דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם מנעול חזק מספיק 

מאת    [ 08/02/2009 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 3440 פעמים ]

מנעול אינו סוגר סגירה הרמטית אבל מנעול סוגר סגירה חזקה מספיק, כדי להעיד על היות המקום סגור ומוגן היטב על-ידי מנעול. מנעול הוא חלק מציוד נדרש כאשר רוצים לשמור על דברים יקרי ערך, כאשר רוצים להגן על הבית ותכולתו. מנעול עשוי להיות לא פעם ההבדל בין גניבה לבין מניעתה. יש פורצים  ששום מנעול אינו מניא אותם מהניסיון לפרוץ את הבית שאותו הם נועלים, אבל מנעול בכל זאת מהווה מכשול, בלם, מעכב - במיוחד מנעול מתוחכם, אשר בעת הניסיון לפרוץ אותו הוא מזעיק אזעקה ומקים קול גדול, המבריח את הפורץ הפוטנציאלי או מאפשר לתפוס אותו על חם, בעת הניסיון לפרוץ מנעול. במקומות שלא די במפתח, כדי להגן עליהם - שמים מנעול על דלתותיהן. מנעול עשוי לשמש כמו שכבת ציפוי או שכבת בידוד החוצצת בין גורמים העלולים לפגוע ולקלקל לבין מי שמבקשים להגן על עצמם מפניהם. מנעול הוא חפץ פיזי אבל המשמעות שלו היא נפשית. מנעול מרגיע. "אל תשכח לנעול את הבית עם מנעול" היא משפט שכיח ורווח בפיהן של נשים. " אל תשכחי לסגור גם עם מנעול" הוא משפט שנשים שומעות אותו לא אחת מפי גברים. טכנולוגיה חדשנית מאפשרת כיום שדרוג של כל מנעול ושכלולו. יש מנעול עם מנגנון פתיחה מהיר, המאפשר את פתיחתו באמצעים  אשר לפנים ניתן היה רק לחלום עליהם, וזאת הודות לשיטות ייחודיות של פענוח ופיצוח קודים מוצפנים.


מנעול הוא אמצעי אבטחה רווח ושימושי מאין כמוהו. סוגי מנעול אחדים מייתרים את הצורך בשכפול מפתחות. מנעול הניתן לפתיחה באמצעות קוד שיש להקישו מאפשר למספר מוגדר  וידוע של אנשים לפתוח אותו ללא צורך למצוא את "האיש עם המפתח". בעולם אידיאלי אין כל צורך בשום מנעול וזאת מסיבה פשוטה: איש אינו גונב בעולם כזה ואיש אינו חש מאוים מפני גנבים. בעולם זה מנעול יכול להיות חפץ במוזיאון.
לצערנו, כמי שחיים בעולם שבו רבים רוצים לחמוד מהזולת דברים לא להם, יש צורך להסתייע באמצעות מנעול מפני גניבות. גם מנעול פשוט עשוי 'לעשות את העבודה', אבל הזהירים מוכנים להשקיע ולרכוש מנעול יקר יותר אשר נחשב גם איכותי ובטיחותי יותר.

עצם הימצאות מנעול על דלת גורם, לא אחת, גם למי שזוממים לפרוץ אותה להימנע מפריצתה.
עבור פורצים מועדים שום מנעול אינו מכשול בלתי עביר, אבל ככל שמנעול משוכלל יותר, כך הופכת פריצתו לקשה יותר. אבל יש מי שפריצת מנעול היא מלאכתם-אומנותם. אלה הם המנעולנים המתמחים בשיטות שונות ומגוונות לפתיחת מנעול גם בהעדר מפתח. הם בוודאי יטילו איפול על אופן עבודתם ולא ימהרו לשתף בהן את הזולת.
מנעול הוא עולם ומלואו. לכל מנעול ייעוד אחר: יש מנעול רכב, מנעול ביומטרי, מנעול רב בריח, מנעול דיסק, מנעול לאופניים, מנעול צילינדר, מנעול דיגיטאלי, מנעול צירופים ולפני שהנשימה ההולכת ומתקצרת בעת מניית סוגי מנעול שונים תאזל כליל נוסיף עוד סוג אחד  של מנעול - מנעול טביעת אצבע. יש אפילו יועצי מנעולים למי שמתקשים בבחירת מנעול או לכאלה שאינם בטוחים אם מנעול המצוי ברשותם טוב מספיק לסגור את הבית או הארון שבו הם מאחסנים חפצים יקרי-ערך.

למידע נוסף בנושא פרסום זה הכנסו לאתר לוק4יו מנעולן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב