דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מרכיבים תפריט לחתונה 

מאת    [ 02/04/2006 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 6514 פעמים ]

מתכננים חתונה? על פי סקרים רבים התפריט הנו אחד המרכיבים המשמעותיים בקביעת רמת ההנאה של האורחים והמשפחה מהחתונה. בכתבה זו מגלה זאב קרן - מנכ"ל אולם האירועים אווניו, ובכיר במערכת המלונאות בישראל מהו שביל הזהב לתפריט הנכון לחתונה שלכם. כתבה זו הנה ראשונה בסדרת כתבות בנושא.

חתונה הנה אבן דרך משמעותית בחיים - עבור מרבית הזוגות זוהי למעשה נקודת התפנית המרכזית במעבר מחיים צעירים לחיים בוגרים. בשעה שעד לנקודה זו צמחנו וגדלנו תחת כנף המשפחה התומכת, זוהי הנקודה בה מתחיל כל אחד מאתנו את חייו הבוגרים, ואת צעדיו לכיוון חיים בוגרים ומלאים.
בחודשים בהם מתוכננת החתונה, רבים הלחצים על הזוג הצעיר המתכנן את החתונה, וכזוגות חסרי נסיון בעולם החתונות אנו מחפשים את הדרך הנכונה לעשות את הדברים, יחד עם הדרך שלנו - הדרך שאנו רוצים לקחת. התפריט הנו חלק מרכזי ומשמעותי בחתונות אשר קובע במידה רבה עד כמה נהנים האורחים, ולכן חשוב לקחת את ההחלטות הנכונות, ולספק לאורחינו ומשפחתנו את מרבית ההנאה בחתונה.

מה האורחים שלך אוהבים לאכול?
נקודת ההתחלה של זוגות רבים המגיעים לשלב הרכבת התפריט לחתונה הנה של "מה אנחנו אוהבים לאכול", או "מאילו מאכלים אנחנו נהנה". כך, מרכיבים זוגות אלה תפריטים מתוחכמים בהם שלל מעדנים הערבים לחיכם. מה שקורה במהלך החתונה הוא שמגיעים האורחים... ולאורחים יש טעם משלהם אשר בדרך כלל אינו דומה לטעם של בעלי האירוע אשר הרכיבו את התפריט. כך, פעמים רבות נוצר מצב בו אורחים רבים בחתונה אינם מוצאים מאכלים שערבים לחיכם, ולאחר החתונה אנו שומעים את המשפט "לא היה מה לאכול"...
כיצד להמנע מכך? ובכן, כמובן שבהרכבת התפריט חשוב שיהיו מנות שאתם אוהבים, אבל חשוב מאוד שגם יהיו מנות פופולריות אשר יערבו לחיכם של רוב האורחים. בעת הרכבת התפריט, התייעצו באנשי המקצוע של האולם וקבלו את עצותיהם בנושאים אלה. אל תפחדו מהכנסת מנות "פשוטות" לתפריט - תמיד יש להן קהל, ומנות משובחות העשויות מהמרכיבים הטובים ביותר תמיד יהיו איכותיות.

עוף או בקר?
שאלה זו עולה פעמים רבות מצד זוגות מתחתנים. ובכן, אם אתם בוחרים בסגנון המזנון (Buffet) להגשת המנות, לא תצטרכו לעשות את הבחירה הזאת, וזה משום שתוכלו לבחור בשניהם, ואף במספר סוגים של עוף או בקר. כאשר האוכל בחתונה מוגש במזנון אתם אמנם מוותרים על הנוחות שבהגשה על ידי מלצר, אולם זוכים למגוון רב יותר של מנות לבחירת אורחיכם. כאן חשוב גם לציין כי בעת בחירת מנת בקר חשוב מאוד לבחון את איכות הבקר המוגש ולוודא כי מדובר בנתחים איכותיים של בקר מהם יהנו האורחים.
לעומת זאת, אם בחרתם בהגשה בסגנון אמריקאי (אמריקן סרוויס), כפי הנראה יהיה עליכם לעשות בחירה במנה אחת או שתיים בלבד, ובמקרה זה אין כמו טעימה על מנת להחליט. כך, ההחלטה בין עוף לבקר צריכה להיות לא על בסיס חומר הגלם, אלא על פי הטעם.

קינוח רגיל או מזנון וינאי?

זוגות רבים מבקשים לפנק את אורחיהם במזנון וינאי בו מנות הקינוח רבות ומגוונות יותר לעומת הקינוחים הרגילים המוגשים. ובכן, ראשית ברצוני לציין כי ישנם אורחים רבים אשר אינם נשארים באירוע עד לשלב הקינוחים. כמו כן, אם מנת הקינוח איכותית וטעימה, היא יכולה להיות מספקת אחרי ארוחה מלאה. כמובן שהבחירה במזנון וינאי מציגה לאורחים שפע רב של קינוחים אשר הם ישמחו להתכבד בהם, אולם לא תמיד הדבר הכרחי.

לסיכום - כפי שבוודאי הבנתם עד כה, שביל הזהב מצוי בין הרצונות הפרטיים שלכם למסורת ולהרגלים של האורחים שלכם. אם תהיו קשובים לעצמכם ולסביבה שלכם, ותדעו לקבל את עצותיהם של בעלי הנסיון באולם האירועים - הדרך הנכונה בבחירת תפריט בוודאי תימצא.

זאת קרן הנו מנכ"ל אולם אירועים אווניו - מרכז כנסים וקונגרסים. זאב הנו בעל נסיון של למעלה משלושים שנה בענף המלונאות, מתוכן 20 שנות עבודה בהילטון תל אביב בתפקידים ניהוליים וכשף ראשי, תפקיד סמנכ"ל מלון דן פנורמה בתל אביב, חבר בצוות ההקמה של מלון דייויד אינטרקונטיננטל ומנהל תפעול המלון בשבע השנים האחרונות.
http://www.avenue-l.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב