דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה 97 אחוז מהמפיצים של LIFEWAVE לא מצליחים לצרף יותר מ 3 אנשים לעסק 

מאת    [ 02/02/2009 ]

מילים במאמר: 800   [ נצפה 2211 פעמים ]

אני בטוח שכאשר אתה הצטרפת לחברת LIFEWAVE אף אחד לא אמר לך שכמעט כל המפיצים עוזבים בשנה הראשונה שלהם ואני בטוח שהם לא אמרו לך שהסיבה לכך היא - שהם צירפו עד 3 אנשים לעסק בכל הזמן שהם היו בחברה.
אתה לא תשמע את העובדות על תעשיית השיווק הרשתי ממפיצים בכירים, בחברות שיווק רשתי תמיד ממלאים אותך בהייפ כדי להכניס בך מוטיבציה להצטרף.
מה שקורה במצגות של כל חברה בשיווק רשתי (גם החברה שלי לצערי) הוא ניסיון לגרום לאנשים להבין כמה החברה מדהימה, כמה המוצרים טובים ושהחברה הולכת להצליח בשנים הקרובות, הן נועדו לגרום לאנשים להצטרף אליה משום שאם הם יצטרפו הם יכולים לקבל חלק מההצלחה הזו. גם בחברת LIFEWAVE המצב זהה, הוא זהה לא בגלל שהחברה דומה לשאר חברות שיווק הרשתי, הוא דומה בגלל שמפיצים עוברים מחברה לחברה ומייבאים את שיטות העבודה העקומות האלה לכל הזדמנות.
זו היא הבעיה שגורמת לאנשים לעזוב אחרי שנה. המפיצים לא מבינים שיטות שיווק אפקטיביות לבנייה של עסק מצליח. אף אחד מהם לא הלך ולמד כל סוג של שיווק.
אחד מעקרונות השיווק שמפיצי LIFEWAVE מקדמים בחברה הוא - שכל אחד צריך את המוצרים וכל אחד רוצה להרוויח עוד כסף, לכן לדעתם, כול האנשים הם מועמדים מתאימים עבור ההזדמנות של LIFEWAVE .
החשיבה הזו עקומה לגמרי, זו היא חשיבה של אנשים שלא מבינים דבר וחצי בשיווק, גם לי הכניסו את השטויות האלה לראש. אך מהר מאוד הבנתי שמשהו לא בסדר כאשר אנשים טרקו לי את הטלפון בפנים. אנשים הופכים להיות מועמדים טובים לעסק שלך רק כאשר הם הביעו עניין ורצון ללמוד עוד על מה שיש לך להציע, עד שזה יקרה - אף מועמד לא רוצה את העסק שלך.
הסיבה שרוב המפיצים לא מצליחים לצרף יותר מ 3 אנשים לעסק היא שהם לא יודעים איך לעבוד עם שוק קר, הם לא מבינים בשיווק. תגיד לי עם זה בערך הסיפור שלך: אתה הצטרפת לחברת LIFEWAVE עם תקוות גדולות להרוויח כסף רב שישלם לך את החובות או יעלה את רמת החיים שלך בצורה משמעותית.
במצגת אתה קלטת מיד את ההזדמנות והבנת את הנושא של מינוף ואיך מרוויחים כסף בעזרתו בשיווק רשתי. שילמת את סכום ההצטרפות, קיבלת את המוצרים והתחלת לבדוק אותם. החונך שלך אמר לך להכין רשימה של 100 אנשים ולדבר איתם על ההזדמנות שלך.
אתה לא קיבלת אימון מספיק טוב על איך בדיוק מדברים איתם בטלפון ולכן רוב השיחות הסתיימו בלי תוצאה חיובית. אתה חשבת שאנשים אחרים יראו את מה שאתה רואה - הזדמנות לצאת מהמינוס אבל זה פשוט לא קורה.
הצלחת לצרף בין 2- 4 אנשים בחודש הראשון שלך וציפית שהם יעשו בדיוק כמוך ויצרפו אנשים גם כן, מה שקרה אחרי חודש - רק אחד מהם עשה משהו וצירף מפיץ חדש, השאר פשוט לא עשו כלום למרות שהם שילמו על המוצרים והם על אוטושיפ כל חודש. נמאס לך לשמוע אותם מספרים סיפורים וממציאים תירוצים לכך שהם לא עושים כלום. אתה לא מבין למה הדברים לא עובדים כמו במצגת של LIFEWAVE.
אחרי שצירפת אנשים לעסק התחלת לעבוד עם שוק קר, אתה מפזר פלאיירים, פונה לאנשים שמזמן לא ראיתי ומנסה להכיר אנשים חדשים בכל יום. שום דבר לא הולך ורוב האנשים פשוט לא רוצים להקשיב "להזדמנות המדהימה" שלך שמציעה להם להרוויח כסף.
פתאום אתה מגלה שרוב האנשים כן רוצים להרוויח יותר כסף אבל הם לא מוכנים להזיז את התחת שלהם כדי להרוויח אותו.
אחרי כמה חודשים אתה מתחיל להתייאש מכל הסיפור הזה, הצטברו אצלך בבית כבר כמה חבילות של מדבקות ואתה לא יודע מה לעשות איתן, אין לך למי למכור אותן ואתה מרגיש כמו מחסן. גם האנשים שצירפת חושבים אותו הדבר והם מחליטים לבטל את האוטושיפ שלהם.
כל העסק הזה עלה הרבה יותר ממה שהוא הכניס לך, קשה לך לעשות את זה, אבל בלי הרבה ברירה אתה נכנס למשרד האחורי ומבטל את המשלוח לחודש הקרוב, הרי גם ככה אתה לא הולך להרוויח כסף, אז מה זה משנה.
עוברים כמה חודשים ומתקשר אליך אחד מהאנשים לא הצטרף אליך, הוא מספר לך על הזדמנות חדשה שאליה הוא הצטרף והוא חושב שאתה יכול להרוויח בה הרבה כסף.
ואז כל התהליך הזה חוזר על עצמו.
כאשר אתה לא יודע שיווק אתה לא יכול לגרום לאנשים לראות את ההזדמנות שלך, הם לא יכולים לראות את עצמם מצליחים בזה משום שאתה לא יודע איך להעביר את המסר בצורה נכונה. אם אתה תדע שיווק - אתה תדע איך לגרום לאנשים להסתכל על ההזדמנות שלך.
תחשוב על זה, מה היה קורה לעסק שלך אם 5 אנשים בשבוע היו רואים את ההזדמנות שלך? כמה אנשים אתה חושב שיצטרפו אליך בכל חודש?
זה אפשרי, אתה יכול לגרום לזה לקרות בעסק שלך ואני רוצה להראות לך איך לעשות את זה. כנס אל הלינק הזה או אל הלינק שבחתימה שלי כדי להתחיל ללמוד את כישורי השיווק שיהפכו אותך להצלחה בעסק שלך.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב LIFEWAVE, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב