דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד: אהבה, אימון אישי, אימון עצמי, הגשמה. 

מאת    [ 18/12/2008 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 4016 פעמים ]

לפני כשנתיים שמעתי הרצאה של מאמן - גיל דרוקמן, במסגרת פעילותי בשיווק רשתי, ונפל לי אסימון בגודל של כדור הארץ. על כך אני מודה לו עד היום.

כן, שמעתי הרבה הרצאות בתחום של התפתחות אישית. כן, כבר שמעתי שוב ושוב את אותם הדברים. כן, עשיתי מלא סדנאות. אבל...

תמיד אפשר ללמוד עוד משהו. לכן אני מקפידה להמשיך לשמוע תכנים בתחום התפתחות אישית ולמרות שכבר שמעתי הרבה החלטתי שלא משנה כמה פעמים אני שומעת הרצאות בתחום התפתחות אישית כל פעם אני מועשרת מחדש.

בכל פעם כזו כשאני משאירה את ראשי פתוח אני מצליחה לקבל עוד הארה שעוזרת לקדם אותי בחיים האישים שלי ובחיי המקצועיים.

אז ככה, באותה הרצאה אחד התרגילים שגיל דרוקמן עשה אתנו היה לעצום עיניים ולחזור לילדות שלנו, להסתכל בדמיוננו איך התנהלנו שם, מה היו האיכויות שלנו כילדים, מה הבאנו לחיינו ברמה החברתית ברמה האישית ברמה המשפחתית.

בעודי עוצמת את עיני ראיתי אותי כילדה, מלאת אנרגיה, מלאה בשמחת חיים, מלאת אהבה שמחה ותמימות, העיניים בהם ראיתי את העולם בכלל ואת עולמי בפרט היו מלאות באופטימיות וחיוביות. ולמרות שלא הכל היה אידיאלי מסביב, הייתי מאושרת מאד.

ראיתי שלכל מקום אליו הלכתי היו עוד שהלכו אחרי, הייתי מנהיגה קטנה מבלי לדעת לתת לזה שם של מנהיגה. הייתי מלכת הכתה. לכל מקום אליו הלכתי הייתי אהובה ומקובלת, ילדים רצו להיות סביבי ובחברתי. כך היה לאורך כל ילדותי ונעורי, אז מתי זה השתנה?

מתי חלק מהדברים האלו הפסיקו להיות חלק מחיי?

שאלתי את עצמי שאלות נוקבות בעקבות התרגיל הזה, נוכחתי לדעת שכאשר הרשיתי לאחרים להשפיע על דרך ההסתכלות שלי על העולם ועל חיי הבוגרים נוצרו אצלי שינויים בדפוסי החשיבה וההתנהגות. התחלתי להחביא חלק מהאיכויות שלי כי הן לא תאמו את הלך הרוח של החברה ככלל, או את הלך הרוח של החברה הקרובה שבה חייתי.

החבאתי הרבה מהאידיאלים שלי כי תמיד נאמר לי שאני חולמת חלומות שאני תמימה ושעלי להיות מציאותית. החבאתי חלק גדול מהאיכויות שלי והתפשרתי על מה שרובנו מתפשרים עליו, על בינוניות.

באותו יום של אותו מפגש החלטתי כי לעולם לא עוד. אני אריאלה! ואני חוזרת לאמץ את האיכויות שהיו לי בילדותי, בנעורי על כל התמימות השמחה והאהבה שיש בי להביא אל חיי ואל העולם הזה.

ישבתי ועשיתי רשימה של האיכויות שלי וחזרתי לאמץ אותן אחת לאחת.
מה שקרה אחר כך היה פשוט מופלא, התחילו להגיע אלי חומרים מדהימים מתחום ההתפתחות האישית, ובין השאר הגיע אלי גם הסרט "הסוד".

רוב מה שנאמר שם היה ידוע לי כבר, אבל הסרט שם את הדברים בפוקוס ובסדר מדהים. הבנתי שכל מה שחשבתי, האמנתי וידעתי כל חיי הוא האמת.

גיליתי כי יש עוד אנשים בעולם, אנשים טובים ומצליחים שחושבים ומאמינים בדיוק כמוני בכל מה שאני מאמינה. הבנתי שמה שעשיתי כל השנים היה בניגוד לכל מה שהאמנתי בתוכי והבנתי איך חיי הגיעו למקום שהם הגיעו. לשמחתי גיליתי איך רק אני יכולה לשנות את המציאות של חיי.

התחלתי לעבוד עם חוקי היקום ומאותו רגע חיי החלו להשתנות לטובה והם משתפרים כל הזמן. מיום ליום הדברים מתבהרים יותר ויותר ואני זוכה להגשים יותר ויותר חלומות.

בכל יום מתגלים לפני עוד כלים אשר בעזרתם אני יכולה לשפר את עצמי ואת חיי כל הזמן. הגיעו אלי עוד מורים מהם למדתי עוד על עצמי, ואיך ליצור הצלחות בחיי, והכי חשוב גיליתי את "האוניברסיטה להצלחה" בה אני יכולה למצוא את כל המורים הגדולים שמלמדים אותי כל יום דברים חדשים ומדהימים.

גיליתי את כל המורים הנפלאים שיכולים ללמד אותי את כל מה שאני צריכה לדעת על מנת לשפר את חיי. אנשים חדשים נכנסו לחיי והביאו אתם טוב ונפלאות.

היום אני מאושרת כי אני יודעת מאין באתי ולאן אני הולכת. היקום זימן לי מורים מדהימים גם באוניברסיטת ההצלחה וגם מחוץ לה. כל יום אני לומדת משהו חדש, כל יום אני מגלה משהו שלא ידעתי קודם, כל יום אני מגלה משהו שלא ידעתי שאני לא יודעת וזה פשוט נפלא ומעצים.

שמחתי לשתף אתכם, מקווה שנהניתם ושעזרתי לכם ולו במעט להיות ממוקדים בעיקר.

להצלחתכם!
אריאלה



נהניתם מהמנה הראשונה?
יש עוד מנות בתפריט ב-
http://lets-get-rich-together.com
להצלחתך!
אריאלה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב