דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ויראלי הינה דרך אפקטיבית להפצת העסקים שלך לרחבי העולם 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 311   [ נצפה 1852 פעמים ]

שיווק ויראלי הינו דרך אפקטיבית להפצת העסקים שלך לרחבי העולם. ישנם מספר דרכים שונים בהם תוכל להשתמש בכדי שהטכניקה הזו תעבוד גם למענך.

הפעלת בלוג פופולארי הינה דרך מצוינת בכדי להתחיל לעבוד עם שיווק ויראלי. אם יש בידך מוצר מעניין לקידום, אתה יכול למשוך תשומת לב אליו על ידי פרסומו בבלוג. בנוסף, תוכל למשוך אנשים אל הבלוג שלך על ידי הערות בבלוגים אחרים הקשורים לנושא שלך. תצור קשר עם מפעילי בלוגים אחרים ותבקש שיזכירו על המוצר שלך גם בבלוג שלהם, תתחלפו בכתובות אתרי הבלוגים ותציע לספק כתבות לבלוג שלהם.
השתתפות בפורומים הינה דרך נוספת להגברת האפקטיביות של השיווק הויראלי. תוכל להתחיל בנושאים הקשורים למוצר שלך, לפרסם הערות בשרשורים קיימים, או פשוט להציב את כתובת האתר שלך כחלק מחתימתך בבלוג. אם תשתתף בבלוגים על ידי תרומת תשובות אינטליגנטיות, משתתפים אחרים ישימו לכך לב ויקליקו על הלינקים שלך. זהו הטבע האנושי.
עוד דרך לשימוש שיווק ויראלי הינה פרסום ספר אלקטרוני בחינם.תיצור ספר אלקטרוני הקשור למוצרים שלך ותפרסם הצעות, לינקים לאתר שלך, דרכי יצירת קשר איתך ופרטים אחרים אשר תרצה להפיץ. תבקש מהנמענים לשלוח את הספר האלקטרוני לחבריהם ולפני שתחשוב על כך אפילו הספרים שלך יתפזרו באינטרנט במהירות האור.
בדיחות ותמונות הומוריסטיות. תאמין או לא, שיטה זו של השיווק הויראלי הינה אחת המצליחות ביותר. פשוט תיצור אי מאיל המכיל כמה בדיחות, תוסיף את כתובת האתר שלך, או תכתוב איזה תוכן עם הלינקים שלך, לאחר מכן תשלח אותו לחבריך ותבקש מהם לשרשר את האי מאיל. אם תיצור מכתב שרשרת, זה יעבוד אפילו יותר טוב. פשוט תבקש מהנמענים לשלוח את האי מאיל לעוד 7 אנשים נוספים במשך שבע דקות הבאות וכך האי מאיל שלך יופץ בצורה מופרזת.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד

..

איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב