דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה המפיצים של Herbalife נאבקים כדי להצליח בשיווק רשתי. 

מאת    [ 09/01/2009 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2216 פעמים ]

אין שום ספק ש Herbalife היא חברה מעולה, יש לה מוצרים שעושים את העבודה, היא חברה ותיקה ומבוססת, יש לה הון כספי גדול וברור שאפשר להצליח בה כי הרבה מאוד אנשים כבר הצליחו בעבר.
אז למה הרבה מאוד מפיצים של Herbalife ממשכים להיאבק ולסבול כדי להרוויח כסף מהעסק שלהם?

האם אתה מרגיש שמאז שהצטרפת לשיווק רשתי, אתה רק מנסה להכיר אנשים כדי להכניס אותם להזדמנות שלך, אתה מקבל כל הזמן פניות קרות מאנשים לגבי ההזדמנות שלך ב Herbalife ואתה פשוט לא מבין למה אף אדם שאיתו אתה מדבר על ההזדמנות לא רואה את מה שאתה רואה ולא רוצה להרוויח יותר כסף, אם זה המצב אצלך, אתה חייב לקרוא את המשפטים הבאים.

הבעיה היא - ששיווק רשתי לא מתאים לכולם - אולי אמרו לך בחברה שכל מה שאתה צריך לעשות זה לצרף חופן של אנשים יחד איתך ואז לתת להם לצרף ולבנות עבורך את העסק.
היום אתה בטח רואה שהמצב ממש לא ככה.

האנשים שאליהם אתה צריך לפנות עם ההזדמנות שלך הם אנשים שיש להם שאיפה לשנות את החיים שלהם, יש להם רצון אמיתי, כמו שלך יש.
אתה רוצה למצוא אנשים שרוצים להיות עצמאים ולא לעבוד עם בוס.
אתה רוצה למצוא אנשים שרוצים ומאמינים שהם יכולים להרוויח הרבה כסף.

עכשיו אתה בטח תגיד לי - זה כבר מה שאמרו לי בחברה, אתה לא מחדש לי כלום.
אתה צודק 100% - הבעיה היא שבחברה אמרו לך שכל האנשים בעולם רוצים את הדברים האלה.
כשאני התחלתי בפעם הראשונה עסק של שיווק רשתי גם אני האמנתי בכך, הייתי אומר לעצמי - "הרי כולם רוצים להרוויח יותר כסף, לעבוד בלי הבוס ולשנות את לעצמם את החיים בעזרת הזמן הפנוי והכסף שהם ירוויחו"
אבל המצב ממש לא ככה.
ידידי - זו האמת המרה והאירונית, רוב האנשים מפחדים פחד מוות מלפתוח עסק עצמאי, להיות ברשות עצמם בלי אף אחד שייתן להם הוראות כל היום מה לעשות, בלי הבטחת הכנסה ובלי ההרגשה שבסוף החודש מחכה לי המשכורת.
הם מעדיפים לחיות את "חיי הנוחות" האלה ולהאמין למה שהם התרגלו להאמין מאשר לעשות שינו בחיים ואולי לבדוק את ההזדמנות שלך ב Herbalife .
רוב האנשים בכלל לא פתוחים לאפשרות הזו!

אבל יש אלו שכן מחפשים הזדמנות, הבעיה היא שאתה לא מכיר הרבה אנשים כאלה.

השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא - איך אני מוצא את אלה שמחפשים?
והתשובה היא - אתה צריך להיות במקום שבו הם מחפשים כדי שהם ימצאו אותך.

אם עד עכשיו אתה לא קולט על מה אני מדבר - אז הנה הפיתרון - אתה צריך להופיע באינטרנט, כי כל מי שמחפש היום מידע, לא משנה על מה - ניגש לאינטרנט כדי לקבל את התשובות שהוא מחפש.

אם אתה היית נמצא באינטרנט והם היו מוצאים אותך - הם היו מתקשרים אליך כדי לקבל פרטים על ההזדמנות שלך. תאר לך מה אתה תוכל לעשות אם 3 אנשים רציניים יתקשרו אליך כל שבוע כי הם רוצים לדבר איתך לפני שהם מצטרפים להזדמנות שלך.
איך זה היה משפיע לך על העסק

זה לא דמיון, זה מציאות, זו מציאות שאני והרבה מאוד אנשים כבר חיים היום ואתה יכול להצטרף אלינו
כנס לאתר שברשימה שלי ואתה תקבל את כל המידע על לעשות את זה גם.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך בהרבלייף, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד


איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב