גובה התובנה מול עומק הארנק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

גובה התובנה מול עומק הארנק 

מאת    [ 15/12/2008 ]
מילים במאמר: 309   [ נצפה 2262 פעמים ]

 
 
בין NONEDVERTISING
ל - SMARTVERTISING

הצרכן הישראלי מתבגר שיווקית. הבחירות של 2006 לכנסת הן הוכחה לכך.
לא קונים יותר הפקות מקור בידוריות כז'אנר לשכנוע פוליטי.
חלאס. מספיק על השטויות.
"מרץ בשמאל - האדם במרכז". "נלחמים בטרור, מנצחים בחינוך", "מפלגה חזקה - מדינה..." - כל הסיסמאות הללו טובות אולי בבי"ס לקופירייטרים מתחילים, אבל לא למהלך תקשורת פורץ.
קמפיינים עתירי הפסדים - נוצצים לפני, ומתרוצצים אחרי.
והגימלאים - NONDVERTISING, שמצטרף להצלחת הרשת הרביעית של רשתות המזון.
הצלחת מחאה.
הצרכןהבוחר הודיע - כי, עד כאן, נמאסתם, הפעם לא תרמו אותנו בקמפייניכם.
ולמה הוא רק מתבגר שיווקית, ולא כבר בוגר? כי הוא אינו מזהה עדיין SMARTVERTISING אמיתי, ועדיין מוכן להגיב,למשל, לכריזמה של שני אינטליגנטים מצחקקים ושרמנטיים - הבנקים של לפיד ובר - און. אפשר לחשוב שהם מנכ"לי הבנק החדשים. הם מקמפיינים, ומרשיהם צוחקים כל הדרך בבנק שלהם. זוכרים את הבחירות של פעם? את ספי ריבלין. הגששים וכיו"ב?
זוכרים? לא? כי זה היה פעם. וזה נשאר של פעם, גם הבנקים בדרך לשם - הציבור מתעורר, לאט, אבל זה בא.
קמפיינים שבנויים על ממולאים ריקים, זוכים לקרדיט בזכות הישגים לא להם. הם פשוט היו בזמן הנכון במקום הנכון - וגם אם אמרו שומדבר, לא כלום, נאדה- עצם המצאותם בזמן - היווה קולב לתלות עליו שנוי - חד-פעמי והכרחי.
אמת, גם את זה צריך לדעת. עיתוי חזק יותר מביטוי.
לכן ה-NONDVERTISING - הוא עדיין עשייה במחוזות הפרסום, גם אם אין בו תוכן, אסטרטגיה או אמירה משכנעת סוג של כלום-פרסום..
ה - NONDVERTISING יכול לצאת ידי חובתו החלקית בשמשו ציר וביטוי לאירוע שבא זמנו. גם כלומיאל מסוגל להצליח אם יגיע בדיוק-בדיוק בעיתוי המתאים לזירה המתאימה.
ה- SMARTVERTISING - הפרסום החכם - הוא בדיוק ההיפך - זו תמצית האסטרטגיה של יצירת בידול ויתרון תחרותי, כמעט יש מאין. זו היכולת והכישרון לזהות, לייצר ולמנף תוך יצירת מערך חכם שיודע להגיע, להשפיע, להניע
זה ניצחון הרעיון על השגרה, האיכות על הכמות, זו עליונותו של גובה התובנה על עומק הארנק.










מומחה לאסטרטגיה ולתקשורת שיווקית. מצטיין בreal life solutions נסיון , מוכח ומוצלח בעבודה עם כ 20000 לקוחות מכל ענפי המשק. יועץ להנהלות, דירקטוריונים ומנהלים, יוזם מנופי צמיחה ומנהל סיכוני שיווק
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב