דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפרדה בין בשר וחלב במטבחים 

מאת    [ 04/02/2009 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2641 פעמים ]

מעת לעת מתפרסמים באמצעי התקשורת השונים ידיעות ואף תחקירים על מטבחים. ביקורי פתע במהלך יום עבודה בתוך מטבחים עלולים לחשוף ממצאים שבוודאי לא יחמיאו. מטבחים מועדים לפורענות גם מההיבט התברואתי, בשל עיסוקם בחומרים אשר בתוך זמן קצר עלולים לאבד את טריותם, חלקם מעלים עובש לאחר שפג תוקפם.
מטבחים רבים, שבהם מתחייבת הפרדה בין בשר חלב, נתונים גם לפיקוחם השוטף של משגיחי כשרות. על חובת ההקפדה על היבטים קבועים רגילים בשגרת העבודה בתוך מטבחים, מוטלת על מטבחים אלה חובה נוספת, הלכתית. מטבחים המכינים מזון לחתונות בוודאי אמורים להיות מטבחים מפוקחים ומושגחים מבחינת הכשרות בקפדנות יתרה.

מטבחים שבהם מכינים את המזון לחתונה נראים שונים לחלוטין לפני החתונה ולאחריה. בראשית הערב מתמלאים בהם כלי הקיבול בכל טוב. אדים עולים מהתבשילים. הריחות מגרים. בתום החתונה, לאחר הארוחה, כאשר המלצרים מפנים מהשולחנות את  הכלים, מטבחים נראים, לא אחת, כמו לאחר הפיכה. נהוג לאפיין חתונה כאירוע שיש בו 'רבע עוף'. זו בוודאי לשון המעטה ( אולי אף לשון הרעבה).  המוזמנים לחתונות יודעים שהם מוזמנים לארוחה דשנה. מטבחים האמונים על הכנת מזון לחתונות מתנסים בהכנתם הבו-זמנית של תפריטים עשירים ביותר, בשריים וצמחוניים כאחד. הצירוף של חתונה עם מטבחים הוא צירוף מוכר וטבעי.  בתוך מטבחים עומלים בחריצות ובשקידה שפים וטבחים על הזנת מאות מוזמנים. אנשי המקצוע האנונימיים, האלמוניים, הנותרים מאחורי הקלעים. בעומק מטבחים יושבים האחראיים על עושר הארוחה ועל יצירת מרכיביה. לא תמיד הם זוכים להכרה ולהוקרה שהם ראויים לה. מטבחים אינם מצטלמים יפה. מטבחים אינם פוטוגניים. אי-אפשר לתאר חתונה בלעדיהם

למידע נוסף בנושא הכנסו לאתר רם אור מטבחים


חתונה. היום המרגש הגיע. המלה חתונה מעודדת אסוציאציות שונות. יש בה היבטים שונים. בכל חתונה האוכל הוא חלק בלתי נפרד ממנה. יש מטבחים שמתמחים בהכנת ארוחות לחתונה. מטבחים שבהם עובדים טבחים המיומנים בהכנת מאות מנות. מטבחים שבהם מכינים אוכל לשמחות הם מטבחים שמחים. משהו מהאווירה הרומנטית של החתונה דובק, לא אחת, גם בטבחים ושורה על מטבחים.מטבחים של אולמות שמחה מאופיינים, בין השאר, על-ידי תנועה מתמדת, מואצת, בין אולמות לבין מטבחים. תנועת הלוך-ושוב תכופה, אשר בעטיה  במקום דלת יש מעין וילון  אשר יותר מאשר הוא מהווה מחיצה הוא מעין תחליף לחציצה. מטבחים מקצועיים מצוידים בקולטי אדים טובים, המבליעים את  ריחות הטיגון והבישול, אף שאינם מעלימים אותם כליל. מטבחים מקצועיים עומדים, כמתחייב, בתקני איכות מחמירים. מטבחים אלה  מצוידים באבזרי בטיחות נדרשים.  על חתונה יפה ומוצלחת עלול להעיב, חלילה, אקורד צורם, אם מי מהאנשים  המצויים בתוך מטבחים יחליקו, לא עלינו, על כתם שמן... מטבחים מהווים, לא אחת, מקומות שמיועדים לפורענות, לכן כה חשובים אמצעי הזהירות הננקטים בהם. אצבעות חתוכות אינן מחזה יוצא בתוך מטבחים. מטבחים ערוכים על-פי-רוב לטפל לאלתר בפציעות העלולות להיגרם למי מעובדיהם. עם זאת, אסור לאפיין מטבחים על-פי מידת הסיכון הכרוכה בשהייה בהם. מטבחים הם מקומות עבודה מוגנים ובטיחותיים חרף החשש מפני  היפגעות בהם.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב