דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רד תקשורת השקיעה 5.5 מיליון שקל בקידום סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה ברחבי ישראל 

מאת    [ 03/02/2009 ]

מילים במאמר: 297   [ נצפה 2167 פעמים ]


חברת רד תקשורת מחשבים, העניקה במהלך העשור האחרון (1998-2008) מעל 5.5 מיליון שקל בקידום ועידוד סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה ברחבי ישראל. פרוייקט המלגות הוא חלק מתפיסת העולם של רד, הדוגלת במתן עזרה לקהילה. מדובר במלגות לימודים ומחיה הניתנות הן לסטודנטים מצטיינים והן לסטודנטים בעלי קשיים כלכליים- כשתנאי מקדים לקבלה הוא לימודים במסלולי מדעי המחשב, או אלקטרוניקה והנדסת חשמל. גובה המלגות נע על פי רוב בין 10 אלפים ל- 20 אלף שקל.

הפרוייקט של רד כולל מספר מוסדות להשכלה גבוהה: הטכניון, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל- אביב והמכללה האקדמית ת"א-יפו ומלגות נוספות ניתנות גם לחיילי יחידה בחיל המודיעין. פרוייקט המלגות מצטרף לשרשרת פרוייקטים לטיפוח השימוש במחשבים ואינטרנט, במסגרתם תורמת ומקימה החברה מועדוני מחשבים בפנימיות לילדים ללא בית ובבתי ילדים ברחבי הארץ.

לדברי זהר זיסאפל, יו"ר רד, הרעיון שמאחורי חלוקת המלגות הוא לנסות ולתת למקבליה הזדמנות שווה. "הנדסה, אלקטרוניקה, או מדעי המחשב, היו ויהיו חשובים ונדרשים תמיד, ואנשים טובים תמיד יהיו חסרים שם", אמר זיסאפל. "לא הייתי רוצה לחשוב שסטודנט יעזוב את לימודיו רק בגלל כסף. חשוב לנו לעודד גם את המצטינים, אבל בהחלט גם את אלה שיש להם קושי כלכלי לסיים את לימודיהם. אני בטוח שהרווח לכולנו, כשהם יסיימו את לימודיהם, יהיה פי כמה וכמה מהמלגה שקיבלו".


רד תקשורת מחשבים RAD Data Communications - אתר החברה : www.rad.co.il
רד תקשורת מחשבים שנוסדה ב-1981 מוכרת בעולם כיצרנית גלובלית מובילה של ציוד גישה באיכות גבוהה לתחומי תקשורת הנתונים והטלקומוניקציה. פתרונות החברה משרתים את הדרישות לגישה משולבת של קול ונתונים של ספקי שרותי תקשורת, חברות תקשורת ורשתות ארגוניות, תוך צמצום עלויות ההשקעה בתשתיות והגדלת התחרותיות והרווחיות. למעלה מ- 10 מיליון יחידות של מוצרי החברה כבר הותקנו ברחבי העולם, ובין לקוחותיה 150 ספקי תקשורת וחברות טלפוניה סביב לגלובוס. לקוחות אלה נתמכים ע"י 21 משרדים של רד ולמעלה מ- 300 מפיצים ב- 164 מדינות.רד היא חלק מקבוצת רד. יו"ר: זהר זיסאפל. מנכ"ל: אפי וכטל
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב