דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמיר לב בקפה ביאליק 

מאת    [ 02/01/2009 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2488 פעמים ]

ארבע פעמים ראיתי את עמיר לב בהופעה, אך זו הפעם הראשונה שלי בהופעה אקוסטית שלו. לקחתי את חברי הטוב אייל, שלו זו הפעם הראשונה בהופעות של עמיר לב ושמנו פעמינו לכיוון קפה ביאליק. חשבתי שההזמנה שקיבלנו סידרה לנו מקומות, אך מסתבר שהמקום היה מלא. בסופו של דבר הצטופפנו יחד עם עוד אנשים ועזרנו למלצריות להעביר בירות.

קצת אחרי 23:00 עמיר עלה לבמה, לבד, לקח את האקוסטית והחל לנגן. הוא פתח עם שני שירים חדשים: ''עבד'', ו''אנושקה''. השיר הראשון היה מצוין, חד ונוקב, את השני אהבתי פחות. לאחר מכן לב עבר לסט הקבוע שלו עם ''פריז'' ו"אוקטובר" מהאלבום "לפעמים אני מאושר".

עם הזמן עמיר לב גיבש לעצמו קהל נאמן וסבלני, כזה שאין לו בעיה לחכות, ויושב קשוב מאד למוזיקה ולמילים, ומתישהו כשנקרע לעמיר מיתר הקהל אמר לו שלא יילחץ, שייקח את הזמן. יהיה בסדר. לב לא מדבר הרבה בהופעות, רק אומר "תודה רבה" בין השירים ומדי פעם משחרר סיפור קטן על עצמו ומכניס אותך קצת יותר לחיים שלו.

אומרים שגיטריסט טוב נמדד ביכולת שלו על גיטרה אקוסטית. אז אם יש מבחן כזה - עמיר עובר אותו בציון מצוין. הסולואים באקוסטית היו מדהימים, והביצוע של ''כבוי'' היה הטוב ביותר ששמעתי עד היום. אחריו בא ''חבק אותי" עם סולו מופתי. לפעמים נדמה שרק בשביל השיר הזה שווה לבוא להופעה שלו. באמצע ההופעה הזמין לב לבמה את גולן זוסקוביץ', שניגן בבס והוסיף צבע להופעה.

אחרי ''פעם בחיים'' הוא סיים את ההופעה וירד מהבמה להדרנים. לדעתי במקום קטן כמו קפה ביאליק ירידה להדרנים זה רעיון טפשי, בעיקר כשאין מקום לזוז ומספיק להכריז על כך שעכשיו הדרנים. אבל עמיר ירד וחזר, כהרגלו עם ''שמוליק'', המשיך עם חלק מ''פריז'', לבקשת הקהל, כשהוא טוען שהוא לא זוכר את המילים, אבל תוך כדי שירה הקהל הזכיר לו אותם, ''מחכה", ואחרי השיר והסולו המטורף והמופתי נקרע לו שוב המיתר אז הוא סיים את ההופעה, בפעם הראשונה בהיסטוריה, בלי ''אריה ורותי''. חברי אייל טען שטוב שכך כיוון שמיצינו את השיר. אני עדיין אוהב את השיר הזה, אבל הוא לא היה חסר לי במיוחד.

כשיצאנו, אייל טען: ''מעולם לא ישבתי קרוב כל כך לזמר'', והאמת, גם אני לא. האינטימיות שבישיבה מול עמיר לב, השירה האישית שלו והסיפורים הקטנים שהוא מספר מכניסים אותך ללב שלו ומעניקים לך תחושה של כניסה למעגל סגור של חברים שרק לב בוחר את מי מהם להכניס פנימה.

אורן הוא עיתונאי, חובב מוזיקה נלהב, נשוי לנועה ולזוג אזניות ואבא לעתיד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב