דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד הדעת 

מאת    [ 17/12/2008 ]

מילים במאמר: 682   [ נצפה 2732 פעמים ]

לימוד הדעת

הרבה חוגים קיימים, דת, מדע, קבלה, פסיכולוגיה, פסיכיאטריה, רפואה, מתקשרים, פותחי מזלות, נומרולוגיה, קוראי הקפה, הורוסקופים, אסטרולוגיה קבלית...כל אלו עובדי אלילים שהקדוש ברוך הוא ברא אותם...מחוסר דעת של עובדי האלילים נענשו העם ונשמתם מעונה...אין לתמוך במשיח כך טוענים עובדי האלילים...כדי לדעת מדוע הקדוש ברוך הוא עשה את זה...צריך להיות הקדוש ברוך הוא...בואו תראו כיצד להיות הקדוש ברוך הוא ותשתחררו מסבל היקום...    

 עבודת השם יתברך

בוא וראה: כל עמי העולם עובדים עכו"ם, נתן אותם הקב"ה תחת שרים ממונים ידועים, וכולם הולכים אחרי אלוהיהם, כי כל העמים ילכו איש בשם אלוהיו, וכולם הם שופכי דמים ועושי מלחמה, גוזלים ומכים ומנאפים, ומתערבים בכל העושים מעשה להרע, ומתגברים תמיד בכוחם להרע .

מסקנה חד משמעית: הקדוש ברוך הוא אשם בשאלה: למה זה רימיתני?!...

עובדה: כל השרים הממונים הידועים מבינים 95% מה שקורא בעולם הזה ולא יודעים 5% הנותרים, דהיינו, את הפרד מבינים: אש, מים ורוח ואת הסוד לא יודעים שהוא הנשמה – הקדוש ברוך הוא.

תוצאה: כל השרים הממונים יודעים להסביר מה הוא אומר, דהיינו, את ה – 95% שהם נקראים מודעות חיצונית שהם נוצרו מהרגשות ומהמחשבות, אבל הם לא יודעים מדוע נשאר בפנמיות ה – 5% שהם נקראים חמישה חושים של האדם.

העבודה שעלינו לעשות: היא לדעת מה זה רגשות ומחשבות ובכדי לדעת מה זה רגשות ומחשבות אנחנו חייבים לבטל את הרגשות והמחשבות , בנקודה הזו כל העולם הזה עומד ולא יודע ופוחד לבטל רגשות ומחשבות. כולם יודעים שבכדי לבטל רגשות ומחשבות צריך למות ולחיות מחדש ולספר לכולם כיצד נעשה הדבר.

הקדוש: זאת מילת ציוו שאומרת: "קדש ו"ה". דהיינו, שכל ה – 95% שהשרים הממונים יצרו שנתן אותם הקב"ה לאחד אותם לאחד  ולהכניס אותם לתוך ה – 5% שנותרו שגם אותו נתן הקב"ה  ולעשות אותם ל – 100% ולהראות לעולם כולו שאין טעות בבריאה שהקב"ה עשה, ומפה אנחנו למדים שהקב"ה לא אשם וכל מה שעשה הוא לטובת האדם עשה.

סיכום: האדם שהוא הבריאה של הקב"ה שמצליח להראות לכל בני האדם שגם הם הבריאה של הקב"ה וללמד אותם בדעת את תורת הקב"ה נקרא: "הקדוש ברוך הוא".

חובת הוכחה: על הקב"ה חלה חובת ההוכחה להראות לנבראים את הדרך שהוא עשה כאשר הם מלווים בסימנים שאין לאף אחד בעולם הזה את הסימנים האלו שנאמר: "קח את המטה אשר בידך".

חובת הקבלה:  הנבראים אינם חייבים לקבל את חובת ההוכחה, אבל מצד שני הם חייבים לכבד את עצמם, את אמרתם שנאמר: "נעשה ונשמע". כך שאם הם לא מכבדים את עצמם הם מקבלים הגדרה של בוגדים, ששורש בוגד הוא שקרן. כך שכל מה שקורא לנבראים זה לא קורא בגלל שהקב"ה רוצה בזה אלא הנבראים רוצים בזה. שעל כן כאשר הנבראים פונים לקב"ה לקבל עזרה – הקב"ה לא נמצא שנאמר: "כל הנקרא לשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו".

הקדוש = קדש ו"ה – מי שמלמד את הקדוש זאת הנשמה שנקראת הוא. כך שכדי ללמד את הנבראים חייבים להיות במצב של הוה, דהיינו, נקודה שאין בה זמן תנועה ומקום, דהיינו, שאין גורם חיצוני שיכול להשפיע על הגורם הפנימי. ובכדי להגיע למודעות הזו חייבים לעשות את ו' (הקו הישר) לאחד. הגדרת הקו הישר הוא: "אוסף של אינסוף נקודות שכל נקודה ונקודה היא כל הקו". כך שכל נקודה ונקודה היא עולם בפני עצמה. כך שמי שיכול להראות שהוא לקח את כל האינסוף נקודות וצרף אותם ועשה אותם נקודה אחת שנאמר: "הסנה בוער ואינו אוכל". עליו נאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד".

דעו -  בני ישראל לא יצאו ממצרים עד שלא נאמר: "ותעל שוועתם השמימה"...ולא חכמי הדור אמרו לעם שהגיע הזמן הגאולה...כל בני האדם שנמצאים על פני היקום חלה עליהם המכה העשירית שהיא מכת הבכורות, שבכור נקרא זעיר אנפין – תורה – וכל בני האדם חלה עליהם המכה הראשונה שהיא נקראת דם שהיא מראה את כל 10 המכות שנקראים מחלות. כך שאם כל אדם ואדם ילמד ללדת את בנו בכורו ( "מלחמת הרוח בחומר") האות ו' תהיה אחת והאות ה' תעלה לאות ו' ושניהם יחד: "שבת", ואשרי לאדם שאומר בדעת "ברוך אתה יהוה מקדש השבת", דהיינו, אלהים חיים שנקראת בינה ששם נמצאים כל הברכות שנאמר: "ויתן לך האלהים מטל השמים ומשמני הארץ ורוב דגן ותירוש" בסוד המשפט: "ונהר יוצא מעדן להשקות את הגן"...גוף האדם שכל בני האדם העובדי אלילים מזלזל בו - נקרא נקבה, חמישה חושים, הוא נקרא "מלכות שמים" שנאמר: "אל תשליכיני לעת זקנה ככלות כוחי אל תעזביני".

 

"וברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד".      
"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר: www.haimshlomo.co.il
0544-898547 03-9322192
"להשתחרר מהעבדות זה לדעת מדוע אסור" - משיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב