דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אשה מי את 

מאת    [ 05/02/2009 ]

מילים במאמר: 890   [ נצפה 3658 פעמים ]

ויסתכל כה וכה ואין איש

חכמי הדור טוענים שקיבלנו תורה ממשה רבנו והם החליטו איך עלינו להתנהג לפי התורה שלהם שהיא כביכול תורת משה רבנו וכך קבעו לנו את הגדרת "יהדות" או לחילופין "יהודים". 11 המופלאים (חכמי הדור) מתנגדים בתוקף להכיר במעמד האשה כבמעמד נעלה מעליהם או לחילופין בשוויון צורה איתם. על כך שהם לא יכולים להתמודד עם האשה והם דוחים אותה שנאמר: "אם אתה לא יכול לו אתה פוחד ממנו". השאלה היא: "האם רואים את הבת יענה כאשר טומנת את ראשה בחול?...

אשה מי את

הכתובים שואלים: "אשת חיל מי ימצא"? האם לא ניתן להבין שזה קיים. לכן החקירות צריכות  להתחיל מסוף המשפט: "ימצא". ואם עד היום הזה אנחנו לא יודעים: "מה זה להיות נמצא"? יוצא מזה, שאשת חיל מסתתרת לנו מאחורי הנמצא, שהנמצא מוגדר היום: "חוסר וודאות". כך שמה שעלינו לעשות הוא לדעת מה זה חוסר כך שחוסר הוודאות יהפך להיות וודאות מוחלטת שנאמר: "אשה עטרת בעלה". על כן השאלה שקיימת היום היא: "אפשר או אפשר?...

מי את א(י)ש/ה?

עולם מעמד האשה התפתח ותפס תאוצה חזקה מאוד ב -100 שנים האחרונות והיום הוא נמצא במהירות הגבוהה ביותר כך שכבר קשה לעצור את המהירות מכיוון שזה נהפך להיות הידרדרות. קיימות נשים אמיצות שמנסות לעמוד מול עולם השקר שמנסות להוכיח שאכן האשה היא לא מה שרואים אלא היא נמצאת במעמד אחר. אבל מיד היא מקבלת תואר אחר מאשה לתואר: "אפיקורוס". וכולנו יודעים כמה קשה להיות אפיקורוס כאשר כל הנשים עומדים מנגד ולא תומכים באפיקורוס כאשר הוא/היא מסביר את מעמד האשה. רק לאחר שהאפיקורס נעלם כולם יוצאים ומשבחים את דברי האפיקורוס.    

לפני 2000 שנה בחורבן בית המקדש האשה קיבלה את המכה החזקה ביותר בחייה ועד היום הזה לא ריפו את פצעיה ועדיין היא שותתת דם. שעל זה נאמר לאחר החורבן: "על שלושה רגזה הארץ"...ואחד מן השלושה: "שפחה שדחתה גבירתה"...דהיינו, "עבד כי ימלוך". שפחה וגבירה הם מלשון נקבה ועבד הוא מלשון זכר. וכך נוצרה זוגיות חדשה ביקום: "עבד ושפחה".  העבד מנסה לצאת מן העבדות על חשבון השפחה והשפחה שמנסה להגן על מעמדה הקודם של גבירה. כך שהיא משתמשת בכוח המשפט: "הרצחת וגם ירשת"! ואת התמונה אנחנו רואים מול עיננו ואנחנו נמצאים במלחמת הזוגיות. ומכיוון שאנחנו נמצאים במלחמות המשפט: "ואהבת לרעך כמוך" לא יכול להתקיים מכיוון שאקסיומת היקום טוענת: "איך עבד יאהב שפחה כאשר הוא יודע שהשפחה עשתה אותו עבד שמנגד – השפחה הייתה גבירה".

כדי להחזיר את היקום למעמד: "בית המקדש לפני החורבן", דהיינו, שהעבד היה מלך והשפחה הייתה מלכה – מלך מלך(ה). אנחנו צריכים לדעת מה כוחה של האות ה"א שהוסיפו למלך כך שהוא נהיה מלכה, שנאמר: "עזר כנגדו". כך שאם נדע האות ה"א היא עזר ונהפכים להיות: "מלך ומלכה". אם לא נדע האות ה"א נהפכת להיות נגדו, כך מלך נהפך להיות למך (עבד) ולוקח את הנגדי לו עם האות ה"א שנגדו "שפחה", שהם מציאות שאנחנו חיים בה: "חפש את ה"א – שפחה" שזה מעמד הגירושין שנאמר: "לך תחפש לך שפחה אחרת".   

אחרי חורבן בית המקדש קם תנא אלוקי שכתב משפט שאם יודעים אותו בדעת בית המקדש נבנה מחדש והזוגיות ביקום תחת כותרת : "חיי אושר" שנאמר: "והייתם שניכם לבשר אחד"...ויודעים מה מעמדה של האשה שנאמר: "יוסי בן יוחנן איש ירושלים אומר, יהי ביתך פתוח לרוחה, ויהיו עניים בני ביתך, ואל תרבה שיחה עם האשה. באשתו אמרו, קל וחומר באשת חברו. מכאן אמרו חכמים, (הפשטה), כל זמן שאדם מרבה  שיחה עם האשה, גורם רעה לעצמו, ובוטל מדברי תורה, וסופו יורש גיהינום". (פרקי אבות א' פסוק ה').

המשפט הזה מהדהד 2000 שנה ביקום ואלפי תורות יצאו מתוך המשפט הזה ומאות מגמות נפתחו עקב אי ההבנה של המשפט הזה שעל כן לא צריכים לדעת מה אומר המשפט אלא צריכים לדעת מי אמר את המשפט שנאמר: "יוסי בן יוחנן איש ירושלים אומר", שעל זה נאמר: "כדי לדעת את האלהים – צריך להיות אלהים", ולאחר מכן להתחיל לדעת מה אמר אחרת: "כל הסבר הוא השערה כלפי המשפט כך שאנחנו חיים בעולם של השערות כך שאנחנו לא יודעים אם האשה שעומדת מולנו – היא אשה או השערה?!...

על כן כדי לדעת את "מעמד האשה" כתבתי את ספרי "מלחמת הרוח בחומר" ובוא אתם יכולים לראות את "מעמד האשה" כיצד רכשתי את "את" שאמרתי ביום חופתי: "והרי את מקודשת לי"... שיצאה מתוך אשתי שהייתה עזר כנגדי במשך 33 שנים ועדיין היא עזר כנגדי. כשם שיוצאים להיכרות לפני הנשואים כדי להכיר טוב יותר לאחר הנשואים שלאחר מכן לא מסתדרים שזה לוקח כמה שנים – כך גם הלימוד של מעמד האשה.  על כן ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מונח לפניכם שמתאר לפריטי פרטים: מי אני?...על כן אני מלמד רק את האשה קבלה מכיוון שאיש לא קיים שנאמר: "ויסתכל כה וכה ואין איש". מכאן אנו רואים את השוויון שהנשים דורשות אותו. איש – איש וחסרה האות ה"א , על כן כל מי שיודע בדעת את האות ה"א הוא מקבל מודעות אשה, ומלמד את האיש להיות אשה ושניהם יחד: "הוא והיא" יכולים לשנות את העולם, דהיינו, שליטה על הגורל.

עולמות שביקרתי בהם

האשה לא תגלה את סודותיה  –   שאם היא תגלה את סודותיה היא כבר לא אשה.

טיפשותה של האשה היא חכמת האיש – כך שהטיפשות חזקה יותר מן החכמה.

באשה ישן הענק – כדי להעיר את הענק צריך לדעת את האשה.

באשה טמון הרצון האינסופי – שהתחלת הרצון הוא הרצון לדעת.

האשה היא כל העולם הזה – והוא השקר.

האשה  כאשר נפגעת – מגיבה כחיה פצועה.

האשה היא שפחה – כך שכל העולם הזה כולל האשה הם עבדים לשפחה.

האשה שמקבלת את חכמתה – אוהבת את כל ילדיה בשביל ילדיה.

האשה מגדלת את הילדים בשביל עצמה – כך שבשביל הילדים היא לא צריכה אותם.

כדי לדעת את האשה – צריך למות.

"ואם לא עכשיו אימתי"

"אל תאמר לכשאתפנה פן לא תתפנה"

"עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר כל החיים ברגע"

"להאשים אחרים במצבנו – זה לקבל את דעותיהם"

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר: www.haimshlomo.co.il
טלפונים:0544-898547 03-9322192
"להיות אשה זה לדעת איך לבטל את האשה באהבה" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב