דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע הושבע אובמה פעמיים?.. על מסר רוחני להפחתת הלחץ והדיכאון, חיבור למנהיגות , תקווה, עוצמה, הזדמנויות ובחירה חדשה בחיים 

מאת    [ 23/01/2009 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 1934 פעמים ]

"הרגל רע לו, ללב האדם, לכנות בשם גורל רק את הגורל המוחץ אותנו"
- אלבר קמי -


? מדוע הושבע אובמה פעמיים?
? למה התכניות משתבשות או תקועות לכם כעת?
? מה עושים עם זה?

שמתם לב שאתם מסכמים תקופות או אפילו ימים מסויימים כמוצלחים, ואחרים כאתגריים ומורכבים? מדוע זה קורה? וכיצד ניתן להפוך ימים מאתגרים לימים של מתנות?


ככל שאנו מכירים היטב את המגמות האנרגטיות של עצמנו ושל האנרגיה המשתנה על פני הזמן, מיום ליום ומעת לעת- כן גדלה היכולת שלנו לפעול בתיאום עם ההזדמנויות שהאנרגיה מביאה, להבין מה הם השיעורים שבפניהם אנו מתייצבים, הבנת סיבה ותוצאה, ובעיקר- חיים בעלי זרימה, הבנה והצלחה לצד הימנעות מ'נפילות' ובחירות שאינן מקדמות אותנו למטרה.
חיים של ב ח י ר ה לעומת חיים בצילו של 'גורל עיוור'.

אנו חיים בתוך שדות אנרגטיים מורכבים, המסנכרנים ומתאמים יחד ובו-זמנית את האנרגיה האישית שלנו ואת האנרגיה ה'קוסמית', זו הנוכחת בכדור הארץ בזמן מסויים.

אז.. מהי האנרגיה בימים אלה? וכיצד היא משפיעה עלינו?

3 פעמים בשנה מתרחשת התופעה המתקיימת בימים אלה ונקראת 'מרקורי ברטרו' או 'מרקורי בנסיגה'. זאת על שום האטת קצב תנועתו של הכוכב ביחס לתנועת כדור הארץ, מה שגורם לו להיראות כאילו הוא נע לאחור, הפוך מכיוון התנועה של כדור הארץ.

למהלך זה של כוכב התקשורת מרקורי-חמה (על שם שליח האלים) ישנה השפעה על המערך המגנטי של כדור הארץ, ובכך הוא, כמו כל כוכב אחר, יוצר מעין מבנה אנרגטי שאנו חיים בתוכו.

מרקורי, אחראי על היבטים הקשורים בתקשורת, ועל כן בתקופת הנסיגה שלו אנו מוזמנים להתבונן ביתר תשומת לב לנושא זה בחיינו או במערכות שעליהן אנו אחראיים. כוכב המצוי בתהליך רטרו מסב את תשומת הלב שלנו לעובדה שהתחום שאליו הוא שייך (במקרה זה התקשורת) הינו תחום שיש צורך ליצור בו איזון, דיוק, שינוי וריפוי.

ימים אלה טובים אם כן לתקשורת פנימית, להפנמה של שיעורי החיים, לתקשור, מדיטציה ודמיון מודרך. ימים של התבוננות עומק, פנימה, חשבון נפש, חיבור לנשמה, שחזור וריפוי העבר. זמן חשוב למיקוד בדעות ותחושות העצמיות, ללא היגררות להשפעה חיצונית, סביבתית ונסיבתיות, הווה אומר לשמור על קו האמצע וחיבור לאיזון הפנימי גם בעת מלחמה או 'רעש' תקשורתי כלילי או אישי. מומלץ להתחבר להגיון הפנימי, ליצור סדר חדש ולא לתת לעצמכם להיות מושפעים מדעות חיצוניות או הלך רוח סביבתי.

יש הממליצים להמתין עם התחלות חדשות לזמנים שלאחר ה-רטרו, שבהם יכולה להיות תחושה של תקיעות, מכשירי חשמל מתקלקלים וכיוצא באלה שיבושים הכוללים תכניות משתנות, נדחות או בלתי צפויות.

אל תופתעו כאשר אתם נתקלים באי-הבנות בתקשורת ונסיבות המאלצות אתכם לעשות כל פעולה פעמיים. כעת אתם יכולים להבין איך קרה שאפילו ההשבעה של אובמה, שהתקיימה מול מליוני צופים, שוחזרה ונעשתה פעם נוספת בשל תקלת תקשורת.. אכן- היא התקיימה ברטרו.

מתוך סוכנויות הידיעות - פורסם: 22.01.09, 03:15
" למעלה ממיליון איש עמדו ברחובות וושינגטון והעולם כולו הביט בציפייה דרוכה כשברק אובמה הושבע לנשיא ארצות הברית.
ההתרגשות שאחזה בו וטעות של נשיא בית המשפט העליון גרמו לו להיכשל בלשונו, אך אובמה לא ויתר והחליט להישבע הלילה (יום ה') פעם נוספת.
--- "החלטנו לחזור על זה מאחר שזה היה כל כך כיף", התלוצץ אובמה עם העיתונאים.-- "האם אתה מוכן להישבע?", שאל רוברטס את אובמה. "כן, אני מוכן", השיב אובמה, והוסיף: "והפעם נעשה זאת לאט מאוד". ואז שב והשביע רוברטס את אובמה - בלי כל תקלות".


אז.. כשמרקורי חוגג, אפשרו לעצמכם להתייחס לזה בחיוך, בסלחנות ובהבנה. זה הזמן להתחבר לאינטואיציה, לזרימה עם הבלתי-צפוי והמפתיע, ולשחרר שליטה. היפתחו להפתעות שהחיים מציעים, היו ברורים בתקשורת שלכם, וודאו שוב שהמידע שעובר בתקשורת הינו מובן וברור ובעיקר- זירמו עם ההגיון השונה של הרטרו, מניחים לעצמכם לחייך תוך כדי למידת השיעור.

קחו אותו לאט, את מרקורי, וזיכרו שגם כשהוא בסביבה, אפשר ורצוי להתחבר למנהיגות הפנימית , להישבע ולהתחייב, לעצמכם, מחדש.

"אני רואה עתה, שאי אפשר להתחמק לצמיתות מן התקווה, ויש בידה לתקוף אפילו את המבקשים להשתחרר ממנה"
- אלבר קאמי


שאו ברכה

אוריאלה פז-מורין


נ.ב- מרקורי מסיים את הנסיגה שלו בסוף חודש ינואר, ולאחר מכן מספר ימים ראשונים של חודש פברואר הינם במצב של 'אפטר רטרו'. חוזרים למרקורי רגיל סביב 5.2.09. ושיהיה לכולנו רק טוב, אמן.

לקבלת טיפים, מאמרים נוספים, הזמנות לארועים וכן למאמרים מרתקים נוספים
ולמידע על שיטת אומגה - הסוד להצלחה ופריצת דרך- להיות המאמן של עצמך-
היכנסו כעת לאתר הבית של אוריאלה פז-מורין: www.oriella.co.il




כותבת המאמר היא אוריאלה פז-מורין מפתחת שיטת אומגה-O.P.M. המהווה 'מכון כושר' אישי וכוללת כלים מעשיים וקלים להפעלה המשפיעים על איכות החיים, בגוף ובנפש ומאפשרים יצירת שינוי שפע והצלחה בקוצ'ינג עצמי.
יוצרת סדרת 'מאסטר לייף בדמיון מודרך' למיגנוט מציאות רצויה בתחומי חיים שונים. מנהלת מכון אומגה- Coaching. הכשירה רבים מהמורים, היועצים והמטפלים בארץ.
אתר הבית כולל עדכונים שוטפים, כתבות ומסר אישי: www.oriella.co.ilטל': 03-6359699
דוא"ל: oriellaz@zahav.net.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב