דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרותי הקלדה למגזר הפרטי 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 316   [ נצפה 2030 פעמים ]

מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

וטרם הזכרנו את המחשבים. מחשב הינו מכשיר הקיים כמעט בכל בית, אך כמה מאיתנו באמת מסוגלים לנצלו כהלכה? ובכל מחשב, באשר הוא, מותקנת תוכנת עיבוד תמלילים, אך המיומנות של רובנו בשימוש בה היא חלקית במקרה הטוב. ועל אף העובדות המצערות הללו, אין כמעט תחום בחיינו שאינו קשור באופן כזה או אחר לטקסטים. מי מאיתנו לא נזקק בשלב כזה או אחר של חייו למשימת הקלדה של כמות גדולה של טקסטים? זאת ועוד, הקלדה לא מקצועית היא הקלדה שחובבנותו של המקליד ניכרת בה - שגיאות הקלדה, רווחים לא שווים בין השורות, שימוש בפונטים שונים בגדלים שונים, העדר אחידות בחלוקת הטקסט ושאר רעות חולות.

מה עושים? לקלדנית הפתרונים. הקלדה מקצועית מסוגלת לפתור לנו את כל הבעיות הכרוכות במשימות הקלדה שונות ולהותיר לנו זמן פנוי לעשות את הדברים בהם אנו טובים באמת, את הדברים שאנו אוהבים או להקדיש זמן לאהובים עלינו. הקלדה אפילו אינה יקרה כלל והיא בהישג ידו של כל אדם.

איזה טקסטים דורשים הקלדה? אולי עדיף שנשאל איזה לא. הקלדה תעשה חסד עם כל טקסט שברשותנו ותהפוך אותו לנגיש יותר, ברור יותר, מסודר ומאורגן יותר. הקלדה יכולה להיות פתרון נפלא לצרכים שונים כמו למשל העלאת היומן של סבא וסבתא על קובץ מחשב או אף הדפסתו שתאפשר לכל הנכדים לחלוק עימם את חויותיהם מחייהם; הקלדה מתאימה גם למכתבים אישיים, למסמכים, לברכות לימי הולדת ואירועים שונים, למי שכותב שירים למגירה וכן הלאה. הקלדה מקצועית גם תאפשר לנו להשלים את משימת ההקלדה בזמן קצר בהרבה משהיינו מסוגלים לעשות זאת בעצמנו. אז אם אתם נזקקים לטקסט מוקלד במהירות, קלדנית מקצועית היא הפתרון שלכם.




קלדנות דוט קום - אתר הקלדנים הגדול בישראל.האתר מעניק שרותי הקלדה, הקלדה עיוורת ושרותי קלדנות לכל צורך.בעלת החברה, הגברת חן גרכט מזמינה אתכם להנות מאיכות של קלדנית מותאמת אישית לצרכים שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב