דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה 

מאת    [ 08/01/2009 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1983 פעמים ]

בשני העשורים האחרונים חלה עליה במספרם של אלו המבקשים לעבור ניתוח מסוג זה או אחר. למרות שקיימים מעת לעת מגמות שונות המצביעות על השתנות הפופולריות של ניתוחים פלסטיים מסויימים, הרי שאחד הנפוצים ביותר מאז ומעולם, היה ועודנו ניתוח חזה למרות שמדובר בניתוח מורכב למדי, הכרוך בעלות בלתי מבוטלת.
להערכתנו, הפופולריות צפויה להמשיך ולהתגבר במהלך השנים וזאת מכמה סיבות :
1. חשיבות ההופעה בחיים המודרניים - המגמה שהחלה בארה"ב ופשטה למדינות שונות ובהן גם ישראל, לפיה למראה יש חשיבות רבה במיוחד לשם הצלחה בחיים המקצועיים והאישיים, אינה הולכת להערכתנו להיעלם. חרף ביקורת שעשויה להישמע מחוגים רבים, הרי ידוע שבעשורים האחרונים ניתן על ידי חלקים גדולים יותר באוכלוסיה דגש רב על ההופעה של האדם. בתוך כך, גם נשים וגם גברים מודעים יותר לגופם ומחפשים כיצד לשפר את הופעתם, באמצעים שונים.
2. פרסום - תחום הניתוחים הפלסטיים זוכה לפרסום ניכר על ידי גופים רפואיים ורופאים פרטיים. הדבר נכון ביחס לעיתונות לרדיו ולטלויזיה, אך בשנים האחרונות חל גידול רב במדיה מרכזית נוספת הפונה לאוכלוסיה הרחבה והיא האינטרנט. נראה כי הפרסום הרב לא יפחת בהסתכלות קדימה, ויחד עימו גם החשיפה של הציבור לאפשרויות השונות. גם ניתוח חזה זוכה לפרסום רב, ובהתאם נראה, כי יחד עם הפרסום הרב, שכנראה לא פחת עם השנים בהסתכלות ארוכת טווח, יעלה גם מספרן של הנשים המעוניינות בתהליך זה.
2. ריבוי השיטות לביצוע - בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום וכיום קיימות מספר שיטות לביצוע, אשר מאפשרות מגוון רב יותר של בחירה בדרך המועדפת על המנותחת. בחלק מן השיטות כמעט ולא נותרת צלקת ולא ניתן להבחין שאישה עברה ניתוח כלשהו. ההתמקצעות בטכניקות השונות הולכת ומשתפרת, בעוד שבעבר, לא היו מנתחים פלסטיים רבים שהיו בקיאים ברזי השיטות המתוחכמות.
3. ירידת עלויות של ניתוחים - בשנים האחרונות ישנן קופות חולים הבוחרות להציע אותם בעלויות נמוכות יחסית, למבוטחות. בעבר, בפני מי שביקשה לבצע ניתוח פלסטי לשם הגדלת חזה היתה פתוחה האופציה של מנתח פלסטי פרטי, בעוד שכיום התחרות מקרב קופות החולים הופכת את הניתוח לזמין יותר גם בעבור אלו שאינן בעלות ממון רב במיוחד.
4. בטיחות הסיליקון - האשרור המחודש בדבר בטיחותו של שתל הסיליקון, על ידי מנהל התרופות האמריקני, צפוי להחזיר למעגל המתעניינות חלק מהנשים שהחליטו לא לבצע ניתוח פלסטי בגלל החשש מבטיחותו של שתל סיליקון. ידוע, כי בעיני רבות, שתל מי מלח אינו מקנה את אותה תחושת טבעיות ונינוחות שמקנה שתל סיליקון, כך שנראה כי בשנים בהן עמדה שאלת בטיחותו של הסיליקון במבחן, היה מקום לכך שרבות נמנעו מהחלטה על ביצוע ניתוח הגדלת חזה, בשל החשש מתוצאות שאינן משביעות רצון. על כן נראה, כי חזרתו של שתל הסיליקון לתחום, תחזיר עימה גם חלק מהמתלבטות.

אלו אם כן כמה נקודות שעשויות להצביע על המגמה אפשרית בקשר לניתוח הגדלת חזה. יחד עם זאת יתכן, כי התהליכים החברתיים והכלכליים הפוקדים את העולם בימים אלו, ישפיעו גם על תחום הניתוחים הפלסטיים ויביאו עימם לשינויים בלתי צפויים, ולכן נראה, כי רק הימים יגידו אם ההערכה בדבר התגברות הפופולריות של ניתוחי חזה, תתממש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב