דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


One1 הטמיעה בחברת אנליסט פתרון לגלישה בטוחה באינטרנט 

מאת    [ 25/01/2009 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 3359 פעמים ]

One1, המייצגת בישראל את חברת Jetro מקבוצת רדט, הטמיעה בחברת אנליסט את מערכת Jetro Secure Browsing לגלישה בטוחה באינטרנט. במסגרת הפרויקט ישתמשו בפתרון כ-100 עובדי אנליסט.

חברת אנליסט, מבתי ההשקעות המובילים בארץ, עוסקת בפעילות מגוונת בשוק ההון, הכוללת ניהול תיקי השקעות בניירות ערך, ניהול קרנות נאמנות וניהול קופות גמל וקרנות השתלמות. במסגרת פעילותה כפופה החברה לתקנה מספר 357 של המפקח על הבנקים, המחייב הפרדה מוחלטת בין גלישה באינטרנט לבין האפליקציות הקריטיות של הארגון. פתרון Jetro Secure Browing נותן מענה מדויק לתקנה זו.

בעוד ששאר פתרונות האבטחה מסננים את התוכן הנכנס לארגון, פתרון Jetro Secure Browsing, הנחשב לייחודי בתחומו, לא מכניס את התוכן המקורי לתוך הרשת כי אם רק צילום (העתק) מסך שלו, ולכן מספק רמת אבטחה אולטימטיבית של רשת נפרדת לחלוטין לצורכי גלישה. הגלישה בפתרון של Jetro נעשית מחוץ לרשת הארגון על שרתים חיצוניים המופרדים פיסית מהרשת הפנים-ארגונית. כיוון שהמערכת אינה מאפשרת מעבר של קבצי אינטרנט "פעילים" לתוך רשת הארגון - וירוסים, "סוסים טרויאנים" ותוכנות spyware אינם יכולים לחדור אליה.

העובדים אשר במחשבם מותקן פתרון Jetro Secure Browsing לא צריכים לבצע שינוי בהרגלי הגלישה ופעולות כמו כניסה ללינקים, טיפול באתרים חיצוניים ופנימיים, טיפול בפלאשים, הלבנת הדפסות, ועוד מתנהלים באופן רגיל לחלוטין. גם מהירות גלישה נשארת זהה ואינה מואטת.

בנוסף לפתרון Jetro Secure Browsing, בחרה אנליסט בתוסף של חברת Postal Guard הישראלית, שפותח במיוחד עבור Jetro Secure Browsing, בעל מנועי הלבנת קבצים, המאפשר הורדת קבצים באופן מאובטח, ומהווה חלק ממערכת Jetro Secure Browsing.

לדברי אסף אבירם, מנהל מכירות מוצרי Jetro ב-One1: "Jetro Secure Browsing הוא הפתרון האופטימלי לחברת אנליסט כמו גם למאות חברות אחרות ברחבי הארץ העוסקות בתחום הפיננסי. הפתרון מעניק את ההגנה האולטימטיבית בנושא מאחר והגלישה מתבצעת מחוץ לארגון, הטמעתו מהירה ואורכת לכל היותר שבועיים והמשתמשים לא נדרשים לשום שינוי בהרגלי הגלישה שלהם".

לדברי אורן צדיק ורונן אונגר, מנהלי התשתיות בחברת אנליסט: "הפיתרון הצטיין בנוחות עבודה למשתמשים, כולל התאמות ייעודיות ספציפיות לשוק ההון, להן הזדקקנו. זכינו למענה מהיר ומקצועי מהיצרן הישראלי Jetro, בשילוב עם האינטגרציה של חברת One1. עקב השקיפות למשתמשים ההטמעה הייתה מהירה ופשוטה".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב