דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימפוטנציה של הלב -והפין 

מאת    [ 29/12/2008 ]

מילים במאמר: 1051   [ נצפה 2924 פעמים ]

. שלב הגירוי
בלב שלב בו נוצר גירוי חשמלי שגורם לנתינת פקודה מהמוח להתחיל להזרים דם ללב
בפין גירוי על ידי מחשבות מעוררות שמביאות להתחלת זרימת הדם אל הפין
בשני המקרים הגירוי שנוצר מתחיל כפעילות חשמלית המתרחשת המוח. והפקודה אותה מעביר המוח אל האיברים.


שלב ההתרחבות
בלב אחרי האישור שהמוח נותן -חדרי הלב מתרחבים ומתמלאים בדם
בפין -אחרי האישור שהמוח נותן - הפין מזדקף בגלל חדירת דם לתוכו


שלב הכיווץ
בלב - הדם נזרק מהלב אל כלי הדם שמחוצה לו
בפין -הזרע נזרק מהפין החוצה לאבר הנרתיק
שלב זה מלווה בהתכווצות - שמורגשות כאורגזמה


שלב המנוחה
בלב - השרירים מתרפים ובכך מאפשרים לחדירה דם חדש ללב
בפין - המנוחה אחרי הפליטה -והצורך לנמנם - שמתרחשת כתוצאה מפליטת ההורמונים הגבריים החוצה מהגוף -ירידה במתח ההורמונאלי בתוך הגוף ומערכותיו.






בכול אחד מהשלבים האלו יכול להיווצר מצב של חוסר איזון ולכן מצב של תקיעות. מצבים אלו תמיד יגרמו לגבר להרגיש איבוד של שליטה על גופו וחייו ועל התפקוד. יציאה מאיזון באחד השלבים האלו של אחד האיברים האלו ישפיע במודע או שלא גם על האיבר השני -הלב ישפיע על מערכת המין ולהיפך. ובכל מקרה שני המצבים האלו מושפעים בצורה ישירה מהפרעה רגשית מנטאלית שהיא המקור לבעיה מתחילתה




דוגמאות מספר שהן רק חלק קטן ביותר משלל האפשרויות שגורמות להפרעה:

הפרעה שנוצרת בשלב הגירוי -תקיעות בשלב הזה שמוציאה את הלב ואברי המין מאיזון וגורמת לאימפוטנציה מינית בשלב הגירוי -יכולה לנבוע מפחדים עמוקים בהקשר לתחושת הגירוי עצמה, שיכולים לנבוע משלבי החינוך אותם ספג אותו הגבר בהיותו ילד



המסר שהוא קיבל אז היה שגירוי מיני הוא לא יפה, לא טוב, אסור, לא מנומס ולכן אסור לו להגיע למצב זה בו הוא מגורה כי זה אולי אפילו תועבה אצל הדתיים. אם הוא ילמד להדחיק את המצב הזה -רק אז הוא יקבל אהבה -לו הלב שלו זקוק כילד.


בבגרות המצב יכול להיגרם כתולדה מחוסר קבלת אהבה מצד האם בשלבי הילדות ולכן ביחסים לא טובים עם נשים. גבר ישליך על הנשים את החוסר אהבה שספג מאימו וירגיש שהאישה לא אוהבת ולא מקבלת אותו מספיק, ולכן אין לו זכות להרגיש מגורה מהן או איתן. כי הן לא יקבלו אותו ואת הצורך שלו להרגיש גירוי מהן.


שלה ההתרחבות - הגבר קיבל בחינוך שלו את ההבנה שזקפה היא משהו לא יפה -מביש -מצחיק -מגונה - אסור שיראו- חט -מזיק -בדרך כלל ילדים בבית הספר יכולים לצחוק אחד על השני בתהליך ההתבגרות -או שהבנות בכיתה צחקו עליו או הבנים. לכן הוא נשאר אם תחושה שצריך להימנע מזקפה - כדי לקבל אהבה ולהיות מקום בחברה


יכול מצב זה להגביל למצב של תחרות גדולה שהייתה בילדות בין אב לילד שלו על תשומת הלב של האימא האישה בבית - מי יקבל יותר אהבה, חום, מגע, תשומת לב מהאם-האישה בבית, וזה קשור כמובן למי יש פין יותר גדול, חזקת זקוף בעל און ורב עוצמה בעל יכולת לכבוד את האישה לעצמו.


אם האב היה דומיננטי מידי בבית וראה בבנו מתחרה -ולכן לא נתן לבן שלו לקבל תשומת לב אוהבת, מהאמא שלו - הילד ילמד להסתפק בהרבה פחות ממה שהיה אמור לקבל, וירגיש שלא מגיע לו גם כן לקבל מקום מלא -= שווא לפין המתמלא - על ידי אישה ולהגיע לזקפה מלאה ועוצמה מלאה. לקבל ולתת את מלא האהבה שהלב והפין שלו יכולים להעניק או לקבל במצב של התרחבות מלאים.



כיווץ -אורגזמה -יכול להיגרם לאדם ילד או גבר שחושבים בצורה לא מודעת שזה משהו שרק יחידי סגולה מגיע להם לחוות. אם אתה מזוהה עם שליליות בתוכך -אם אתה חושב שאתה רע -לא טוב -לא יפה -לא מספק -לא עומד בציפיות של אחרים - אתה לא ראוי לחוות אורגזמה -שהיא כמו פרס על היותך אדם ברמה הנדרשת.




שלב הכיווץ יכול להיות מושפע -מהחשש לאבד שליטה - שליטה בלב ברגשות בהנאה או בכאב - חשש מהריון של בת הזוג, חשש לאבד את האישה למען הילד, תחרות על האישה עם הילד, חשש מאיבוד אהבתה ותשומת הלב שלה.

כשהפין רפוי האישה נדרשת להתאמץ ולהשקיע יותר בגבר שלה בדיוק כפי היא משקיע תשומת לב בתינוק. ודרך כך בצורה עקיפה הגבר שמפחד לאבד את אהבתה והשליטה על המקום שלו אצלה בלב מקבל את תשומת הלב הרבה יותר אותה הוא פוחד לאבד.


אם כך האימפוטנציה של הלב ואברי המין היא דבר מורכב ומתוחכם שלרוב משמש את הגבר בצורה לא מודעת אך מתוחכמת לשמור על מקומו בליבה של האישה.


כמה נקודות חשובות נוספות שכדאי לדעת ולקחת בחשבון:

מחלת לב בהתהוות מאותת באמצעות בעיות זקפה. אימפוטנציה שנובעת מפגיעה בכלי הדם, היא אימפוטנציה שמבשרת על התקפת לב או שבץ מוחי - אם האין אונות נמשכת חודשים ושנים ללא בדיקה התייחסות וטיפול. התוצאה שלה יכולה להביא להתקפת לב.
בעיה בזקפה נגרמת לפעמים עקב חסימה בווריד, בעיה בשסתום, או דליפה של הדם החוצה מהווריד בגלל חור בווריד.


חשוב להתגבר על הבושה ולהקדים הליכה לבדיקות רפואיות מקיפות במקביל לכול טיפול אחר אלטרנטיבי. כדי לפסול מצב של בעיית לב או כלי דם בפוטנציאל.


רגישות הגבר ליבו ואברי מינו:

כול גבר מאוד רגיש ולכן ליבו ומערכת המין שלו רגישה למצבים של לחצים ומתח סביב: כסף, עבודה, גירושין, מוות במשפחה, דאגות לבני משפחה, בן שמפחה חולה, כעסים, טראומות ממלחמות, טרור, גברים שחווה הלם קרב, פוסט טראומה, בעיות שינה
כול אלו יגרמו לאימפוטנציה בלב ובפין מגלל המתח שגורם לחוסר בהזנה לאיברים - הלב והפין הם איברים רגישים בגופו של הגבר וכמו שלטר של חשמל -הם מושפעים והזרימה של האנרגיה והחשמל בהם מושפעת -למצב של קצר והפסקת העבודה או למצב של זרימת חשמל ואנרגיה תקינה שגורמת להם לעבוד טוב ובקצב הנכון.


מחשבות ורגשות שלילים יעצימו -את היווצרות הקצר החשמלי בלב ובאברי הפין
מחשבות חיוביות ותקינות יעצימו את זרימת האנרגיה והחשמל והתפקוד התקינים באיברים אלו ויעזרו להם לעבור ללא הפרעות



ההומאפתיה יכולה לעזור לכם להתגבר על הרגישות ולחסן עצמכם בלב ותפקוד המיני.



ההומאופת כחוקר טוב -יודע איך להגיע לאותה אינפורמציה חבויה במעמקי התת מודע של האדם כדי לאתר מחשבות שליליות שמעצימות את הקצר בגופו של הגבר -וכדי לנטרל אותן על ידי אלמנט המתאים לאותו גבר מהטבע. שניתן בצורתו ההומיאופתית בטיפות או גלובולים.


בהומיאופתיה קיימים כ - 5000 סוגים של אלמנטים שונים שמתייחסים לאיזון בעיות של בפעילות הלב ובפעילות מערכת המין כול גבר על פי השורש השונה של הבעיה שלו, על פי קורות חייו התעסוקה שלו גילו מעמדו, שאיפותיו, טראומות שעבר, מצבי רגש ומחשבות שיצאו מאיזון.


החקירה ההומיאופתית עוברת איתכם על כול דבר בחייכם שמקטין אתכם, מחלשי אתכם, עוצר אתכם, מתסכל, מרגיש לא טוב, ולא נמצא בשליטה מלאה אצלכם, כשהמטרה היא לאתר את כול הנקודות בכל התחומים בעבודה, לימודים הורות, אהבה, זוגיות, כסף פרנסה, משפחה, מול ההורים והאחים כמו מול הילדים והאישה, המטרה איתור הגורם שמחשלי את הגבר וגורם לו לאבד שליטה והחזרת השליטה המלאה לגבר על חייו ליבו ואברי מינו.






"הפוך הפחם שבך ליהלום".

אדית דניאל מומחית בהומאופתיה. חברה באגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית (RCHom)מורשה מטעם מועצת ההסמכה הארצית (RCP) בשנים - 2005-2009

פתרונות למצבים שלא מצאו פתרון ברפואה הרגילה או בפסיכיאטריה.


התקשרו עכשיו לתיאום פגישה


972-3-5165923
972-77-9613596




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב