דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמת עמוד נחיתה לגוגל אדוורדס 

מאת    [ 28/01/2009 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 3753 פעמים ]

בעולם ה
השיווק באינטרנט
השימוש בפרסום בגוגל הינו אחד הכלים היעילים ביותר לראות תוצאות באופן מהיר יחדית.

אתה מתחיל לעשות קמפיין AdWords לאתר שלך.
קצת קמפיינים, קצת קבוצות, הכל נראה טוב.
בוקר אחד - אין טראפיק.
למה זה קורה?
ישנן הרבה סיבות אשר רובן קשורות לפרמטר שנקרא Quality score.
כאשר גוגל באה למקם את המודעה שלכם היא יוצרת מכפלה בין ה- Quality Score לבין המחיר שהצעתם לכל מילה. התוצאה של הנושא הינה המיקום שלכם (או - אי המיקום שלכם) ברשימת המודעת לצד תוצאות החיפוש.
Bid מאוד גבוה נובע לרוב מ- Quality score מאוד נמוך. (בדרך כלל. לא על מילים סופר פופולאריות כמובן)
Quality score הוא פרמטר שמדרג את איכות הקמפיינים שלך והוא נקבע על פי:
איכות המודעות שלך: מה יחס ההמרה בין חשיפה לקליק.
איכות מילות המפתח שלך: הקשר בין מילות המפתח למודעות ולעמוד הנחיתה.
כמות מילות המפתח בכל קבוצת מילים: יותר מידי מילות מפתח פוגעות בדירוג.
שימוש ב Dynamic keywords: צריך להיזהר, לא לייצר יותר מידי מודעות לא רלוונטיות
ביצועים היסטוריים של החשבון.
כמות מילות המפתח.
עמוד הנחיתה שאליו מגיעים מן המודעה.
הזמן שלוקח לעמוד התגובה להיטען
למה?
גוגל רוצה לייצר מצב שבו המודעות הינן הרלוונטיות ביותר עבור מונחי חיפוש מסויימים.
באופן מעשי זה אומר שהיום קמפיין PPC איכותי בגוגל משלב הרבה מאוד אלמנטים של התאמת העמוד ל
קידום במנועי חיפוש
(
SEO
)
אשר לא היה בהם צורך בעבר.
כמובן שאסור לעולם (וב"לעולם" אני מתכוון ל 90% מן המקרים), להפנות לדף הבית אלא לדף שהוא ייעודי לנושא המודעה. ככל שלגולש יהיו יותר "שלבים" לעבור בין עמוד הנחיתה לעמוד שבו הוא צריך לבצע את הפעולה אותה אנו רוצים שהוא יבצע (קנייה, ליד וכו') - ככה הסיכויים שהיא תתבצע - יקטנו.
בפוסט זה אני אתייחס לנושא עמוד הנחיתה בלבד ואתן קצת טיפים בנושא:
- בלי Pop up-ים. בלי הורדה של תוכנות ללא אישור הגולש. ברגע שגוגל מגלה את זה - זה מטיס לכם למטה את הדירוג.
- כותרות ראשיות - בתג H1 (הוא לא צריך להיראות כמו ברירת המחדל שלו. אפשר לשנות בקלות על ידי קובץ CSS).
- כותרת משנה - בתג .H2
- Keywords שיהיו כמה שיותר קרובים ל Keywords שמופיעים בקמפיין.
- Title - שיהיה קשור לנושא.
- קישורים בתחתית העמוד שכדאי מאוד שיהיו:
Privacy Policy
Terms of use
Contact us
About us
Sitemap
- לא יזיק גם לשלוח XML Sitemap ל- Google. (חפשו לבד איך עושים את זה).
- אם פלאש לא מוסיף לכם באופן מהותי - לא חובה. ממש לא.
- אל "תכפו" סאונד. גוגל לא אוהב את זה.
- תקשרו את התוכן שלכם למודעות. לגוגל יש סורקים אוטומטיים אבל קמפיינים גדולים נבדקים גם באופן ידני על ידי הצוותים שלהם. תבנו עמודי נחיתה שיהיו קשורים לתוכן המודעה.
לדוגמה - אם אתם עושים קמפיין למזון לכלבים, ועל זה מדברות המודעות שלכם, אל תפנו לעמוד נחיתה שמדבר על מזון לבעלי חיים (רחב מידי) ואל תעשו עמוד נחיתה שמדבר רק על דוגלי (צר מידי).
- אם יש לכם קצת זמן ויכולת, אפשר להתאים לכל קמפיין עמוד נחיתה שונה. זה גם מעלה לכם את ה Quality score (כי זה יותר רלוונטי) וגם משפר את יחס ההמרה (ועל זה בפוסט אחר).
- פיתרון נוסף הוא לשלוח בתוך אתר היעד של גוגל מחרוזת שקשורה לנושא המודעות. דוגמה: כאשר גולש לחץ על מודעה תחת החיפוש "דוגלי" ואתם מפרסמים את המתחרה שלו, "כלבלבי", הכותרת של העמוד יכולה להיות "כלבלבי הרבה יותר טוב מדוגלי. בוא תבין למה". פשוט שולחים במודעה טקסט מסויים ודואגים שעמוד הנחיתה יציג אותה כטקסט. (מאוד מומלץ לעשות את זה באפליקציות של צד שרת ולא בצד לקוח כדי שגוגל יוכל לקרוא את העמוד כאילו שזה חלק אינטגרלי מהתוכן)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב