דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דמיינו את החופש הטמון בהבנה כי לכל תוצאה יש סיבה 

מאת    [ 02/01/2009 ]

מילים במאמר: 714   [ נצפה 2667 פעמים ]

 

הזרע או הקרקע ?
דמיינו את החופש הטמון בהבנה כי לכל תוצאה יש סיבה !

אנו לוקחים את הרעיון הזה כמובן מאליו, אך זה לא היה תמיד המקרה. בעבר רבים האמינו כי בריאות לקויה באה כעונש מה"אלים", תוצאה של מצב רוח לקוי, עין רעה או סתם מזל רע. קשה לשמר ולתחזק את בריאותו של אדם אם לא יודעים מהי הסיבה לבריאותו הלקויה.

כיום אנו יודעים יותר. ככל שעוד ועוד אנשים מודעים לעובדה כי נוכחותם של חיידקים אינה גורמת אוטומטית למחלה, זה גורם לנו לחשוב מחדש על הסיבה האמיתית של הבעיה.

אנו רואים מחלות ובריאות לקויה מנקודת מבט קצת שונה. חיידקים דומים מאוד לזרעי דשא. יש להם פוטנציאל להתפתח ולהפוך לדשא ירוק ובריא, אך רק אם הנסיבות מתאימות. אם ניסית פעם להתחיל לגדל דשא מאפס, אתה יודע שזה דורש מאמץ.

בעוד שזרעי דשא זקוקים לטמפרטורה מתאימה, לחות, אור שמש ותנאי קרקע הולמים, החיידקים צריכים רק התנגדות גופנית נמוכה הנגרמת מתעוקה פיזית, כימית או רגשית. למעשה, בפעם הבאה שתצטנן, תיזכר כמה פעמים חווית מצבי תעוקה פיזיים, כימיים או רגשיים בימים שקדמו להצטננות.

כשיכולת ההסתגלות שלך מופחתת בשל הפרעות עיצביות (סובלקסציות), גם מצב התעוקה הקל ביותר יכול להתיש את רזרבות האנרגיה שלך, וכך תיווצר הסביבה המושלמת למחלות וכאבים.

אחת מהדרכים הטובות ביותר ליהנות מבריאות טובה היא לבצע בדיקות להימצאות הפרעות עיצביות (סובלקסציה חולייתית) באופן שגרתי ולוודא כי יכולת ההסתגלות שלך למצבי תעוקה היא טובה.

 

הקש האחרון!
חומר הקרוי פלאק סותם כרגע עורקים בגופך ועלה ב-0.1%. קו החניכיים של השן הטוחנת האחורית השמאלית שלך נסוג בכ-0.007 מילימטר. סטייק הטונה שאכלת אתמול בערב, העלה את כמות הכספית הנוירו-טוקסינית בגוף שלך ביותר מ-0.002.

זו הבעיה עם מחלות הנגרמות בשל סגנון חיים. הנזק מתרחש באיטיות, לעיתים קרובות מבלי קצה קוצו של סימפטום. במקום זאת, כמו אובר-דראפט בחשבון הבנק, הנזק גדל בריבית מצטברת.

אנו רואים זאת כל הזמן. כשהסימפטומים לבסוף מופיעים ואנו מקבלים את שיחת הטלפון מהרופא, הפזמון החוזר הוא "אבל לא עשיתי כלום". בטח, להתכופף כדי להרים את העיתון לא גורם לאדם בוגר לבכות. אך שנים ארוכות של התעלמות מאותם כאבים מציקים הן אלו שגרמו לנזק. ההתכופפות מטה הייתה רק הקש האחרון.

באופן אירוני, אותם אנשים הדוגלים בפילוסופיית "אל-תתקן-אם-זה-לא-שבור", יטפחו את המדשאה שלהם, ימרקו את הרכב עם שמנים טריים ופילטר ויחליפו באדיקות את סוללות גלאי העשן שלהם. אך משפט פשוט כמו "מותק, אני חושבת שכדאי שתלך לבדיקה" נתקל בהתנגדות נחושה ובלתי מוסברת.

אם אתה יודע מה הסיבה לכך, תוכל להסביר לי אותה בביקורך הבא - זה יפחית את חומציות הבטן שלך ב-0.3% ואולי אפילו יותר !

לילד שלי יש חום
רוב האנשים חושבים אוטומטית כי חום הוא משהו רע שיש להורידו במהירות האפשרית.

לא כל כך מהר!

חום, בדרך כלל, מועיל לגוף. חשוב לזכור כי חום כשלעצמו איננו מחלה. בדרך כלל, מדובר בסימפטום של בעיה אחרת. לעיתים קרובות, זוהי דרכו הטבעית של הגוף להילחם בזיהומים ויראליים ובקטריאליים. לרוץ ולהוריד את טמפרטורת הגוף יכול למעשה להאריך את משך הזמן שלוקח לגוף לבצע את העבודה הנדרשת.

מרבית מקרי החום אינם מהווים בדרך כלל סיבה לדאגה עד שהחום מגיע לטמפרטורה בת 40 מעלות צלזיוס ורק אם הוא נמשך 3 ימים או יותר.

לאחר שאמרנו זאת, אין להתעלם מקיומו של החום. משמעותו של חום היא כי הגוף נמצא במאבק וכי "התרמוסטט" כוון קצת גבוה יותר, תוך שימוש בטמפרטורה ככלי להבסת האויב. היזהר לא "לפתוח את הדלתות והחלונות" ולכפות על הגוף לעבוד אפילו קשה יותר.

זה גם אומר שזה הזמן לטיפולים כירופרקטיים!

האם כירופרקטיקה מרפאת מחלות?
כשכירופרקטים מבחינים כי טיפול כירופרקטי סייע לאנשים שיש להם כמעט כל סוג של בעיה בריאותית הידועה לאדם, חלק חושבים בשוגג כי משמעות הדבר היא כי אנו מרפאים מחלות.

אין דבר הרחוק יותר מן האמת.

למעשה, אנו מאתרים ומפחיתים הפרעות במערכת העצבים (בדרך כלל לאורכו של חוט השדרה) המפריעים לגופך לתפקד במלוא הפוטנציאל שלו. בריאות אופטימלית כוללת כל דבר החל מהסתובבות, כפיפה, הליכה ושינה ועד לנשימה, לחימה בזיהום, עיכול אוכל וריפוי חתך.

כאשר מערכת העצבים שלך חוזרת לתפקד בשלמות, הסבירות גבוהה יותר כי הגוף שלך יעבוד כפי שהוא אמור לעבוד. לעיתים, היכולת הזו חוזרת במהרה. עבור אחרים, שיכולת הריפוי שלהם מוגבלת בשל תעוקה, תזונה לקויה, רגשות שליליים או גורמים אחרים, יכולת זו איטית יותר. במקרה של אנשים שהזניחו את בריאותם במשך שנים, ההתקדמות עלולה להיות קטנה עד בלתי קיימת.

אנא אל תאשימו את הכירופרקטיקה במידה והתוצאות מתגלות באיטיות. באופן דומה, אל תתלו את ההצלחה בכירופרקט כאשר היא מגיעה במהרה. זה הגוף שלך אשר מחלים. מה שאתה מביא לשולחן חשוב יותר מאשר מה שנמצא על השולחן !

 

 

ד"ר רונן רפאל, כירופרקט
מומחה לתפקודי עמוד השדרה ומערכת העצבים

מרפאה: רחוב ברודצקי 43, רמת אביב
טלפון: 03-7440082

מנהל אתר: http://www.chiropract.co.il
דוא"ל: info@chiropract.co.il

עורך הפורטל הישראלי לכירופרקטיקה:
http://www.chiropract.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב