דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלקה ברזילאית, הקסם והיופי 

מאת    [ 08/02/2009 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2752 פעמים ]

החלקה ברזילאית. הקסם והיופי של מולדת הסמבה ומעכשיו גם ראש אחר, יפה יותר, הודות לשיטת החלקה ברזילאית, בשונה מהחלקה ברזילאית, לדוגמה, ואף בניגוד לה מחייבת לחזור על הטיפול לאחר תקופת זמן קצרה יותר. לאחר חודשים אחדים מסיום מועד הטיפול בשיטת החלקה ברזילאית, ניתן לבחור אחת משתיים: לחדש את ההחלקה או, לחלופין, לחזור למראה הקודם. הפיכותה של שיטת החלקה ברזילאית היא אחת הסיבות החשובות לנכונותן של נשים, לרבות המהססות, להעז ולעבור את הטיפול. חשוב לציין, כי החלקה ברזילאית, המחזקת את השיער ומשווה לו מראה בוהק יותר, אינה מחולת שינוי תמידי בהרכב השיער, מרגע הטיפול ואילך. התאמת שיטת החלקה ברזילאית  לשיער רגיש, יבש ופגום, נובעת, בין השאר, ממתינותם של התהליכים הכימיים המעורבים בה בכלל ומהרכב  החומרים שמשתמשים בהם בתהליך החלקה ברזילאית בפרט. החלקה ברזילאית מחייבת את העוסקים בה להשתלמות קבועה ומתמדת בחידושיה, מעצם היות החלקה ברזילאית שיטה, אשר נעשה בה שימוש בננו-טכנולוגיה ( במהלכה מחדירים מיליוני מולקולות מחומר הקרוי ננו-קרטאין אל השיער). טיפול בשיטת החלקה ברזילאית מומלץ לעבור רק אצל  המומחים והמקצוענים.

החלקה ברזילאית משיבה לנשים שהתייאשו מהסיכוי ליישר ולהחליק את שיערן לזמן שעולה על ימים אחדים  לא רק את הברק לשיער אלא גם לעיניים. הן הופכות לנשים עצובות ומתוסכלות לנשים שמחות ואופטימיות.  הערך המוסף של החלקה ברזילאית לא יסולא בפז ולא ייאמד בכסף. אין לו מחיר, אף שהוא שווה כל מחיר ( על-מנת להיווכח בכך רצוי לשאול את מי שהטיפול בשיטת החלקה ברזילאית  השיב לחייהן תקווה שאיבדו). על-מנת לעמוד במדויק על התועלת והיתרונות הרבים הגלומים במושג הקרוי החלקה ברזילאית, נכון לראות החלקה בכלל ואת שיטת החלקה ברזילאית במבט לטווח ארוך: את שביעות הרצון המיידית מתוצאותיה המהירות, את השיפור באיכות החיים כתוצאה משינוי בולט במצב רוחן  של מי שהתנסו בטיפול בשיטת החלקה ברזילאית, את חיזוק הביטחון העצמי של מי ששיטת החלקה ברזילאית אפשרה להם לשוות לעצמן את המראה עליו חלמו. החלקה ברזילאית הנעשית על-ידי  הטובים באנשי המקצוע מבטיחה  כי כל טיפול החלקה ברזילאית יאפשר לשמור על המראה החדש או, אם מי שעברה החלקה ברזילאית תימלך בדעתה ותרצה להשיב לשיערה את מראהו הקודם, לשוב אליו.

למידע ופרטים נוספים נא הכנסו ארי שומר

החלקה ברזילאית. שתי מלים שחוללו, מחוללות ועוד יחוללו שינויים דרמטיים בחייהן של נשים רבות - אשר ירבו ככל שתגבר החשיפה לשיטת החלה ברזילאית.  חשיפתן של נשים לשיטת  החלקה ברזילאית מאפשרת להן לשנות לא רק את  המראה החיצוני אלא אף את הצורך להשתעבד לביקורים תכופים במספרות. החלקה ברזילאית היא תפיסת שתי ציפורים במעוף אחד: גם יישור  שיער והחלקתו וגם חיזוקו והבראתו. תהליך הטיפול בשיטת החלקה ברזילאית מ תחיל מאבחון קפדני של סוג השיער וממשיך בהכנה מדויקת של הכנת תמהיל החומרים הנדרשים לביצוע הטיפול. המקצוענים העוסקים בשיטת החלקה ברזילאית אמונים על  טכניקות עבודה מתקדמות, המהוות ערובה לחיזוק השיער, להברקתו ו להשבת חיוניותו.

כל עונה מתאימה לטיפול בשיטת החלקה ברזילאית אולם בקיץ היא מומלצת במיוחד, מאחר שמי שרגילה לעשות יישור שיער באמצעות פן מגלה, כי הלחות הגבוהה של הקיץ היא אויב מר של השיער. החלקה ברזילאית, חרף היתרונות המובהקים בה, אינה מטה קסמים. כדי לשמור על האפקט שלה וגם להבטיח ככל שניתן את עמידותה לאורך זמן, חשוב להשתמש במוצרים איכותיים לטיפוח השיער. המהדרין שבין המקצוענים ממליצים לנשים שעברו טיפול בשיטת החלקה ברזילאית לגזור  את קצוות השיער אחת לחודשיים. כדאי לציין, כי מאחר שהחלקה ברזילאית היא שיטה מיובאת - זכותן של הלקוחות ואולי אף חובתן, אם הן זהירות דיין, לבקש מהמטפלים בה בשיטת החלקה  ברזילאית להראות תעודה המתירה להם ומסמיכה אותם  לטפל בהן באמצעותה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב