דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות הוצאה להורג . 

מאת    [ 05/02/2009 ]

מילים במאמר: 761   [ נצפה 3423 פעמים ]

לצערי, אין כבר הרבה מדינות שמוציאים בהן להורג אנשים. אני חושב שזה יכול להיות עונש מתאים למי שביצע פשע. אבל זה תלוי איזה פשע הוא ביצע . לדוגמה, אם מישהו רצח מישהו אז מגיע לו להירצח. אבל, אם מישהו אנס מישהי אז לא מגיע לו למות, מגיע לו לשבת בכלא כי הוא לא ביצע רצח ולכן לא מגיע לו להירצח . בקיצור, הכוונה היא שכל מי שרוצח צריך להירצח . חשבתי על הנושא הזה כאשר היה לי משעמם והמצאתי שיטות להוצאה להורג ורציתי לשתף אותן אתכם .
1. ארון הקבורה : חשבתי לעצמי, ארון קבורה הוא כלי שאפשר להשתמש בו להוצאת להורג בהרבה דרכים שונות. למשל, אני יכול לקחת מישהו ולהכניס אותו לארון הקבורה, ולאחר מכן לקבור את הארון באדמה עד שייגמר לו האוויר והוא ימות. אבל השיטה הזאת ישנה וכבר הרבה אנשים השתמשו בה במהלך ההיסטוריה. במחשבה שנייה, אני יכול להכניס מישהו אל תוך ארון קבורה ולשרוף אותו. אך השיטה הזאת ישנה מדי ולכן אולי כדאי לי להרוג אותו בדרך דומה לשריפה ?
אני יכול להכניס מישהו אל תוך ארון קבורה ואז לשפוך בפנים שמן רותח, מה שיגרום לאותו בן אדם ייסורים כבדים. לאחר שחשבתי על כל השיטות הישנות האלה, עלתה לי שיטה חדשה במוחי אבל צריך קצת מהטכנולוגיה שלנו בשבילה. כל מה שצריך לעשות זה להכניס בן אדם אל תוך ארון קבורה. לאחר מכן, לתקוע לו כמה צינורות בתוך הרגליים ולהזרים לשם ברזל נוזלי ולוהט. כמו כן, אפשר להשתמש בזהב או לבה או כל מתכת אחרת שיכולה לפגוע בגופו.
אבל אתם בטח שואלים את עצמכם, למה להזרים את הברזל הלוהט אל תוך הרגליים שלו - - ובכן, אם אני אזרים את הברזל הלוהט אל תוך הראש שלו הוא יצרח ויסבול, אך ימות תוך כמה שניות. אבל, אם אני אזרים את הברזל הלוהט אל תוך הרגליים שלו, ייקח לברזל זמן להגיע לראש או ללב ולכן הבן אדם יסבול יותר כאשר הברזל הלוהט ישרוף לו את הרגליים ומשם יתקדם לגוף.
למען שהשיטה להוצאה להורג תגרום יותר סבל, אפשר להזרים ברזל רותח אל תוך הגוף של הבן אדם כאשר הוא נשרף בשמן רותח וארון הקבורה שלו בוער בזמן שהוא נמצא מתחת לאדמה, אבל הוא ימות בצורה מהירה מדי אז השיטה לא כל כך טובה. מתברר שעדיף להשתמש רק באחת מן השיטות בשביל שהשיטה תגרום יותר סבל.
2. תלייה : אני מניח שכולכם מכירים את התלייה. לוקחים חבל וקושרים אותו לצווארו של הבן אדם, ולאחר מכן קושרים את הקצה השני של החבל לכל מה שתרצו. לפני זה הבן אדם צריך לעשות על מה ולאחר שהצוואר שלו קשור לחבל והחבל קשור למשהו, מעיפים את הדבר שהוא עומד עליו והבן אדם נחנק למוות.
אבל השיטה הזאת ישנה ומשעמממת, ולכן חשבתי על שיטות חדשות. ובכן, אפשר לתלות מישהו ולזרוק עליו סכינים מפני שזה יגרום לו לסבול עוד יותר בזמן שהוא סובל, אך המוות יהיה מהיר במידה והסכינים יפגעו בראשו או בליבו וגם עד שיפגעו במקום חשוב כל שהוא הוא ימות. נוסף על כך, צריך אנשים שיודעים לפגוע כי אם יחטיאו יותר מדי הבן אדם התלוי כבר ימות ואין טעם לזרוק סכינים על גופה מתה.
כמו כן, לפני התלייה אפשר לשפוך על בן האדם שנידון לתלייה נפט ובזמן שהוא תלוי להדליק אותו, אבל זאת עוד סיבה משעממת. לבסוף, חשבתי על השיטה הכי כואבת - לשים עיגול פלדה על צווארו של מישהו ולחבר מוט ברזל אל עיגול הפלדה הזה. באמצע שבן האדם תלוי, לשחרר קוצים מהעיגול הפלדה והקוצים יתקעו בצווארו של הבן אדם. אבל, המטרה שלי היא שבן האדם הנתלה ממש יסבול ולכן הדרך הכי טובה היא לגרום לקוצים לצאת באיטיות.
3. סוסים וחבלים : השיטה הזאת כואבת במיוחד ועוסקת בקריעת העור של הגוף. היא נשמעת לי מוכרת, אבל נדמה לי שאני המצאתי אותה כי חשבתי עליה לבד. ובכן, היא פשוטה מאוד. כל מה שצריך לעשות זה לקשור חבלים לידיים, לרגליים ולצוואר של הנידון למוות ולקשור את הקצה השני לסוסים. לאחר מכן, צריך להצליף על הסוסים והם יתחילו לרוץ כאשר גופו של הבן אדם נקרע. השיטה הזאת כואבת במיוחד אבל יש לי דרך נוספת למוות יותר כואב.
קושרים את החבלים למקומות שאמרתי אצל הנידון למוות ואת הקצה השני של החבלים קושרים לסוסים. לאחר מכן, שופכים נפט על הנידון למוות ומדליקים את החבל מהאמצע שלו ככה שהאש תגיע לסוסים ולנידון למוות באותו זמן. ברגע שהאש תיגע בנידון למוות, הוא ידלק וברגע שהאש תיגע בסוסים הם יתחילו לרוץ עקב זה שהם בוערים.
4. שבירת עצמות : הדרך הזאת להוצאה להורג היא דרך כואבת ביותר ומרסקת עצמות. צריך לקחת שני גלגלים ענקיים ולהכניס אדם ביניהם, ואז להזיז אותם. האדם פשוט ימחץ ועצמותיו יתרסקו. אפשר גם להדליק את הגלגלים באש מה שיגרום לעוד כאב, אבל זה כל כך מיושן להדליק כל דבר, אבל לצערי זה גם הדרך הכי טובה לגרום לסבל, מה שגורם לי להוסיף את הקטע אם השריפה כמעט לכל שיטה שאני משתמש בה ומציג אותה לפניכם .

" פעם פגשתי בן אדם והוא נתן לי לטעום קרח בטעם חזיר , אז טעמתי את זה והיה לזה טעם נפלא " .



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב