דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבנות אתר אינטרנט - כל התורה על רגל אחת 

מאת    [ 24/12/2008 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 1924 פעמים ]

מי מאיתנו לא היה רוצה לבנות אתר אינטרנט? הרי בעצם, האינטרנט השיג בכמה שנים את מה שהרדיו והטלוויזיה עשו בעשרות- מסה קריטית של גולשים ברמה יומיומית, ברחבי העולם. רק כעשרים שנה לאחר חדירת האינטרנט לחיינו וכמעט שלא ניתן לדמיין פרסום ושיווק ללא אתר אינטרנט או פעילות שיווקית מקוונת כלשהי.

אם כן, יש לכם עסק ואתם מעוניינים לבנות אתר אינטרנט. רבים שואלים אותי כיצד לבנות אתר אינטרנט, או מה העלויות של אתר אינטרנט, כאשר השאלה הראשונה של כל מי שחושב לבנות אתר אינטרנט צריכה להיות "מה אני מעוניין/ת להשיג באמצעות האתר?". כלומר, כדי לבנות אתר אינטרנט יש קודם כל להגדיר את המטרות עליהן צריך האתר לענות.

"אני רוצה לבנות אתר אינטרנט במטרה להגדיל את המכירות שלי ממוצר מסוים בעסק"; "אני רוצה לבנות אתר אינטרנט במטרה לחזק את התדמית של העסק מול לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים". שימור לקוחות, גיוס לקוחות, הענקת ערך מוסך ללקוח, כל אלו ועוד הן בהחלט מטרות חשובות ורלוונטיות לעסקים רבים. אולם כדי לבנות אתר אינטרנט אפקטיבי, השלב הראשון הוא להתמקד במטרה המרכזית.

בשלב השני, כדי לבנות אתר אינטרנט אפקטיבי, עליכם להגדיר מיהו קהל היעד של האתר. ייתכן שמדובר באותו קהל יעד אליו פונה העסק בשיווק הלא מקוון. ייתכן מאוד גם שמדובר כאן בקהל יעד אחר לגמרי. ככל שנהייה מדויקים יותר בהגדרת קהל היעד, כך נוכל לבנות אתר אינטרנט יעיל יותר.

השלב הבא הוא שלב אפיון האתר. גם בונה האתרים המוכשר ביותר לא יוכל לבנות אתר אינטרנט ללא אפיון מדויק. אפיון האתר נעשה על פי רוב בשיתוף עם בונה האתרים, במטרה לנסח ממשק מקצועי, קל ונוח לשימוש עבור הגולש. על האפיון לענות על צרכים שיווקיים של העסק מחד, ועל צורכי הגולש מנגד. לבנות אתר אינטרנט דומה במידה רבה לבניית בית- היסודות הם אלו שישפיעו כמה יציב יהיה הבניין. אפיון ידידותי וברור יכול לעשות את ההבדל בין אתר מוצלח לאתר רעוע.

הגדרתם מטרה, קהל יעד ואפיון לאתר. כעת, עליכם להגדיר מה יהיו התכנים באתר, ומה התשתית שתעזור לכם לקדם את אתר האינטרנט החדש שלכם. כידוע, התכנים באתר הולכים יד ביד עם קידום האתר. אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את האתר שלכם היום היא באמצעות מנועי חיפוש בכלל, ומנוע גוגל בפרט. ככל שהאתר שלכם יכיל יותר תוכן רלוונטי למילות החיפוש הקשורות לעסק שלכם, כך יעלה הסיכוי של האתר להופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כמובן שאופטימיזציה של תוכן אינה הדרך היחידה לקידום האתר. רצוי שלא לבנות אתר אינטרנט מבלי להתייעץ עם בונה האתר שלכם על האפשרויות הקיימות לקידום האתר ברשת.

הדבר שחשוב לזכור הוא שלבנות אתר אינטרנט אינו עבודה חד פעמית- ברגע שבניתם את האתר עליכם לתחזק אותו ולהשקיע בו ממש כמו בכל פעילות שיווקית אחרת שאתם עושים בעסק שלכם. אתר אינטרנט מוצלח מהווה כרטיס הביקור של העסק שלכם, אמצעי שימור לקוחות נהדר (הודות למודולים כמו ניוזלטר, פלטפורמה לפרסום מבצעים ומוצרים חדשים וכו') וכמובן כלי שיווקי אפקטיבי לגיוס לקוחות חדשים על בסיס יומיומי.

שרה פדידה, קופירייטרית ויועצת שיווק, בעלת כ-7 שנות ניסיון בעולם הפרסום, מתמחה בכתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט, ניוזלטר, עלונים ודיוור ישיר, כתיבת מאמרים וכתיבה פרסומית.
לפרטים נוספים : http://www.2all.co.il/web/Sites/sarah_fe/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב