דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימפוטנציה -כול הסיבות - והפתרונות 

מאת    [ 28/12/2008 ]

מילים במאמר: 2039   [ נצפה 4888 פעמים ]

1 בעיה פיזיולוגית של עצבוב שמקורה במערכת העצבים
2 בעיה בהספקת הדם שגורמת לאיבר להישאר חזק לאורך כול היחסים עד השפיכה

3 בעיה של אלכוהול -עודף אלכוהול בדם שימוש בסמים ותרופות יוצר אימפוטנציה

4 בעיה פיזיולוגית בפין כמו למשל במצבים בהם גברים חווה את תסמונת פירוני -תסמונת זו מתרחשת כאשר אישה יושבת על גבר בזמן המשגל ובטעות האיבר יוצא בזמן האקט-האישה מתיישבת עליו בחוזקה וגורמת לשבר בפין - יותר נכון קרע של הגידים שמשאיר את הפין במצב תמידי בעל זווית כואבת, חשוב לגברים לשים לב בזמן המשגל לתת לנשים את הכוח אך אם תשומת לב שהפעילות לא תיהפך לאקסטטית מידי -הפין בחלקלקותו יכול לא בכוונה להישמט החוצה בדיוק ברגע הלא נכון. והתוצאה היא צורך בטיפול רפואי וכאבים מתמשכים מאותו רגע ולאחריהם בכל זקפה.







5 בעיה של פעילות מינית מופרזת צורך מיני בלתי נשלט שמכלה את האנרגיה המינית וגורם בסופו של דבר לאין אונות. זוהי תופעה שמתוקנת ומתאזנת על ידי ההומאופתיה.

6 תופעה נלוות היא זקפה מתמדת שאיננה מרפה וגורמת לכאבים ללא קשר לקיום יחסים, זקפה עקשנית שהופכת למסוכנת לפין כי היא יכולה להישאר במצב הזה שעות וימים שלמים

7 סוגי חרדה פחד חשש בנושאי ביצוע -לא רק מיניים -אלא ביצוע ועמידה בזמנים, בציפיות בעבודה, בלימודים, בהורות, בזוגיות, באהבה.






8 מחלת לב בהתהוות מאותת על ידי בעיות זקפה. אימפוטנציה שנובעת מפגיעה בכלי הדם, היא אימפוטנציה שמבשרת על התקפת לב או שבץ מוחי בפרק זמן של מחודשים עד שנים בודדות אם התהליך נמשך ללא בדיקה התייחסות וטיפול. לכן חשוב להתגבר על הבושה ולהקדים הליכה לבדיקות מקיפות כדי לפסול מצב של בעיית לב או כלי דם בפוטנציאל. שוב ההומאופתיה תיתן כאן מענה לסיבות בגללם הגבר מגיע למצב של חוסר איזון כזה הסיבות שמעל הגוף -שגורמות למצבים אלו כמו עודף לחצים בכל מיני מצבים בחיים כסף עבודה גירושין מוות במשפחה דאגות לבני משפחה בן שמפחה חולה שגורם ללחץ נפשי מתמשך, עודף רגישות בגבר רגיש לכול דבר גם לכיוון של כעסים וגם לכיוון הפוך של פגיעות, עודף טראומות כולל טראומות ממלחמות וטרור, גברים שחווה הלם קרב שעדיין לא פתור מצוין לבוא לתהליך הומאופתי שיחסוך שנים של ייסורים וכאב לב, הפתרון הוא מהיר לכול בעיית שיחזור החוויות מהקרב החרדות והפחדים הנלווים הפוסט טראומה שתוצאת לוואי שלה היא אימפוטנציה , בעיות שינה מתמשכות שנגרמות כתוצאה מכול מה שכבר ציינתי יוצרות מעגל סגור -חוסר שינה יגרמו לאימפוטנציה מגלל חוסר בסירקולציה והזנה של אנרגיה נכונה לאיברים - והאיבר הכי רגיש בגופו של הגבר שהוא כמו שלטר אנרגטי -כמו שלטר של חשמל שפותח או סוגר את קווי האנרגיה בגוף, כמו אנטנה זה הפין שרגיש לכול דבר, לכן חוסר שינה ישפיע עליו מאוד, וגם בכך התשובות בהומאופתיה הן מושלמות. כמו גם מצבים של חוסר שליטה על היציאות כתוצאה מכך נהדר לתקן אותם בהומאופתיה.





9 בעיה בשמירת הדם בפין נגרמת גם - עקב חסימה בווריד, בעיה בשסתום, או דליפה של הדם החוצה מהווריד בגלל חור בווריד, תופעות של גברים עם כולסטרול גבוה, בעלי סכרת, טרשת עורקים וזקנים.
10 בעיות הורמונאליות הטסטוסטרון מיוצר לא במידה מספקת בגלל סוכרת, מחלות תורשתיות שימוש בסמים או הפרעה בבלוטת התריס.







11 בעיות בעורקים בגלל לחץ דם גבוה, מחלות לב, תרופות, אי ספיקה בכליות, עישון, כדאי מאוד להפסיק עישון ולו רק בגלל זה. עשו מאמץ ולא רק בגלל חיי המין שלכם.
12 מצבי הרעלה במערכת, הרעלת מתכות כבדות, סמים, צבעי מאכל, ריסוס בפירות וירקות, הקרנות שפירות וירקות עוברים כדי למנוע תולעים, קרינה של פלאפון, בפרט אם הוא צמוד למוח או לאזור הפין בכיס או על החגורה.





13 מצב רגשי מנטאלי נפשי - הזקפה נגרמת על ידי אותות עצביים. בעיות רגשיות ומנטאליות שקשורות למערכת העצבית קשורות אף הן ליכולת או אי יכולת לשמור על הזקפה, קיימים מצבים בהם המוח בחלקים ששולטים- בנתינת פקודה לזקפה, מושפעים ממהלכים רגשיים, מנטאליים, והפקודה נדחקת ולא מקבלת אישור. קיימים מצבים בהם מצבי חרדה ממוקדים - הפחד מחוסר זקפה גורם למעגל של מחשבה שגורמת לפעולה להתממש. לכן מומלץ לומר לפני כול אקט - על הזין שלי ושל העולם אם עומד לי או לא -ומקסימום לא עמד - לא קרה כלום לקחת את זה בקלות. אם התופעה חוזרת על עצמה כמובן לבדוק, אך אם היא חד פעמית וקוראת אחת לכמה זמן זה לא מצב נורא, להיפך לפעמים האישה נפעמת מגודלו הזערורי של הפין שרוצה להישאר ילד קטן ורך בידיה או פיה. אנחנו לווא דווקא שופטות אתכם בכול עת או מבקרות לפעמים מחמיא לנו שהוא הפין קטן ורך ופגיע כמו ילד-תתפלאו כמה הרבה רגש אימהי אישה יכולה להוציא עליכם במצב כזה. אז קצת להתפנק לא מזיק בידיה של האימא האוהבת.




הזקפה היא רפלקס, התקשות איבר המין באה לאחר גירוי שמגיע אל המוח, באמצעות חוט השדרה, - בטכניקות טנטריות למשל : לומדים הגברים להחזיק את נוזל הזרע ולא לשפוך אותו, להפוך אותו לאנרגיה אותה הם מעלים דרך עמוד השדרה בחזרה אל המוח, ובכך הם מעצימים את יכולתם לקרא מחשבות, להחיות ולחדש תאים, להגדיל את כמות הזיכרון, ולהפוך את המוח לאזור פוטנטי במיוחד, משם הם לומדים לטייל אם האנרגיה המינית לכול מערכות הגוף, ולאיברים פנימיים חשובים מה שמעצים את האורגזמה לכול הגוף, לא רק לאזור אברי המין, האנרגיה מזינה את כול מערכות הגוף באנרגיה חדשה, של דם חמצן ותנועה, לה גורמת האורגזמה. אם כך האורגזמה היא סוג של התעמלות שנועדה להפעיל את התאים בגוף בכל הגוף -ולגרום להם התכווצות והרפיה מהירים ועל ידי כך הפסולת יוצאת מהם החוצה, החמצן נכנס פנימה, והמזון הטרי והחדש שהדם מזרים אליהם -כמובן תלוי בסוג המזון שאתם נוהגים לאכול -אם אוכלים אורגני -התאים יקבלו מזון טהור -ואם כל מיני זבלים -התאים יקבלו רעל וזבל וינסו לשרוד.





אצל גברים שאינם מתעסקים בטנרטה או בחקר האנרגיה המינית, הגירוי מגיע אל המוח ומשם אל מערכת עצבים, המערכת שולחת אותות למערכת כלי דם ולשרירים להרפות את דפנות כלי הדם ולתת לדם למלא את הדפנות. ברגע שהדם ממלא את כול המקום היציאה שלו נחסמת באמצעות שסתומים, והוא נכלא בתוך האיבר הזקפה. -זוהי אולי אחת התמונות שממחישות את כוחו של אלוהים.





בעיה במערכת העצבית תגרום לחוסר בהעברת האות לשריר להתרפות -כדי שהדם ימלא הפין -אך זוהי תופעה שקוראת רק לפגועי מוח ועמוד שידרה, או עצבים באותו אזור. אירוע מוחי, אלצהיימר, פגיעה בחוליות, מחלת פרקינסון, סרטן כימותרפיה והקרנות, חולי סוכרת, אנורקסיה כן יש גם גברים שלא אוכלים.





אך כמו שאלוהים אוהבת אתכם והיה טוב איתכם פעם אחת הוא טוב איתכם גם בפעם השנייה, ניתן לעקוף את פעולת המוח דרך גירוי ישיר של הפין, הפין ישלח גירוי דרך העצבים - לעמוד השדרה, משם הגירוי יחזור לאורך עצבים אחרים אל הפין. הגירוי לא חייב להגיע עד למוח. זהו אחת מהתופעות המבורכות שהופכות אנשים שקיבלו שיתוק לבעלי יכולת לקיים יחסים באמצעות זקפה מלאה, למרות שחלקם לא מרגישים את הגירוי עצמו. לכן אני חושבת שהיה טוב לכול גבר אם היו לו שני איברים זהים אם אחד יוצא מתפקוד השני נכנס לתפקיד במקומו, אבל אני לא אלוהים ולא יצרתי את התכנון האולטימטיבי שלכם כמו שלי הוא נראה -אולי בגלגול הבא.






אם כל האיברים המוח, כלי הדם מערכת העצבים, המערכת הורמונאלית והשרירים בריאים אין בעיה להגיע לזקפה. כול עוד אין גורם מעקב אחר שקיים ברובד של הנשמה והנפש. או נקבה

שממש לא בא לכם עליה.




לידיעתכם, הזקפה קשורה בקשר ישיר לאזור של בלוטת הריח במוח, ולאזור ההזנה, כמו גם לאזורי האלימות -זהו מעגל של נקודות שקשורות בקשר עצבי אחת לשני, אצל תינוק בין מספר חודשים הזקפה קוראת בזמן שהוא יונק משדי אימו -הוא מריח אותה זה מעורר בו את הצורך לינוק-הזנה ומזקיף את איברו הקט, עד גיל כמה חודשים זה קורא ללא הפרעה. גם בתהליך השינה קוראת זקפה פעמים מספר וזהו מצב נורמאלי ובריא אצל כול גבר, רק במצבים של מחלות שהוזכרו או בפגיעות בעמוד שידרה אצל חיילים שנפצעו בקרב, או גברים שנפגעו בתאונות דרכים אין זקפה בשינה- עוד סיבה טובה למה כדאי מאוד לנסוע בזהירות כדי לשמור על הזקפה שלכם תחשבו אגואיסטי לחלוטין תפסיקו להתעצבן על הכבישים תפסיקו להתנצח עם אחרים ותישאר לכם זקפה מעוררת חשק. כמו כן במחלות כליות, שבר באגן, הזקפה בזמן השינה תחסר.





יחסים לא טובים עם נשים או עם בת זוג .יכולים להביא לשורה של חרדות שהן מעבר לחרדת הביצוע, גבר שמרגיש שהאישה לא אוהבת אותו מספיק, נשים שהמהות שלהן דוחה את הבעל או הגבר שאיתן -בגלל חוסר איזון הקיים אצלן, או בגלל ידיעה שהוא לא הגבר הנכון עבורן, יקרינו את התחושה הזאת לגבר גם ללא מילים, המערכת של הגבר תפרש את האינפורמציה וזה יביא למצב של חוסר תפקוד, גם מצב של מתחרה סמוי יכול לגרום לגבר לחולשת הפין בפרט אם המתחרה הינו מאהב טוב ומקובל יותר על ידי האישה, אין צורך שהאישה תודה בקיומו של אחד כזה, הפין הוא איבר חישה נהדר הוא מרגיש.

אך כמובן שאין צורך להטיל אשמה בכול אירוע של אי אונות על הנשים כבוגדות - זהו רק מצב אחד מיני רבים שיכול להשפיע עליכם, תמיד חייבים קודם כול לשלול בעיה פיזיולוגית, ואת שאר הבעיות שקיימות במערכת הזוגית, ודבר האחרון הוא קיומו של גבר זר. עוד פחדים שיכולים לגרום לאין אונות הוא החשש מהריון, חשש לאבד את האישה למען הילד, תחרות על האישה עם הילד, חשש מאיבוד אהבתה ותשומת הלב שלה, מין הסתם כשהפין רפוי היא נדרשת להתאמץ ולהשקיע יותר בגבר ודרך כך בצורה עקיפה הוא מקבל את תשומת הלב הרבה יותר אותה הוא פוחד לאבד.







חשש מהיותך בעל יכולת לתפקד כאב לעתיד ובאחריות הכלכלית הגדלה שמוטלת עליך, גם יכולה לגרום לך לאיבוד היכולת. קנאה כעסים בין בני זוג, ואפילו תחרות על רקע מקצועי שעברו את הגבול של הטעם הטוב הן מכשול, אי וודאות באשר ליחסים ולעמידותם אם נשארים יחד או לא, פחדי נטישה שקיימים אצל גברים מסוימים, זוהי תכונה יותר נשית במהותה אך יש גברים שיש להם רגישות לכך,אפשרי עקב חוויות נטישה מהילדות על ידי אימם, חוויות שלא תמיד נשארות בזיכרון אך נמצאות שם במוח באחסון ונשלפות ברגעים הקריטיים מאותתות שביתה.






תיקון המצב
חשוב ביותר להבין שאימפוטנציה היא תוצר לוואי לדבר העמוק יותר שמטריד את הגבר ואיננה הבעיה עצמה, היא הסימפטום שמראה כלפי חוץ שמשהו השתבש ויצא מאיזון, וחשוב להתייחס לסימנים אלו עליהם הגוף מאותת בדיוק כמו כול כאב, הפרעה או אי נוחות שנוצרים באיברים אחרים, ולא להתעלם ולומר טוב זה יעבור.


התאמת תזונה אינדיווידואלית לכול גבר על פי מצבו הגופני -חוסר במינראלים וויטמינים יכולים אף הם לגרום לאימפוטנציה, לקיחת תוספות מזון על פי הצורך והמצב. רצוי מולטי מינראל וB קומפלקס קבוצת הB שומרת על תקינות מערכת העצבית. וגם טובה להורדת סטרס, או לאנשים שנמצאים בסטרס מתמשך ויום יומי. הוספת פעילות גופנית טאי- צי צי -קונג, יוגה, אומנות לחימה, כלשהיא רכה, שחיה ריצה קלה, הליכה או רכיבה על אופניים. הפסקת עישון חובה.







הגעה לבד או בליווי בת הזוג לתהליך הומאפתי בתחילת הופעת הסימפטומים, או במהלכם.

בנוסף לבדיקות מקיפות במקביל שישללו את כול הבעיות העצביות הלבביות וכו.

בהומאופתיה ניתן לתקן כול מצב ששורשיו מתחילים ברובד של הרוח - קיימים בהומאופתיה כ - 5000 סוגים של אלמנטים שונים שמתייחסים לאיזון בעיות של זקפה, כול גבר על פי השורש השונה של הבעיה שלו, על פי קורות חייו התעסוקה שלו גילו מעמדו, שאיפותיו, טראומות שעבר, מצבי רגש ומחשבות שיצאו מאיזון, החקירה ההומאופתית עוברת איתכם על כול דבר בחייכם שמקטין אתכם, מחלשי אתכם, עוצר אתכם, מתסכל, מרגיש לא טוב, ולא נמצא בשליטה מלאה אצלכם, כשהמטרה היא לאתר את כול הנקודות בכל התחומים בעבודה, לימודים הורות, אהבה, זוגיות, כסף פרנסה, משפחה, מול ההורים והאחים כמו מול הילדים והאישה, כישורים מיוחדים שרוצים לפתח ונתקלים בחסימה יצירתית או הפרעה מכול סוג, כול מה שלא מקדם אתכם ועוצר אתכם יילקח תחת זכוכית המגדלת שלי כהומאופתית ואותו אני מסלקת מחייכם. ומחזירה לכם את השליטה המלאה.





וכן בסופו של דבר הנושא העיקרי הוא שליטה -האם אני שולט או לא שולט בעצמי בגופי בנפשי בנשמתי במסלול חיי כשאין לגבר שליטה זה מתבטא בפין שלו -הפין שלו הוא כמו הבבואה של הגבר כולו -כמו הולוגרמה שמקרינה החוצה מה קורה לו בפנים בתוכו. את התיקון של ההרד דיסק -הפנימי - אני עושה באמצעות אותו אלמנט שנמצא התואם שלכם הזהה לכם בקשת הסימפטומים שהוא יודע ליצור בבני אדם בריאים, הניסויים בהומאופתיה נערכים על אנשים בריאים ורק על בני אדם, ניסויים אלו מראים את העוצמה שקיימת בכל אלמנט בטבע - לתכנת בני אדם בדיוק על פי קודים של חשיבה רגש התנהגות חלומות בלילה ומסלול חיים על פי השרטוט הפנימי והאינפורמציה שאלוהים הטביע באותו אלמנט - זה כמו ספריה ענקית בטבע שיש בה את כול המידע על כול סוגי ההפרעות מצד אחד והניצחונות מצד שני, והדומה לך במינון מוחלש חיסוני -שהוא מעבר למספר האבוגדו -זאת אומרת שאין שם חומר של האלמנט רק אינפורמציה שנישאת על גבי מצע של מים+ אלכוהול ששומר על הרמדי.




זה מה שיודע לתקן את מה שאצלכם השתבש בצורה מקודדת מדויקת ועל פי רצונכם האישי. כך שתמיד הבעיה מתחילה ברוח ורק בשלב מאוחר יותר הוא הופך לבעיה עצבית של כלי דם עורקים שרירים וכו לכן אם שמים לב שהתופעה מתחילה ונמשכת, לא להתעכב ולתפוס אותה בתחילתה זהו האיתות הטוב ביותר לדעת שמשהו במערכת יצא מאיזון וכדאי להחזירו לנקודת ההתחלה לאיזון בין - גוף לרוח לתפקוד ולאהבת החיים.


ברכת בריאות לכולכם

דיטה

"הפוך הפחם שבך ליהלום".

אדית דניאל מסטר בהומאופתיה. חברה באגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית (RCHom)מורשה מטעם מועצת ההסמכה הארצית (RCP) בשנים - 2005-2009

פתרונות למצבים שלא מצאו פתרון ברפואה הרגילה או בפסיכיאטריה.




972-3-5165923
972-77-9613596




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב