דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודל ניקוי שם של אדם באינטרנט 

מאת    [ 23/12/2008 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2628 פעמים ]

הלקוח שלכם קם בוקר אחד ורואה כתבה לא מחמיאה בעיתון, הסיפור מתגלגל ומגיע אפילו לפתחו של בית המשפט. כתבים פליליים, צלמי עיתונות ואפילו תזכורת קצרה במבזק חדשות הם רק מקצת המכות שיחטוף מסע יחסי הציבור שלכם במקרה שכזה.
הלקוח שלכם קם בוקר אחד ורואה כתבה לא מחמיאה בעיתון, הסיפור מתגלגל ומגיע אפילו לפתחו של בית המשפט. כתבים פליליים, צלמי עיתונות ואפילו תזכורת קצרה במבזק חדשות הם רק מקצת המכות שיחטוף מסע יחסי הציבור שלכם במקרה שכזה.
הלקוח שלכם לא מוותר, הוא נלחם בטחנות הצדק ומנצח, שמו מטוהר, העיתונות מפרסמת התנצלות והכול שב על מקומו בשלום.
האומנם?
חודש ויום אחרי שוך הסערה התקשורתית שהעיבה על מסע יחסי הציבור המוצלח שלכם, ואף אדם אינו זוכר את התקרית. אף אדם אמרנו? ומה יקרה אם נרשום את שמו של הלקוח שלכם בחיפוש של גוגל?
היתרון הבולט בעיתונות ובטלוויזיה הוא אורך חיי הספין שהם עושים, בעוד ערוצי הטלוויזיה ממשיכים לאיטם אחר ועיתוני הבוקר נזרקים לפח, אוגרת רשת האינטרנט את הכול ובאחת פולטת את המידע החוצה כאשר היא מתבקשת.

למה זה קורה?
החלק הארי בקידום כלשהו ברשת מתבסס על קישורים לאתרים בעלי דירוג גבוהה, אתרים מסוג זה אשר מפרסמים מאמר, כתבה או כל אזכור אחר לפרשה מביכה, נכונה או לא, יזכו מיידית לדירוג גבוהה. את הדירוג הזה קשה מאוד למחוק, גם פניה למקור הפרסום, ואפילו אם תענה בצורה חיובית ותוריד את הכתבה מעל גבי הרשת- לא תועיל כלל.
מרגע שגוגל סרק את המאמר / כתבה חזקה עליה שכותרתה תופיע תחת מילת חיפוש אחת לפחות.
התוצאה - זיכוי מוחלט לאדם אינו תקף ברשת האינטרנט.

אז מה עושים?
אפשר כמובן להתעלם... אך לבטח התעלמות לא תועיל לשדרוג יחסי הציבור של הלקוח שלכם, מאידך, אפשר גם להלחם בתופעה.
שיטת C.M.N מיועדת לנקות את שמו של אדם או חברה שהוכפש/ה על לא עוול. השיטה עושה שימוש בעקרונות ובמניפולציות תוכן השמורות למקדמי אתרים והיא הוכחה כיעילה בתיקון שמם של מספר אנשי ציבור ידועים בארץ וגם בעולם.
השיטה הומצאה ע"י הגברת אדרת וולקיטה, מנכ"לית IVTEXT שרותי קידום ותוכן והיא מבוצעת מזה מספר חודשים גם בארץ וגם בעולם.
את מודל ה- C.M.N ניתן להכיל על כל רשת ובכל שפה, פעולתה מיידית (מרגע חשיפת גוגל לפעילות שבוצעה) והיא אינה דורשת דבר מחברת יחסי הציבור או מהלקוח.
למעשה, מודל C.M.N אינו משמש רק כזרז למחיקת זיכרון רע ממנועי החיפוש כי אם יוצר יחסי ציבור מצוינים המציירים תמונה וורודה סביב הלקוח שלכם.

מאמר זה נכתב ע"י איי.וי.טקסט - שרותי תוכן מתקדמים:
כתיבת תוכן מקורי לצרכי קידום אתרים, קופירייטינג, שרותי תרגום, עריכה או ניהול אתרי תוכן. איי.וי.טקסט הינה חברת תוכן המעסיקה כ35 כותבי תוכן מיומנים, קופירייטרים מהשורה הראשונה, מתרגמים וכן עורך תוכן ולשונאי מהמובילים בארץ. החברה שמה לעצמה דגש להציג ללקוח תוצר איכותי ביותר הנובע מעבודת קידום אתרים, עבודת קופירייטר ושילוב בין התחומים לצרכי כתיבה שיווקית לגולש ולמנוע החיפוש.
ivtextivtext חברת התוכן הגדולה בישראל, החברה מספקת שרותי תרגום, קופירייטינגקידום אתרים ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב