דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפילייאט מרקטינג: הסודות מאחורי כסף באינטרנט 

מאת    [ 15/12/2008 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 3453 פעמים ]

אפילייאט מרקטינג צובר תאוצה ב 4 השנים האחרונות בארץ, אבל בארה"ב מאות אלפי משווקים מרוויחים מהבית את ההכנסה החודשית שלהם, כבר שנים רבות.
בישראל תורגם המונח Affiliate Marketing ל "שיווק שיטת שותפים", אף שזה אינו מתאר נכונה את תחום העיסוק ורומז על איזשהי "שותפות", שלא באמת מתקיימת בתחום האפילייאט.
ה"שותפות" היא שותפות ברווחים בלבד, ורק ברווחים שהאפילייאט (המשווק, או: "השותף") הביא: באופן ישיר (בצורת מכירה) או באופן עקיף (באמצעות ליד: הרשמה לרשימת דיוור, ניוזלטר, רשימת מתעניינים וכדומה).
המילה "שותף" גם מרמזת שעלינו להיות שותפים באיזשהי תוכנית, חברה או מוצר, מה שאינו נכון, ולמעשה כל אחד יכול להחליט שהוא "משווק אפילייאט", להירשם לשיווק מוצר של כל חברה, מותנה באישורה, ולהתחיל להרוויח כסף מהבית באמצעות קידום מוצריה.
אופציה פשוטה יותר, היא להירשם לרשת אפילייאט, כזו המאגדת בתוכה אלפי מוצרים זמינים לשיווק, וקבל נגישות לשיווק כלל מוצריה. בחלק מהרשתות יצטרך המשווק לקבל אישור בנפרד מכל חברה הרשומה ברשת, וברשתות אחרות די בהרשמה חד-פעמית לרשת כולה, כדי להתחיל לשווק כל מוצר שנראה לו, באמצעות שם משתמש אחד.
חברות ואתרי אינטרנט משווקים את מוצריהם בשיטות פרסומיות מקובלות: פרסומות, מודעות, באנרים, שיתופי פעולה וכיוצ"ב, ואולם כדי להרחיב את פריסתם השיווקית הם נעזרים באנשים כמונו, ומגייסים אותם לשיווק "אפילייאט", במסגרתו נקבל לינק מיוחד לפרסום המוצרים של החברה, נוכל לפרסמו במקומות המותרים לפרסום באינטרנט, ולקבל עמלה מיידית בכל פעם שמישהו קנה מוצר דרך הלינק שלנו.
עמלות על מוצרים דיגיטליים, הניתנים להורדה מיידית, עשויות לנוע בין 50% -75% מעלות הקנייה. זאת מכיון שבמוצרים מסוג זה הרווח הוא גדול. החברה נהנית ממשווקים רבים המפרסמים את מוצריה ברחבי הרשת: באתרי אינטרנט ובמנועי החיפוש, ללא הוצאות פרסום מצדה. המשווק נהנה מעמלות גבוהות ללא צורך בפיתוח או יצירת מוצר משל עצמו, ובחלק ניכר מהמקרים אף ללא צורך באתר אינטרנט משלו.
ניתן להצטרף לחברות פרטיות המציעות תוכנית אפילייאט לשיווק מוצריהן, אך עדיף להצטרף לרשת אפילייאט גדולה ומוכרת, שלישראלים רבים יש ניסיון איתה, ידוע כי היא שולחת צ'קים לארץ או מפקידה את הכסף בחשבון מדי חודש (חלקן מפקידות מדי שבועיים) ובאופן כללי, שהן רשתות אמינות ומוצריהן נמכרים היטב. אפשר גם לבדוק רשתות אפילייאט ישראליות: היצע המוצרים יהיה קטן בהרבה והיצע העמלות בהתאם, אך זו אופציה טובה למי שאנגלית מהווה אתגר עבורו או שחושש להיכנס לשוק הבנילאומי בתחום זה.
עוד על כסף באינטרנט, אפילייאט מרקטינג ושיווק תוכלו למצוא בבלוג:
http://kesseff.blogspot.com
המאמר של בלוג כסף
קראו עוד על כסף באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב