים יהיו להגיע לבלוג שלך ולהגדיל את התנועה אליו.
4. אם אתה לא משתמש באתר חינמי, תאפשר למפרסמים לפרסם עצמם אצלך - פרסום נכון יכול לקדם את הבלוג שלך בצורה משמעותית.
5. השתמש בכמה שיותר קישורים חיצוניים בבלוג שלך - תאפשר גישה לאתרים מהתחום, למוצרים הקשורים בתחום, למדריכים בתחום ועוד.

השלב הזה הינו קריטי עבורך בטרם תבנה את הבלוג שלך. אין קיצורי דרך, מדובר בסופו של יום בתחום רציני, שאתה עתיד להשקיע בו הרבה זמן יקר - קריאה,כתיבה ועוד ולכן אסור בשום פנים ואופן לעגל פינות.
במאמר הבא בנושא נדבר על שלוש הדרכים למציאת הנישה לבלוג שאתה מעוניין להקים.

"הזוג שאמר,לא!" מייסדי ארגון הסודות וכותביי הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון".
אם גם אתם מעוניינים לעשות את השינוי שאנחנו עשינו נשמח לעזור לכם.

לקבלת הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון" בחינם גלשו ל:

http://RanNTali.co.cc



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב