דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הנכונה להביא מועמדים לניקן בעזרת האינטרנט 

מאת    [ 23/01/2009 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2002 פעמים ]

חברת ניקן שונה משאר חברות שיווק הרשתי הקיימות היום. בשום חברת שיווק רשתי אין את טכנולוגיית המגנטים של ניקן, את טכנולוגיית האינפרה האדומה ומערכות טיהור המים והאוויר מצוינות. אין ספק שניקן הבדילה את עצמה משאר חברות שיווק הרשתי, היא לא עוד חברה שמוכרת תוספי תזונה או קרמים לעור, ניקן מוכרת פיתרון כולל לבית בריא וידידותי לסביבה.
אבל האם זה מספיק?
ניקן הבדילה את עצמה, אבל מה איתך? הרי אתה עוד מפיץ של ניקן, ישנם מאות אלפי מפיצים בכל רחבי העולם. מה הופך אותך לשונה? איך אתה מסביר לאנשים שכדי להם לקנות ממך את המוצרים ולהצטרף אליך?
אם אני רוצה לקנות את המוצרים של ניקן אני יכול ללכת לכל מפיץ, למה שאני אבוא אליך, אם אני רוצה להצטרף לניקן אני יכול ללכת לכל מפיץ - אז למה שאני אצטרף אליך?

תן לי להסביר לך למה אתה רואה אנשים בחברת ניקן שלא מפסקים לצרף מפיצים ולמה ישנם אנשים שלא מצליחים לצרף אפילו את החבר הכי טוב.
התשובה היא - ערך.
האנשים שמסביבך צריכים לראות שיש לך ערך לתת להם, הם יודעים שאת המוצרים הם יוכלו לקבל מכל אחד, אבל הם רוצים לקנות אותם ממך כי אז הם ירוויחו יותר - הם ירוויחו אותך בתור ערך מוסף.
מועמדים רוצים להצטרף או לקנות מאנשים שמשרים עליהם ביטחון בצעד שהם לוקחים.
המועמד רוצה להרגיש שהוא עושה את הצעד הנכון בזה שהוא מצטרף אליך.
איך לגרום לו להרגיש ביטחון? - תראה לו איך להצליח בניקן לפני שהוא מצטרף אליך.

תחשוב על זה, אם היית מלמד את המועמדים שלך לעבוד בצורה נכונה בשיווק רשתי לפני שהם מצטרפים אליך, הם יהפכו להיות המפיצים המושלמים, ברגע שהם יכנסו לחברה הם ישר יתחילו לצרף ולמכור את המוצרים.
הבעיה היא שאתה לא יכול ללמד אנשים בחינם ולהשקיע שעות או ימים על מפיץ לפני שהוא מצטרף אליך, זהו מתכון לאסון בעסק שלך. אתה חייב למנף את הזמן שלך ולתת לכלים ללמד אותם איך שיווק רשתי עובד . אתה צריך להכין מערכת למידה שנמצאת באינטרנט כדי שכל אחד שחושב להצטרף או רוצה להצטרף יוכל להתחבר אל המערכת מיד וללמוד ממנה ללא ההתערבות שלך.
אתה לא צריך ללמד אנשים באופן אישי , בתור מנהיג אתה צריך לאפשר לאנשים ללמוד בצורה עצמאית.

האינטרנט הוא המדיום היחידי שמאפשר לך לעשות את זה. תשתמש בחומרי הלמידה שלך בתור כלי השיווק שלך, תלמד אנשים איך שיווק רשתי עובד והם ירצו לעבוד איתך משום שהם יראו בך בתור סמכות.
כאשר אתה תעלה תכנים אל האינטרנט בצורה של מאמרים, בלוג או סרטונים - אתה תמשוך אליך יותר מועמדים ויותר לקוחות לעסק שלך בניקן. תחשוף את העסק שלך למאות אנשים ביום ותקבל פניות לגבי ההזדמנות שלך בניקן. האינטרנט מאפשר לעשות את זה, אם אתה יודע איך להשתמש בו ואיך לשלב אותו בעסק שלך בצורה נכונה.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב NIKKEN, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב