צריכת מוצרי היוקרה ובעיקר תכשיטים, נמצאת בירידה תלולה בעקבות המשבר והמיתון הפוקד את ארה"ב ואת כלכלת העולם כולו.
עליית מחירי הזהב ואי היציבות הפיננסית מאלצת את יצרני התכשיטים וחנויות התכשיטים להתמודד עם תנאי השוק המשתנים.
בכדי לנצל את המצב לטובתם על חברות התכשיטים לפלח באופן מדויק את השוק, לקבוע דרכי התמודדות ולפתח תוכניות עבודה חדשות בדרך זו יוכלו להתפתח ולהתקדם בשווקים חדשים תוך התמקדות ביתרונותיהם היחסיים למרות המשבר.
המשבר הפוקד אותנו כרגע מהווה קרקע פורייה לפיתוחם של מוצרים חדשים וקולקציות תכשיטים חדשות, שהרי הלקוחות עדיין קונים תכשיטים אך מסוג או ברמת מחיר שונה, כלומר, שוק התכשיטים לא נעלם הוא פשוט השתנה.
מסקרים בינלאומיים ניתן לראות כי דווקא בתקופות משבר, מיתוג הוא הפיתרון הטוב ביותר ליצרית בידול מול המתחרים בשוק. תפקיד המיתוג לתת ערך מוסף לתכשיט ולחזק את אמון הצרכנים במוצר שנקנה.
מבחינה שיווקית, על היצרנים להרחיב את מגוון הלקוחות לשווקים מתעוררים חדשים כמו, סין, רוסיה ואסיה, כמובן שכניסה לשווקים חדשים אלו דורשת הבנה של החוקים השונים הקיימים שם העדפותיהם וצרכיהם המיוחדים של כל שוק ושוק.
מתוך הנחה שגם אם קיים רצון למתג בתקופת משבר המשאבים של יצרני התכשיטים דלילים יותר ולכן שימוש בפרסום במדיה המסורתית כמו מגזינים בהיקפים גדולים אינו אפשרי. פיתרון לבעיה זו הוא האינטרנט.
השימוש המסיבי באינטרנט כיום הפך את העולם לשטוח וקרוב מתמיד. באווירת השוק החדשה, בה המותגים משחקים תפקיד מרכזי ביצירת מכירות, מותגים רבים של תכשיטים ותכשיטי יהלומים מציעים לצרכן חווית קניה שונה וייחודית עם ערך מוסף גם לאחר קניית המוצר כגון, מועדון לקוחות אקסקלוסיבי המציע הטבות שונות ובלעדיות, אתר אינטרנט המכיל תוכן ייחודי, כמו: סרטונים, תצוגות אופנה, סטייליסט פרטי, מוצרים משלימים ואפילו בלוג המעדכן ומתעדכן במחשבות הלקוחות. כל אלה הם פיתרונות שניתן ליישמם בקלות ומהירות יחסית
עליית מחירי הזהב ואי היציבות הפיננסית מאלצת את יצרני התכשיטים וחנויות התכשיטים להתמודד עם תנאי השוק המשתנים.
בכדי לנצל את המצב לטובתם על חברות התכשיטים לפלח באופן מדויק את השוק, לקבוע דרכי התמודדות ולפתח תוכניות עבודה חדשות בדרך זו יוכלו להתפתח ולהתקדם בשווקים חדשים תוך התמקדות ביתרונותיהם היחסיים למרות המשבר.
המשבר הפוקד אותנו כרגע מהווה קרקע פורייה לפיתוחם של מוצרים חדשים וקולקציות תכשיטים חדשות, שהרי הלקוחות עדיין קונים תכשיטים אך מסוג או ברמת מחיר שונה, כלומר, שוק התכשיטים לא נעלם הוא פשוט השתנה.
מסקרים בינלאומיים ניתן לראות כי דווקא בתקופות משבר, מיתוג הוא הפיתרון הטוב ביותר ליצרית בידול מול המתחרים בשוק. תפקיד המיתוג לתת ערך מוסף לתכשיט ולחזק את אמון הצרכנים במוצר שנקנה.
מבחינה שיווקית, על היצרנים להרחיב את מגוון הלקוחות לשווקים מתעוררים חדשים כמו, סין, רוסיה ואסיה, כמובן שכניסה לשווקים חדשים אלו דורשת הבנה של החוקים השונים הקיימים שם העדפותיהם וצרכיהם המיוחדים של כל שוק ושוק.
מתוך הנחה שגם אם קיים רצון למתג בתקופת משבר המשאבים של יצרני התכשיטים דלילים יותר ולכן שימוש בפרסום במדיה המסורתית כמו מגזינים בהיקפים גדולים אינו אפשרי. פיתרון לבעיה זו הוא האינטרנט.
השימוש המסיבי באינטרנט כיום הפך את העולם לשטוח וקרוב מתמיד. באווירת השוק החדשה, בה המותגים משחקים תפקיד מרכזי ביצירת מכירות, מותגים רבים של תכשיטים ותכשיטי יהלומים מציעים לצרכן חווית קניה שונה וייחודית עם ערך מוסף גם לאחר קניית המוצר כגון, מועדון לקוחות אקסקלוסיבי המציע הטבות שונות ובלעדיות, אתר אינטרנט המכיל תוכן ייחודי, כמו: סרטונים, תצוגות אופנה, סטייליסט פרטי, מוצרים משלימים ואפילו בלוג המעדכן ומתעדכן במחשבות הלקוחות. כל אלה הם פיתרונות שניתן ליישמם בקלות ומהירות יחסית